Klinkt goed, nu nog toegang tot de betaquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef TwyLight het volgende:
Een flinke blue post van Blizzard:
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11122122/closed-beta-patch-featured-updates-9-30-2013
Hoogtepunten:
• After the patch, daily quests that require you to win with a specific class will now give you a choice between two classes, allowing you some additional flexibility.
• Balance. Warriors en Priests krijgen een buff, Rogues worden generfed
• Nieuwe UI voor het craften van cards
• Nieuwe chat/social UI met toasts als je vrienden bijvoorbeeld een Legendary uitgepakt hebben of een arena hebben voltooid
• ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins.
• meer kaarten en minder dust in arena rewards
• bij 9 arena wins gegarandeerd een extra pack of golden card
Dat is best wel mooi, maar dan moet je alsnog vrij vaak winnen wil je een keer arena doen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef TwyLight het volgende:
Een flinke blue post van Blizzard:
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11122122/closed-beta-patch-featured-updates-9-30-2013
Hoogtepunten:
• After the patch, daily quests that require you to win with a specific class will now give you a choice between two classes, allowing you some additional flexibility.
• Balance. Warriors en Priests krijgen een buff, Rogues worden generfed
• Nieuwe UI voor het craften van cards
• Nieuwe chat/social UI met toasts als je vrienden bijvoorbeeld een Legendary uitgepakt hebben of een arena hebben voltooid
[*]ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins.
• meer kaarten en minder dust in arena rewards
• bij 9 arena wins gegarandeerd een extra pack of golden card
10 gold per 3 wins is fucking veel man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is best wel mooi, maar dan moet je alsnog vrij vaak winnen wil je een keer arena doen.
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
Het is nu officieel. De wipe en patch komen er vandaag/morgen aan. Dan zal alle data van iedereen gewiped worden waarna er, bijna 100% zeker, geen wipe meer zal komen inclusief een zeer vergrotende invite systeem voor beta keys. Vanaf vandaag/morgen ga ik het dus maar weer eens oppakken en spelen, succes allen bij het verkrijgen van een beta key en tot binnenkort?!
Waarschijnlijk door puur geluk of goed zoeken naar sites die keys weg hebben gegeven?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Hoe hebben jullie je keys eigenlijk gekregen?
De beta was in amerika nog geen dag uit. Ik keek bij Ezm0d, iemand die ik via hearthpwn heb leren kennen, mee op zijn twitch. Hij mocht van blizzard 10 keys uitdelen. Ik kwam kijken bij z'n kanaal toen ie nog een uur zou streamen (hij is canadees). Hij deelde via een raffle de laatste key uit en weerzinwekkend genoeg won ik de key uit een draft van 1100 man. Over geluk gesprokenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Hoe hebben jullie je keys eigenlijk gekregen?
Van wat ik begrepen heb duurt het nog wel even. Ze hebben gisteravond de amerikaanse patch toegevoegd en die heeft een paar uur verlenging/uitstel opgelopen. Was pas vannacht laat klaar. Ze zijn volgens mij vanmorgen begonnen met EU, dus dat zal nog wel een aantal uurtjes duren.quote:
Nice!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
De beta was in amerika nog geen dag uit. Ik keek bij Ezm0d, iemand die ik via hearthpwn heb leren kennen, mee op zijn twitch. Hij mocht van blizzard 10 keys uitdelen. Ik kwam kijken bij z'n kanaal toen ie nog een uur zou streamen (hij is canadees). Hij deelde via een raffle de laatste key uit en weerzinwekkend genoeg won ik de key uit een draft van 1100 man. Over geluk gesprokenKreeg toen direct al een aanbod van 100 dollar om de key te verkopen maar heb de key gewoon toegevoegd aan m'n battle.net
Speel je nu vaak met verschillende classes of heb je 1 of 2 favo's?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
zowaar best leuke legendaries en epics getrokken. zwaar goeie priest/rogue/mage kaarten dus dat wordt lachen!
Vanavond die van mij even bekijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
zowaar best leuke legendaries en epics getrokken. zwaar goeie priest/rogue/mage kaarten dus dat wordt lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |