Jammer dat je in de beta zit en je je kaarten verliest bij release.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dat je in de beta zit en je je kaarten verliest bij release.
Goed verhaalquote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef maurisioo het volgende:
Is dit dat spel dat ik niet heb gespeeld?
Zouden toch wel een chatbox bij moeten invoeren ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef Curlbrah het volgende:
![]()
Eigenlijk helemaal niet leuk om tegen mensen te spelen die je niet kent / niet mee kan chatten.
Het concept conceden snap ik sowieso niet. Verliezen doe je of enorm snel, of na een goede lange match. en van conceden krijg je geen exp, van verliezen wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:32 schreef Curlbrah het volgende:
Nja 't is meer dat heel veel mensen vrij snel conceden en vaag spelen / soms zelfs AFK gaan.
Ik win echt vrijwel alles tegen randoms maar verlies alles tegen mensen hier en van tweakers.
Ach, sommige mensen hebben misschien wat anders te doen onverwacht.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:55 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Het concept conceden snap ik sowieso niet. Verliezen doe je of enorm snel, of na een goede lange match. en van conceden krijg je geen exp, van verliezen wel.
correct. daarvoor kan ik het begrijpen, maar dan kun je de game gewoon afsluiten. dan verlies je ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hebben misschien wat anders te doen onverwacht.
Concede je dan niet automatisch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
correct. daarvoor kan ik het begrijpen, maar dan kun je de game gewoon afsluiten. dan verlies je ook
Welke? Ben er nog niet een tegengekomen.quote:
als je in "play" speelt, kun je rechts bovenaan 'ranked mode' aanvinken. dan speel je ranked. let wel: niveau gaat drastisch omhoog :-P speel nu op master niveau, dat is toch even wat anders :-Dquote:Op zondag 22 september 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Welke? Ben er nog niet een tegengekomen.
Ben er bekend mee, merk geen verschil.quote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
als je in "play" speelt, kun je rechts bovenaan 'ranked mode' aanvinken. dan speel je ranked. let wel: niveau gaat drastisch omhoog :-P speel nu op master niveau, dat is toch even wat anders :-D
Speel je nog wel eens? Zie je niet zo vaak.quote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
als je in "play" speelt, kun je rechts bovenaan 'ranked mode' aanvinken. dan speel je ranked. let wel: niveau gaat drastisch omhoog :-P speel nu op master niveau, dat is toch even wat anders :-D
vandaag weinig tijd gehad, en ik behoud graag m'n 3 star master rank ;-)quote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Speel je nog wel eens? Zie je niet zo vaak.
De ranking van Hearthstone stelt niet zoveel voor; het is onmogelijk om ranks omlaag te gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
vandaag weinig tijd gehad, en ik behoud graag m'n 3 star master rank ;-)
Succes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:25 schreef TheThinker het volgende:
Aangemeld voor beta, eindelijk een spel met het eigenschap "fun"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |