Haha, als er met de komende waves eentje binnenkomt.quote:
closed beta was wat scheef. Rogue was zwaar OP en ook mijn favoriete class uit WoW destijds. Speelde dus voornamelijk rogue. De enige twee classes die me niet zo bevielen waren warrior/druid...raad eens welke 2 legendaries ik kreegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Speel je nu vaak met verschillende classes of heb je 1 of 2 favo's?
Ah cool!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
closed beta was wat scheef. Rogue was zwaar OP en ook mijn favoriete class uit WoW destijds. Speelde dus voornamelijk rogue. De enige twee classes die me niet zo bevielen waren warrior/druid...raad eens welke 2 legendaries ik kreeg. maar heb er 4 totaal. ook nog millhouse manastorm en "the beast" zomg. had graag velen/van cleef willen hebben maar het mocht niet baten. wel veel gruwelijk epics
![]()
Denk dat ik ook nu weer voornamelijk focus leg op hunter/mage/rogue/priest. die bevielen me erg goed.
Van Cleef is zo heel goed niet, is een questing adventurer die iets meer gimmicky is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
closed beta was wat scheef. Rogue was zwaar OP en ook mijn favoriete class uit WoW destijds. Speelde dus voornamelijk rogue. De enige twee classes die me niet zo bevielen waren warrior/druid...raad eens welke 2 legendaries ik kreeg. maar heb er 4 totaal. ook nog millhouse manastorm en "the beast" zomg. had graag velen/van cleef willen hebben maar het mocht niet baten. wel veel gruwelijk epics
![]()
Denk dat ik ook nu weer voornamelijk focus leg op hunter/mage/rogue/priest. die bevielen me erg goed.
Van Cleef is helaas wat generfed omdat ie geen standaard stealth meer heeft. Een conceal verhelpt dit. Voor de rest vind ik Van Cleef zeker een sterke kaart. in pre-closed beta zelfs overpowered. M'n Adrenaline Rush deck kon er voor zorgen dat ik Van Cleef inclusief stealth op 16/16-20/20 in een beurt kon krijgen. Gadgetzan auctioneer neerleggen. wat shivs, backstabs, evis, conceals spelen en je was er. Die doorstroming van kaarten hebben ze wel wat generfed volgens mij nu met de patch maar VC behoorde wat mij betreft tot één der beste legendaries.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van Cleef is zo heel goed niet, is een questing adventurer die iets meer gimmicky is.
Je zou wel op turn 1 'm vrij krachtig kunnen krijgen. Coin > VC > Shadowstep > VC, dikke damage op turn 1. En ja hij kan wel vrij sterk worden maar dat kan de questing adventurer ook wat makkelijker gaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Van Cleef is helaas wat generfed omdat ie geen standaard stealth meer heeft. Een conceal verhelpt dit. Voor de rest vind ik Van Cleef zeker een sterke kaart. in pre-closed beta zelfs overpowered. M'n Adrenaline Rush deck kon er voor zorgen dat ik Van Cleef inclusief stealth op 16/16-20/20 in een beurt kon krijgen. Gadgetzan auctioneer neerleggen. wat shivs, backstabs, evis, conceals spelen en je was er. Die doorstroming van kaarten hebben ze wel wat generfed volgens mij nu met de patch maar VC behoorde wat mij betreft tot één der beste legendaries.
Hoezo gaat questing adventurer makkelijker dan? VC = 2/2+, QA = 1/1+. overigens, QA is zeker een goede kaart. mandatory in vrij veel deck builds.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zou wel op turn 1 'm vrij krachtig kunnen krijgen. Coin > VC > Shadowstep > VC, dikke damage op turn 1. En ja hij kan wel vrij sterk worden maar dat kan de questing adventurer ook wat makkelijker gaat.
QA kan je blijven upgraden, VC alleen in diezelfde beurt. En als je toevallig alleen maar kaarten hebt die veel kostenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Hoezo gaat questing adventurer makkelijker dan? VC = 2/2+, QA = 1/1+. overigens, QA is zeker een goede kaart. mandatory in vrij veel deck builds.
Ah op die manier, ja dat klopt. om VC sterk te maken moet je wel wat sparen, maar dat gaat goed i.c.m. een draw power deck (wat ik bijvoorbeeld had), maar je hebt gelijk hoor; QA is zeker een toffe kaart. een van m'n minions in m'n DPdeckquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
QA kan je blijven upgraden, VC alleen in diezelfde beurt. En als je toevallig alleen maar kaarten hebt die veel kostenMaar het is wel verder een goede kaart ja.
Als ik in de beta kom geef ik 'm graag door.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben overigens benieuwd wat voor decks mensen zullen maken en wat battletags van mensen zijn. Misschien kunnen we dat een keer updaten in de mainpagina? lijkt me leuk om daar wat actiever doorheen te kunnen scrollen straks.
Spellbender. Was er al. Epic kaart. Heb er 1tje uit een pack gekregen vanmiddag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik in de beta kom geef ik 'm graag door. [ afbeelding ] hinthint
Zijn er trouwens nog nieuwe kaarten vrijgegeven met de update? Heb een mage secret opgemerkt. Als iemand een spreuk cast maak je een 1/3 aan waar die spreuk naartoe gaat.
Oh ja? Toen ik naar Crendor's video keek zeiden er een paar dat hij nieuw was. Heb hem eigenlijk ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Spellbender. Was er al. Epic kaart. Heb er 1tje uit een pack gekregen vanmiddag.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Curlbrah het volgende:
Ben even helemaal klaar met dit spel. Heb nu al 3x verloren van priest practice deck en heb uit 91 card packs maar 2 legendaries gekregen.
Morgen maar weer verder..
Daar gaat je key.quote:
Jij hebt tenminste een key.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Curlbrah het volgende:
Ben even helemaal klaar met dit spel. Heb nu al 3x verloren van priest practice deck en heb uit 91 card packs maar 2 legendaries gekregen.
160 euro, heb jij er ook een.quote:
Zal ik even inloggen? mag je me ownen, jij ook weer blij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Curlbrah het volgende:
Lol, heb nog niet eens een deck.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Zal ik even inloggen? mag je me ownen, jij ook weer blij.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Lol, heb nog niet eens een deck.
Trouwens, heb ineens veel meer legendaries in mijn collection. what happened.![]()
Ik klaag niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Kom jij gewoon de game in Curl? Bij mij wil die niet opstarten...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Lol, heb nog niet eens een deck.
Trouwens, heb ineens veel meer legendaries in mijn collection. what happened.![]()
Ik klaag niet.
Ja, zit nu te spelen zelfs.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Kom jij gewoon de game in Curl? Bij mij wil die niet opstarten...
top. ja ik heb het al gevonden. Er schijnen gruwelijk veel mensen niet meer in te kunnen loggen. Blijf dus ingelogd, anders kom je er niet weer in.quote:
Gaat lastig worden vannacht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
top. ja ik heb het al gevonden. Er schijnen gruwelijk veel mensen niet meer in te kunnen loggen. Blijf dus ingelogd, anders kom je er niet weer in.
Ook niks ontvangen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:28 schreef Narcotical het volgende:
Nog mensen die gisteren een key hebben gekregen in de wave? Ik weer niet iig
Ach, hij komt binnenkort toch uit. Als het goed is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:53 schreef Curlbrah het volgende:
Jup. De legits wel, de fakes gaan weg voor ~50.
Hoop het voor jullie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, hij komt binnenkort toch uit. Als het goed is.
Ga weg met je PI.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:01 schreef Curlbrah het volgende:
Nja, tbh: toen gaven ze al aan dat de closed beta nog wel even ging duren. En "even" is meestal niet een maandje oid.
Denk dat het nog wel even kan duren.
Ksst.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:41 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, had ik ook last van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
Priest so stronkvan alles in een keer winnen in basic. van priest 2 keer verliezen. icksdee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |