abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 september 2013 @ 14:43:33 #101
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131197056
Ik sta ook al vanaf het begin op opt-in maar ook nog geen geluk gehad.. Giveaways hou ik ook in de gaten maar die zoals van PC Gamer vrijdag was een grote teleurstelling. Verder heb ik weinig zin om dingen op facebook te gaan zetten enzo dus die laat ik maar aan me voorbij gaan
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_131289886
Nieuwe wave inc.
http://us.battle.net/hear(...)1798985?page=87#1725

quote:
Blizzard
We are in the process of sending out invites for the European opt-in. This process should complete within the next 2 hours.

42 minutes ago
quote:
All keys in this EU beta wave have now been sent.

[ Bericht 8% gewijzigd door D_tjuh op 17-09-2013 20:07:01 ]
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_131295402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:58 schreef D_tjuh het volgende:
Nieuwe wave inc.
http://us.battle.net/hear(...)1798985?page=87#1725

[..]

[quote="99711209460"]All keys in this EU beta wave have now been sent.
[/quote]
Owh yeah, ff mails checken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_131295879
Ik heb helaas pech :D
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_131296042
6 accounts en geen mail. :')14.gif
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_131296415
Hier ook geen geluk helaas. Ach wel een goede reden om braaf aan school te werken
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:47:22 #107
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131299602
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef D_tjuh het volgende:
Ik heb helaas pech :D
Ik ook, helaas
pi_131299884
Ik denk dat de wave een stuk kleiner was dan de vorige keer.
pi_131302082
Dit Postvak IN is erg opgeruimd. (Berichten ontvangen van andere e-mailaccounts is ook mogelijk.)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131302532
Niet om jullie de ogen uit te steken maareh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 september 2013 @ 00:16:56 #111
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131302550
Veel plezier ermee ;). Via de opt-in?
pi_131302555
Thanks bro!
pi_131307237
Ook niets helaas..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131307317
Hier ook niks, maar ik verwacht dat ik ook niks zal krijgen. (heb sinds DiabloII nooit een beta key gekregen.) nu maar geduldig aan het wachten tot 4 oktober.
  woensdag 18 september 2013 @ 11:12:50 #115
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131308216
Wat is er 4 oktober? Open beta?
  woensdag 18 september 2013 @ 12:02:39 #116
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131309605
over de open beta is, voor zover ik weet, nog niks bekend. er is wel een nieuwe wave met beta keys uitgebracht! zijn er nog meerdere gelukkige, buiten curlbrah om? :P
  woensdag 18 september 2013 @ 12:33:24 #117
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131310470
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:02 schreef DjUntzUntz het volgende:
over de open beta is, voor zover ik weet, nog niks bekend. er is wel een nieuwe wave met beta keys uitgebracht! zijn er nog meerdere gelukkige, buiten curlbrah om? :P
Daarom vroeg ik het juist, als hij meer weet dan ik dan ben ik graag ook op de hoogte :P
pi_131323226
Ik denk dat tijdens Blizzcon de aankondiging voor de open beta zal komen. (denk ik.. :P )

Ik verlies trouwens vrijwel alle potjes. :') net 1x gewonnen omdat mijn tegenstander geen kaarten meer had en daardoor damage kreeg. (begint met 1 damage ipv card draw, dan 2, dan 3 etc. )
  woensdag 18 september 2013 @ 19:55:26 #119
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131323895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef Curlbrah het volgende:
Ik denk dat tijdens Blizzcon de aankondiging voor de open beta zal komen. (denk ik.. :P )

Ik verlies trouwens vrijwel alle potjes. :') net 1x gewonnen omdat mijn tegenstander geen kaarten meer had en daardoor damage kreeg. (begint met 1 damage ipv card draw, dan 2, dan 3 etc. )
y u so bad brah? :P
pi_131324459
Ja best wel. Net alweer verloren. :')
  woensdag 18 september 2013 @ 20:12:40 #121
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131324520
weg
pi_131324528
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
echt? oh ik zag je niet online. heb je wel een invite gestuurd.
Waar kan ik mijn vrienden zien?
  woensdag 18 september 2013 @ 20:13:03 #123
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131324533
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:11 schreef Curlbrah het volgende:
Ja best wel. Net alweer verloren. :')
echt? oh ik zag je niet online. heb je wel een invite gestuurd.
  woensdag 18 september 2013 @ 20:13:20 #124
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131324552
links onderin.
  woensdag 18 september 2013 @ 20:28:37 #125
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131325256
geowned als een eckte baas door curlbrah :( /emo
pi_131325627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
geowned als een eckte baas door curlbrah :( /emo
Haha, je hebt me laten winnen man.
pi_131330542
sommige lui hebben echt al die zeldzame kaarten. Zal wel gekocht zijn oid.
pi_131334684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef Curlbrah het volgende:

Wanneer is Blizzcon? (google is voor watjes :) )
En misschien hadden mensen gewoon veel geluk met hun card packs? en dat ze daarom veel legendaries hebben.

Zin in dit spel! :X

Edit: Toch gegoogled, denk je echt dat ze pas over 2 maanden met de open beta komen? Persoonlijk denk ik dat de open beta over een klein maandje komt oid.

[ Bericht 6% gewijzigd door Krediax op 18-09-2013 23:24:13 ]
pi_131336563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef Krediax het volgende:

[..]

Wanneer is Blizzcon? (google is voor watjes :) )
En misschien hadden mensen gewoon veel geluk met hun card packs? en dat ze daarom veel legendaries hebben.

Zin in dit spel! :X

Edit: Toch gegoogled, denk je echt dat ze pas over 2 maanden met de open beta komen? Persoonlijk denk ik dat de open beta over een klein maandje komt oid.
Dunno, denk dat ze het wel lachen vinden dat zoveel mensen zo fanatiek naar beta keys op zoek zijn.
pi_131336729
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:05 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Dunno, denk dat ze het wel lachen vinden dat zoveel mensen zo fanatiek naar beta keys op zoek zijn.
zouden ze niet juist willen profiteren van de hype en het spel asap uitbrengen? hoe meer mensen het spelen hoe meer mensen geld uitgeven aan packs/arena.
  donderdag 19 september 2013 @ 00:16:13 #131
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131336835
Een beta blijft een beta. Blizzard heeft al een statement uitgebracht dat ze de servers niet willen overbelasten en louter keys uitdelen om de game te testen (waar een beta uiteindelijk voor is bedoeld).

Er zitten nogal wat kleine bugs in dus klaar is de game nog zeker niet. er worden meer en meer keys uitgebracht. gewoon geduldig wachten. De game is leuk, maar niet om 24/7 te spelen.
pi_131337078
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
Een beta blijft een beta. Blizzard heeft al een statement uitgebracht dat ze de servers niet willen overbelasten en louter keys uitdelen om de game te testen (waar een beta uiteindelijk voor is bedoeld).

Er zitten nogal wat kleine bugs in dus klaar is de game nog zeker niet. er worden meer en meer keys uitgebracht. gewoon geduldig wachten. De game is leuk, maar niet om 24/7 te spelen.
Klopt maar 3 maanden tussen gesloten beta en open beta lijkt mij veel, vooral omdat ik in de filmpjes die ik heb gezien geen bugs heb gezien. Balance kan wat beter maar das een ander verhaal.

Het lijkt mij gewoon een leuk spel om als je even een half uur niks te doen hebt te spelen :P
  donderdag 19 september 2013 @ 00:36:27 #133
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131337223
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:28 schreef Krediax het volgende:

[..]

Klopt maar 3 maanden tussen gesloten beta en open beta lijkt mij veel, vooral omdat ik in de filmpjes die ik heb gezien geen bugs heb gezien. Balance kan wat beter maar das een ander verhaal.

Het lijkt mij gewoon een leuk spel om als je even een half uur niks te doen hebt te spelen :P
Absoluut. daar is het ook voor bedoeld. De game is zeker leuk. Helaas zijn de classes onderling nog niet helemaal balanced en ook laat, voornamelijk visuals en chat af en toe te wensen over. ik denk niet dat de tijd tussen closed en open beta dusdanig lang zal duren. Iedereen zal al in de open beta spelen om in ieder geval te kijken hoe het werkt met iets kopen in de shop en kans maken op gelbin (daar gunnen ze iedereen de kans voor, weet ik zeker) maar ze kijken, controleren en passen nu al een boel dingen aan. naja. hopen dat je snel een key krijgt. laat dan ook direct je battletag achter, kan ik je stompen met m'n OP rogue deck! ;-)
pi_131337301
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:36 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Absoluut. daar is het ook voor bedoeld. De game is zeker leuk. Helaas zijn de classes onderling nog niet helemaal balanced en ook laat, voornamelijk visuals en chat af en toe te wensen over. ik denk niet dat de tijd tussen closed en open beta dusdanig lang zal duren. Iedereen zal al in de open beta spelen om in ieder geval te kijken hoe het werkt met iets kopen in de shop en kans maken op gelbin (daar gunnen ze iedereen de kans voor, weet ik zeker) maar ze kijken, controleren en passen nu al een boel dingen aan. naja. hopen dat je snel een key krijgt. laat dan ook direct je battletag achter, kan ik je stompen met m'n OP rogue deck! ;-)
Als ik het zo hoor lees zijn het niet bus issues maar balance issues, en balance issues zijn makkelijk te verhelpen, en chat ed is smaak :P

Rogue in arena is sterk maar een goed samengesteld deck is het niet zo makkelijk imo ;)
Beast warrior, of boost Paladin of Shamen of warlock kunnen allemaal weerstand bieden tegen jouw roque deck ;)

Wat ik tot dus ver heb gezien is de Druid UP, Arena Roque OP en de rest vrij balanced. Maja ik heb het dan ook nog niet gespeeld :P
  donderdag 19 september 2013 @ 00:46:15 #135
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131337382
weg
pi_131337410
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
weg
Oooo nu ben ik nieuwsgierig :o
Lucht je hart!
  donderdag 19 september 2013 @ 00:50:29 #137
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131337459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:41 schreef Krediax het volgende:

[..]

Als ik het zo hoor lees zijn het niet bus issues maar balance issues, en balance issues zijn makkelijk te verhelpen, en chat ed is smaak :P

Rogue in arena is sterk maar een goed samengesteld deck is het niet zo makkelijk imo ;)
Beast warrior, of boost Paladin of Shamen of warlock kunnen allemaal weerstand bieden tegen jouw roque deck ;)

Wat ik tot dus ver heb gezien is de Druid UP, Arena Roque OP en de rest vrij balanced. Maja ik heb het dan ook nog niet gespeeld :P
Ik heb het over Ranked play. Daarin stomp ik, zonder op te scheppen, 9 van de 10 games met m'n rogue deck (en die is nog niet eens perfect maar al wel een leuke stap in de goede richting). Speel inmiddels op diamond niveau dus zo slecht gaat het niet. Merk ook dat er maar een aantal classes in die regio over blijven. (geen warriors/druids, enkel een priest en shaman).

Elke deck kan weerstand bieden. ook druids wel. maar uit ervaring tot dusver heb ik gewoon gemerkt dat druids inderdaad zoals je aangeeft, niet echt goed zijn. Warriors zijn dat ook niet. Hunters hebben helaas sterke sync nodig maar dan shinen ze ook heel hard. Warlock, Mage en Rogue zijn de beste classes. In zowel arena als ranked/unranked play.

business issues af en toe. de store is zo nu en dan closed. de betaling gaat zeer moeizaam (je wacht bijna 2 weken op battle.net balance tenzij je met paypal betaalt, dan een paar dagen).
  donderdag 19 september 2013 @ 00:52:44 #138
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131337486
meeste issues zijn technische issues. soms staan er geen cijfers op kaarten, werkt de chat niet goed zoals reeds aangegeven, werkt de mana cost niet als je bepaalde kaarten speelt. Er zijn nog wel dingen te fixen maar er wordt druk gepost op de US.hearthstone.battle.net forums dus ik hoop dat er z.s.m. zo veel mogelijk verbetert is.
  donderdag 19 september 2013 @ 00:53:41 #139
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131337491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef Krediax het volgende:

[..]

Oooo nu ben ik nieuwsgierig :o
Lucht je hart!
Oh ja dat was ik vergeten. als ik een key weet te bemachtigen, kun je die wel krijgen van me :).
pi_131337593
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:50 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Ik heb het over Ranked play. Daarin stomp ik, zonder op te scheppen, 9 van de 10 games met m'n rogue deck (en die is nog niet eens perfect maar al wel een leuke stap in de goede richting). Speel inmiddels op diamond niveau dus zo slecht gaat het niet. Merk ook dat er maar een aantal classes in die regio over blijven. (geen warriors/druids, enkel een priest en shaman).

Elke deck kan weerstand bieden. ook druids wel. maar uit ervaring tot dusver heb ik gewoon gemerkt dat druids inderdaad zoals je aangeeft, niet echt goed zijn. Warriors zijn dat ook niet. Hunters hebben helaas sterke sync nodig maar dan shinen ze ook heel hard. Warlock, Mage en Rogue zijn de beste classes. In zowel arena als ranked/unranked play.

business issues af en toe. de store is zo nu en dan closed. de betaling gaat zeer moeizaam (je wacht bijna 2 weken op battle.net balance tenzij je met paypal betaalt, dan een paar dagen).
Zoals ik al zei heb ik alleen youtube filmpjes gekeken maar Warrior lijkt me niet zo heel slecht maar zonder zelf te spelen kan ik het nooit goed beoordelen en jij wel dus ik geloof je maar op je woord ;)
Wat vind je van Shamen? Aangezien dat de enige class is die je niet noemde en die totems lijken mij wel handig :P.

Bij Druids, lijkt mij, heb je veel meer geluk nodig met je kaarten. Als je die extra mana kristal in de eerste beurt kan krijgen is het geweldig maar als je het op de 9e beurt krijgt is het nutteloos

De store lijkt mij wel echt een bug als dat zo werkt maar zo lang kan het toch niet duren om het te repareren (hoop ik :P)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
meeste issues zijn technische issues. soms staan er geen cijfers op kaarten, werkt de chat niet goed zoals reeds aangegeven, werkt de mana cost niet als je bepaalde kaarten speelt. Er zijn nog wel dingen te fixen maar er wordt druk gepost op de US.hearthstone.battle.net forums dus ik hoop dat er z.s.m. zo veel mogelijk verbetert is.
Niks van gezien op youtube, maar lijkt me wel een probleem. Heb wel ooit een filmje gezien over een lightwell, ga het even gzoeken, deze krijgt zoveel health (en daarmee attack) dat het spel bugged out :P

Als jij, of iemand anders, een key over heeft zou ik hem verkopen op ebay. Er zijn mensen die er geld voor over hebben dus cashen zolang het kan :P
  donderdag 19 september 2013 @ 01:08:49 #141
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131337736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 01:00 schreef Krediax het volgende:

[..]

Zoals ik al zei heb ik alleen youtube filmpjes gekeken maar Warrior lijkt me niet zo heel slecht maar zonder zelf te spelen kan ik het nooit goed beoordelen en jij wel dus ik geloof je maar op je woord ;)
Wat vind je van Shamen? Aangezien dat de enige class is die je niet noemde en die totems lijken mij wel handig :P.

Bij Druids, lijkt mij, heb je veel meer geluk nodig met je kaarten. Als je die extra mana kristal in de eerste beurt kan krijgen is het geweldig maar als je het op de 9e beurt krijgt is het nutteloos

De store lijkt mij wel echt een bug als dat zo werkt maar zo lang kan het toch niet duren om het te repareren (hoop ik :P)

[..]

Niks van gezien op youtube, maar lijkt me wel een probleem. Heb wel ooit een filmje gezien over een lightwell, ga het even gzoeken, deze krijgt zoveel health (en daarmee attack) dat het spel bugged out :P

Als jij, of iemand anders, een key over heeft zou ik hem verkopen op ebay. Er zijn mensen die er geld voor over hebben dus cashen zolang het kan :P
Cash heb ik geen interesse in en is tegen de policy van hearthstone. Hearthstone heeft een community die nog aids vrij is en die ik graag aids vrij wil houden. Er zitten veel toffe gasten tussen die er een leuke game van willen maken dus dat houd ik graag zo.

Jij mag 'em natuurlijk ook kopen als je wil! ;-)

Shaman is best oké hoor. balanced, en goed als je daar een mooi deck mee bouwt. Die totems kunnen heel goed werken. Probleem bij shamans, net zoals paladins, is dat het bord gauw uit de hand kan lopen. Ik vind de shaman power (totems) wel echt subliem. De power-up van die totems en de variatie is erg leuk en verrassend. (ik vind paladin power bijvoorbeeld maar 'tja'.. 1/1 SH-recruits, die je overigens wel kunt boosten natuurlijk).
pi_131337867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 01:08 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Cash heb ik geen interesse in en is tegen de policy van hearthstone. Hearthstone heeft een community die nog aids vrij is en die ik graag aids vrij wil houden. Er zitten veel toffe gasten tussen die er een leuke game van willen maken dus dat houd ik graag zo.

Jij mag 'em natuurlijk ook kopen als je wil! ;-)

Shaman is best oké hoor. balanced, en goed als je daar een mooi deck mee bouwt. Die totems kunnen heel goed werken. Probleem bij shamans, net zoals paladins, is dat het bord gauw uit de hand kan lopen. Ik vind de shaman power (totems) wel echt subliem. De power-up van die totems en de variatie is erg leuk en verrassend. (ik vind paladin power bijvoorbeeld maar 'tja'.. 1/1 SH-recruits, die je overigens wel kunt boosten natuurlijk).
Gelijk heb je maar helaas denk tniet iedereen er zo over :(

Laatste vraag en dan ga ik tukken :P:
Hoezo kan het shamen deck uit de hand lopen? Er zit toch wel wat board clear bij zitten?

Beetje OT maar als ik dan gewoon kijk naar alle hero powers:
Shamen --> Totems (gewoon baas imo, ze zijn altijd wel handig)
Paladin --> Recruit (je moet inderdaad zoals je zei wel een mogelijk hebben om ze te buffen)
Druid --> +1 attack +1 armor (kan handig zijn maar heel situationeel)
Warrior --> +2 armor? (aardig alleen beetje nutteloos als je aan het verliezen bent)
Mage --> 1 dmg. (vind ik beter dan Druid puur omdat je hero zelfs geen dmg krijgt)
Priest --> +2 heal? (meh, meer zeg ik er niet over)
Roque -> +1/2 of +1 attack (Zit zeker bij de top 3! je ruilt health van je hero vs kaarten van de ander)
Warlock --> 1 kaart voor 2 dmg (is veel beter imo dan het lijkt)
Hunter --> +2 dmg ander hero (Kan zo curciaal zijn op het eind, negeert taunt gewoon)

Maar goed das mijn mening :P
En wss vergeet ik wel een type haha
pi_131339177
De armor up van de warrior is bijna hetzelfde als die van de priest. Enige is dat je m alleen op jezelf kan gebruiken en het ook kan gebruiken wanneer je 30 hp hebt.
pi_131340959
Priest hero ability is best wel sterk hoor.
Vergeet niet dat je je eigen minions kan healen, dus ook cards kan trekken als je bv de northshire cleric hebt. (of een taunter buffen en dan blijven healen).

En met shadow form verandert het in 'deal 2 damage', wat duidelijk beter is dan mage (1 damage) en hunter (2 damage enkel op hero).
pi_131346345
Nja ik heb niet het gevoel dat je je hero moet selecteren op de hero power.

Die van pally is misschien niet zo nuttig maar hij heeft wel een aantal sterke kaarten.
  donderdag 19 september 2013 @ 14:17:00 #146
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131347444
ik vind alle hero powers wel oké. De powers zijn niet overpowered maar situationeel. Je kunt ze gebruiken als je niks anders hebt. De draw power van een warlock vind ik erg goed maar ik vind het de enige power die ik misschien iets te duur vind. Je bent en 2 mana crystals kwijt en 2 hp voor een draw. maar zeker early game erg sterk. <15 hp gebruik ik het bijna niet.
pi_131351336
Hmm, win nu 80% van de potjes.

Vanavond nog maar eens proberen UntzUntz?
pi_131352071

Goede kaart voor een pally deck. Net al 3x 15 damage mee gedaan voordat ik zelf damage kreeg.
  donderdag 19 september 2013 @ 18:15:23 #149
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131354776
Blijkbaar om 5 uur een giveaway geweest weer op PC Gamer, nu dus alweer te laat -O-

edit: Keys bleken nog niet allemaal weg, uur lang geprobeerd om nog een key te krijgen maar niet gelukt ondanks er een paar keer dicht bij te zijn geweest en nu zijn ze op. Ik word echt helemaal gestoord van die giveaways, nog frustrerender dan op de opt-in wachten van blizzard die er wss nooit gaat komen :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Narcotical op 19-09-2013 21:18:30 ]
pi_131365425

Ik had geluk.
pi_131365722
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had geluk.
Jammer dat je in de beta zit en je je kaarten verliest bij release.
pi_131366221
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Jammer dat je in de beta zit en je je kaarten verliest bij release.
;( ;(
pi_131367221
Is dit dat spel dat ik niet heb gespeeld?
pi_131369093
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef maurisioo het volgende:
Is dit dat spel dat ik niet heb gespeeld?
Goed verhaal :?
pi_131382837
:{

Eigenlijk helemaal niet leuk om tegen mensen te spelen die je niet kent / niet mee kan chatten.
pi_131383276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef Curlbrah het volgende:
:{

Eigenlijk helemaal niet leuk om tegen mensen te spelen die je niet kent / niet mee kan chatten.
Zouden toch wel een chatbox bij moeten invoeren ja.
pi_131383459
Nja 't is meer dat heel veel mensen vrij snel conceden en vaag spelen / soms zelfs AFK gaan.

Ik win echt vrijwel alles tegen randoms maar verlies alles tegen mensen hier en van tweakers. :')
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:55:46 #158
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131384115
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:32 schreef Curlbrah het volgende:
Nja 't is meer dat heel veel mensen vrij snel conceden en vaag spelen / soms zelfs AFK gaan.

Ik win echt vrijwel alles tegen randoms maar verlies alles tegen mensen hier en van tweakers. :')
Het concept conceden snap ik sowieso niet. Verliezen doe je of enorm snel, of na een goede lange match. en van conceden krijg je geen exp, van verliezen wel.
pi_131384397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:55 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Het concept conceden snap ik sowieso niet. Verliezen doe je of enorm snel, of na een goede lange match. en van conceden krijg je geen exp, van verliezen wel.
Ach, sommige mensen hebben misschien wat anders te doen onverwacht.
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:09:38 #160
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131384457
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen hebben misschien wat anders te doen onverwacht.
correct. daarvoor kan ik het begrijpen, maar dan kun je de game gewoon afsluiten. dan verlies je ook :)
pi_131384556
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:09 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

correct. daarvoor kan ik het begrijpen, maar dan kun je de game gewoon afsluiten. dan verlies je ook :)
Concede je dan niet automatisch?
  zondag 22 september 2013 @ 14:45:09 #162
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131442023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:13 schreef Poit het volgende:

[..]

Concede je dan niet automatisch?
ja, maar dan snap ik de concede wel.
pi_131443817
Ik speel zelf Magic, dus ik heb me ingeschreven voor de bèta. Heb ik een kans? :P
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zondag 22 september 2013 @ 16:24:35 #164
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131445499
Iedereen heeft een kans, maar erg groot is die niet ;)
  zondag 22 september 2013 @ 19:12:40 #165
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131452376
die queue voor ranked play...jeez :')
pi_131462570
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
die queue voor ranked play...jeez :')
Welke? Ben er nog niet een tegengekomen.
  zondag 22 september 2013 @ 22:43:21 #167
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131462697
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Welke? Ben er nog niet een tegengekomen.
als je in "play" speelt, kun je rechts bovenaan 'ranked mode' aanvinken. dan speel je ranked. let wel: niveau gaat drastisch omhoog :-P speel nu op master niveau, dat is toch even wat anders :-D
pi_131463033
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

als je in "play" speelt, kun je rechts bovenaan 'ranked mode' aanvinken. dan speel je ranked. let wel: niveau gaat drastisch omhoog :-P speel nu op master niveau, dat is toch even wat anders :-D
Ben er bekend mee, merk geen verschil. :P
pi_131463058
Blijkbaar zijn er veel mensen in de two star copper league. :D
  maandag 23 september 2013 @ 19:39:02 #170
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_131489158
Is er al een releasedate gegeven? Heb ook geen beta key en ik denk ook niet dat ik er nog een ga krijgen.
pi_131498812
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Speel je nog wel eens? Zie je niet zo vaak. :P
  maandag 23 september 2013 @ 23:37:22 #172
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131500137
quote:
11s.gif Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Speel je nog wel eens? Zie je niet zo vaak. :P
vandaag weinig tijd gehad, en ik behoud graag m'n 3 star master rank ;-)
pi_131557484
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:37 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

vandaag weinig tijd gehad, en ik behoud graag m'n 3 star master rank ;-)
De ranking van Hearthstone stelt niet zoveel voor; het is onmogelijk om ranks omlaag te gaan.
pi_131639564
Aangemeld voor beta, eindelijk een spel met het eigenschap "fun"
pi_131640893
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:25 schreef TheThinker het volgende:
Aangemeld voor beta, eindelijk een spel met het eigenschap "fun"
Succes. :)
pi_131718902
Een flinke blue post van Blizzard:
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11122122/closed-beta-patch-featured-updates-9-30-2013

Hoogtepunten:
• After the patch, daily quests that require you to win with a specific class will now give you a choice between two classes, allowing you some additional flexibility.
• Balance. Warriors en Priests krijgen een buff, Rogues worden generfed
• Nieuwe UI voor het craften van cards
• Nieuwe chat/social UI met toasts als je vrienden bijvoorbeeld een Legendary uitgepakt hebben of een arena hebben voltooid
• ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins *O*.
• meer kaarten en minder dust in arena rewards
• bij 9 arena wins gegarandeerd een extra pack of golden card
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:07:52 #177
111656 Poit
12-08-12
pi_131744335
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef TwyLight het volgende:
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11122122/closed-beta-patch-featured-updates-9-30-2013

Hoogtepunten:
• After the patch, daily quests that require you to win with a specific class will now give you a choice between two classes, allowing you some additional flexibility.
• Nieuwe chat/social UI met toasts als je vrienden bijvoorbeeld een Legendary uitgepakt hebben of een arena hebben voltooid
• ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins *O*.
Klinkt goed, nu nog toegang tot de beta :P
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:53:35 #178
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131745813
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef TwyLight het volgende:

Hoogtepunten:
[*]ipv 5 gold per 5 wins, 10 gold per 3 wins *O*.
Dat is best wel mooi, maar dan moet je alsnog vrij vaak winnen wil je een keer arena doen.
pi_131745953
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is best wel mooi, maar dan moet je alsnog vrij vaak winnen wil je een keer arena doen.
10 gold per 3 wins is fucking veel man.

Arena kost 150 gold.

Je hebt per dag 1 daily van minimaal 40 gold, dus dan zou je 33 potjes moeten winnen wil je Arena kunnen doen. Maar dat is alleen in het begin, Als je alleen Arena doet en geen packs koopt hou je aan Arena altijd wat spare gold over waardoor je weer dichterbij je volgende arena bent
pi_131746046
ik heb nu 14 arenas gedaan, heb nog gold over voor 2 runs en heb geen cent uitgegeven.
pi_131777051
Super gaaf dit, hopelijk kom ik ook nog in de beta, heb er echt heel veel zin in! :D

Heb on en off best veel WoW gespeeld, dit lijkt me een hele toffe zijstap.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:00:53 #182
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131780043
Het is nu officieel. De wipe en patch komen er vandaag/morgen aan. Dan zal alle data van iedereen gewiped worden waarna er, bijna 100% zeker, geen wipe meer zal komen inclusief een zeer vergrotende invite systeem voor beta keys. Vanaf vandaag/morgen ga ik het dus maar weer eens oppakken en spelen, succes allen bij het verkrijgen van een beta key en tot binnenkort?! :)
pi_131782067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
Het is nu officieel. De wipe en patch komen er vandaag/morgen aan. Dan zal alle data van iedereen gewiped worden waarna er, bijna 100% zeker, geen wipe meer zal komen inclusief een zeer vergrotende invite systeem voor beta keys. Vanaf vandaag/morgen ga ik het dus maar weer eens oppakken en spelen, succes allen bij het verkrijgen van een beta key en tot binnenkort?! :)
Zou leuk zijn :)
Ben er inmiddels erg benieuwd naar :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:04:22 #184
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131782102
Zou inderdaad leuk zijn als ze meer mensen gaan inviten tot de beta, ik wacht ondertussen al een paar weken op een key dus zou leuk zijn er eindelijk eentje te krijgen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:59:26 #185
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131783574
Als ik nog een key weet te bemachtigen via vriendinnen/vrienden dan laat ik het jullie weten :) Ik ga er vanuit dat ze vrij snel na morgen een nieuwe wave versturen.
pi_131790480
Feed me keys! :(
pi_131801413
Hoe laat kunnen we weer spelen?
pi_131802337
Hoe hebben jullie je keys eigenlijk gekregen?
pi_131802842
quote:
5s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarschijnlijk door puur geluk of goed zoeken naar sites die keys weg hebben gegeven?

Ik heb helaas nog geen ervaring in het ontvangen van een dergelijke key :P
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:45:23 #191
308981 Narcotical
Best in the World
pi_131805116
Ik heb zelf nog geen key maar geloof dat er een aantal hier zijn die keys hebben gekregen via de opt-in van Blizzard dus ik blijf hoop houden
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:11:26 #192
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131805889
quote:
5s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:45 schreef Bitterlemon het volgende:
De beta was in amerika nog geen dag uit. Ik keek bij Ezm0d, iemand die ik via hearthpwn heb leren kennen, mee op zijn twitch. Hij mocht van blizzard 10 keys uitdelen. Ik kwam kijken bij z'n kanaal toen ie nog een uur zou streamen (hij is canadees). Hij deelde via een raffle de laatste key uit en weerzinwekkend genoeg won ik de key uit een draft van 1100 man. Over geluk gesproken :P Kreeg toen direct al een aanbod van 100 dollar om de key te verkopen maar heb de key gewoon toegevoegd aan m'n battle.net :)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:13:22 #193
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131805944
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:39 schreef Curlbrah het volgende:
Hoe laat kunnen we weer spelen?
Van wat ik begrepen heb duurt het nog wel even. Ze hebben gisteravond de amerikaanse patch toegevoegd en die heeft een paar uur verlenging/uitstel opgelopen. Was pas vannacht laat klaar. Ze zijn volgens mij vanmorgen begonnen met EU, dus dat zal nog wel een aantal uurtjes duren.
pi_131806140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:11 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

De beta was in amerika nog geen dag uit. Ik keek bij Ezm0d, iemand die ik via hearthpwn heb leren kennen, mee op zijn twitch. Hij mocht van blizzard 10 keys uitdelen. Ik kwam kijken bij z'n kanaal toen ie nog een uur zou streamen (hij is canadees). Hij deelde via een raffle de laatste key uit en weerzinwekkend genoeg won ik de key uit een draft van 1100 man. Over geluk gesproken :P Kreeg toen direct al een aanbod van 100 dollar om de key te verkopen maar heb de key gewoon toegevoegd aan m'n battle.net :)
Nice! :o
Ik heb altijd geluk bij dit soort dingen, maar bij ongeveer de enige bèta waar ik geïnteresseerd in ben, lukt het niet. :')
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:26:57 #195
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131812820
wanneer komt er een nieuwe wave van keys dan?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:30:45 #196
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131812932
De patch is zojuist live gegaan, hearthstone updated. We beginnen weer van voor af aan :')

@2Happy4U: ik verwacht binnen een week. Ze hebben de servers drastisch verbeterd.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:40:46 #197
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_131814797
zowaar best leuke legendaries en epics getrokken. zwaar goeie priest/rogue/mage kaarten dus dat wordt lachen! :D
pi_131815314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
zowaar best leuke legendaries en epics getrokken. zwaar goeie priest/rogue/mage kaarten dus dat wordt lachen! :D
Speel je nu vaak met verschillende classes of heb je 1 of 2 favo's?
pi_131815627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
Vanavond die van mij even bekijken.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:16:57 #200
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131815663
Niemand die een key overheeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')