SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh -
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dat laatste en vaak zit er ook nog een gewone FM radio op. Geluid is natuurlijk ook wel beter dan vanaf mijn laptop bijv.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Internetradio? Als je internet hebt kun je toch online luisteren? Of is het een soort wifiradio met betere ontvangst ofzo
Nou een maan in je kamer. Wie wilt dat nou niet.quote:
quote:
Oh okee. Tja niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste en vaak zit er ook nog een gewone FM radio op. Geluid is natuurlijk ook wel beter dan vanaf mijn laptop bijv.
Omfgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef EDMAN- het volgende: [..] ohja verrek
, nog niet eens aan gedacht
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef Ceviche het volgende:
kom weer even buurten.
Heeft iemand al iets gekocht trouwens?
die had ikquote:
Ik hoop het in elk geval, ik wil er eentjequote:
Tis nogal hectisch hier. Alleen @ kantoor en dan ook nog SC en Ibood in de gaten houden. Geen tijd om logisch na te denkenquote:
Not sure if waste of money or ridiculously awesome...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou een maan in je kamer. Wie wilt dat nou niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
die had ik
best relaxed, alleen ik liet hem altijd instellen door mijn ex, en toen het uitging heb ik hem aan mijn moeder gegeven omdat ik geen zin had om het boekje door te lezen.
3d dat hoeft van mij niet.. beetje overrated zeg maar.. maar hd smarttv plasma of led vind het allemaal prima..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar vannacht was er eentje van samsung geloof ik, 3d hd touchscreen enzo voor nog geen 600 euro. Vond ik best een mooi ding en als ik een tv nodig had had ik hem misschien gekocht.
(Jammer is wel dat als je hem wilt je meteen moet beslissen en niet de specificaties kunt lezen omdat hij anders meteen uitverkocht is)
precies.. maar ik heb ook meerdere redenen waarom ik een groot plat scherm wil..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik ook hoor, maar hij doet het nog goed, dan vind ik het zonde om een nieuwe te kopen en het beeld is ook prima.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]ja dat had ik meteen ook kunnen uitleggen...zeg maar voor een pizza naast de taart
i'm surequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Not sure if waste of money or ridiculously awesome...
Dat is echt zo een ding wat je misschien koop als het 5 euro is of in ieder geval heel weinig, gewoon voor de lol.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Not sure if waste of money or ridiculously awesome...
Hehehehehequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Tis nogal hectisch hier. Alleen @ kantoor en dan ook nog SC en Ibood in de gaten houden. Geen tijd om logisch na te denken
Gastquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is echt zo een ding wat je misschien koop als het 5 euro is of in ieder geval heel weinig, gewoon voor de lol.
Meer ruimte ga ik niet krijgen, want ik moet hem toch op hetzelfde kastje zetten vanwege alle zooi die ik erin heb (consoles en zo).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef Onnoman het volgende:
meer ruimte (oude tv + tv meubel vervangen voor een tv aan de muur)
-websites fixen op groot scherm lijkt me gewoon vet
-veel beter kwaliteit
-kan hd tv aanschaffen
-kan eenvoudiger mijn huidige pc aansluiten zodat ik films kan downloaden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gast
Een maan
In je kamer
Weet je hoe eindbaas![]()
'Nou, dit is mijn kamer.'
'Wat is dat nou weer?'
'Oh, da's mijn maan'
Iedereen is er maar druk meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehehehe
Dat niemand dat dan ook tegen je zegt he
Maar je gaat hem annuleren dus? Of heb je wel een set nodig en houd je hem?
Mja dat van 3d wist ik niet meer zeker bedoelde smarttvquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
3d dat hoeft van mij niet.. beetje overrated zeg maar.. maar hd smarttv plasma of led vind het allemaal prima..
[..]
Allebei is zeker een beetje too muchquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]Of een sterrenhemel, die hadden ze ook weleens.
maar voor films welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer ruimte ga ik niet krijgen, want ik moet hem toch op hetzelfde kastje zetten vanwege alle zooi die ik erin heb (consoles en zo).
Laptop aansluiten doe ik nu ookMaar betere kwaliteit, tja dat wel natuurlijk, maar eigenlijk vind ik dat voor normale tv-programma's of series niet eens zo heel belangrijk.
Het nadeel van aan de muur vind ik dat je hem dan niet kunt draaien. Als ik soms aan tafel eet dan draai ik dat tafeltje helemaal en dat kan dan niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar voor films wel
tv moet je als een schilderij aan de muur plakken.. desnoods daaronder een soort kastje waar je je shizzle in kwijt kan
Ikga denk ik glow-in-the-dark verf kopen en dan sterren schilderen op mijn muurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]Of een sterrenhemel, die hadden ze ook weleens.
Oehquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Allebei is zeker een beetje too much
Oh dat is best wel tofquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ikga denk ik glow-in-the-dark verf kopen en dan sterren schilderen op mijn muur
dat heeft vaak te maken omdat je oude tv een bol scherm heeft..waardoor je het niet goed diagonaal kan bekijken..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het nadeel van aan de muur vind ik dat je hem dan niet kunt draaien. Als ik soms aan tafel eet dan draai ik dat tafeltje helemaal en dat kan dan niet meer.
Oh OK dan is het wel handig. Maar ik denk dat ik hem toch gewoon op het kastje zou zettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat heeft vaak te maken omdat je oude tv een bol scherm heeft..waardoor je het niet goed diagonaal kan bekijken..
huidige tv's kan je vanuit diagonale hoek zelfs goed zien
Beetje spijt dat ik die moon niet heb gekochtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is best wel tofEn op het plafond.
SD kaartje kun je trouwens net zo goed bij Dealextreme of zo kopen.
Ik vermoed zomaar dat die vast nog wel een paar keer langs gaat komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Beetje spijt dat ik die moon niet heb gekocht
Ik vermoed dat ik dan aan het werk benquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat die vast nog wel een paar keer langs gaat komen.
Als ik hem zie, zal ik hem voor je kopen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dan aan het werk ben
Het is hier eigenlijk nog te vroeg voor maar:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oeh
Ook saturnus enzo zoeken
En een globe ophangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Geheugen uit Chinaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is best wel tofEn op het plafond.
SD kaartje kun je trouwens net zo goed bij Dealextreme of zo kopen.
Oh ik kijk niet zo nauwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geheugen uit ChinaGewoon uit Nederland of by Mymemory.co.uk
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is hier eigenlijk nog te vroeg voor maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hem zie, zal ik hem voor je kopen?
Tof ding wel, als je veel sport enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
Heej de gopro, ook die was gisteren al
Ik kan jouw adres dan invullen (kun je later ook aanpassen, heeft tralalala ooit bij mij gedaan met die box toen). Alleen de naam kun je niet aanpassen, dus je moet wel thuis zijn als ze het brengen vanwege legitimatie op het postkantoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En dan stuur jij hem door ofzo? Of vul je dan mijn adres in
recertified?quote:
Nou vannacht bedoel ik eigenlijk dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef EDMAN- het volgende:
was gisteren ook een hunt?!?!
ik dacht vandaag en morgen
Okee danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan jouw adres dan invullen (kun je later ook aanpassen, heeft tralalala ooit bij mij gedaan met die box toen). Alleen de naam kun je niet aanpassen, dus je moet wel thuis zijn als ze het brengen vanwege legitimatie op het postkantoor.
als die gewoon werkt merk je daar niks van.quote:
aaah op die fiets. er zit wat slaap tussenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vannacht bedoel ik eigenlijk dus
Is goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Okee dan
Als je dat voor mij zou willen doen heel graag
Dan dm'en we nog wel gegevens enzo.
quote:
quote:A recertified product is something that was sent back to either the seller (the store that it was bought from) or the producer, and it was fixed (if it was broken) or repackaged (if it was just returned, not broken). Often a recertified product will be without the original warranty (if it is a computer component or some other electronic item).
of mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh OK dan is het wel handig. Maar ik denk dat ik hem toch gewoon op het kastje zou zettenAls die er toch onder moet. En ik vraag me af of ik al mijn oude consoles op zo een nieuwerwetse tv kan aansluiten... Dan moet ik mijn neefje maar eens bellen om te knutselen.
I figured. Ach ik heb er al 1, doet het prima.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort tweedehands, refurbished zeg maar.
Utrecht hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe als je in de buurt woont, prima hoor
ik hoor gewoon geen geluidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
Je hoort nu ook trouwens een geluidje als iets is uitverkocht, heel zacht dat wel, dat was volgens mij eerst niet.
had ik ook, maar het toetertje doet het wel. Belletje deed het bij mij ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef Uccie het volgende:
ik snap niet waarom ik geen pingeltje hoor als er een nieuwe aanbieding komt...heel irritant
is dat niet de bureaustoel waar je op zit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
Je hoort nu ook trouwens een geluidje als iets is uitverkocht, heel zacht dat wel, dat was volgens mij eerst niet.
Ik zit op de bank schatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
is dat niet de bureaustoel waar je op zit?
Bedoel je die hele zachte gong? Die was er vorige echte hunt ook alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op de bank schatLet maar op als deze is uitverkocht.
Ja die. Oh vorige keer is het me niet opgevallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoel je die hele zachte gong? Die was er vorige echte hunt ook aldaarvoor niet denk ik
Hai Essquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoel je die hele zachte gong? Die was er vorige echte hunt ook aldaarvoor niet denk ik
er zitten muizen in je bankquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op de bank schatLet maar op als deze is uitverkocht.
Het is dan ook eeb vrij zacht geluidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die. Oh vorige keer is het me niet opgevallen.
Haai cevquote:
goeie.. die wil ik ook wel..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wachten tot er een kat op ibood komt
Ik heb een kat en zij is eindbaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
goeie.. die wil ik ook wel..
wat zeg ik.. ik wil een tijger
een witte, die Ess heetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
goeie.. die wil ik ook wel..
wat zeg ik.. ik wil een tijger
alle levels mee uitgespeeld?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb een kat en zij is eindbaas
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef themole het volgende:
Helaas heb ik al twee monitoren bij mijn PC staan.
mooi-niet-hoorquote:
Aan het slapenquote:
Wait whutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
alle levels mee uitgespeeld?
jij kleine sadist
Hier zijn het gewoon twee monitoren(24 inch), handig bij programmeren. Die TV heb ik lekker los staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook24 inch en 22 inch (die 22 inch is ook een tv).
Hoelang?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan het slapenlange werkdag achter de rug gister
vandaag gelukkig pas om 12 uur beginnen en vanavond ben ik vrij
werk je in de horeca?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoelang?
Maandag had ik van 12-23 gewerkt
Moest volgende dag 6 uur op
Heuj..quote:
zat net op dezelfde pagina.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef Onnoman het volgende:
dit beeldscherm
http://tweakers.net/price(...)248c3lhsb-zwart.html
35 euro ..
mwa..
Ik gister van 8 tot 8 met een welgeteld kwartiertje aan pauzequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoelang?
Maandag had ik van 12-23 gewerkt
Moest volgende dag 6 uur op
De 24 inch is om te gamen en de 22 inch om tv te kijken of te FOK!kenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef themole het volgende:
[..]
Hier zijn het gewoon twee monitoren(24 inch), handig bij programmeren. Die TV heb ik lekker los staan.
marges op schermen zijn nu eenmaal wel erg klein..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat net op dezelfde pagina.
zoek wel een monitor, maar voor dat verschil kijk ik liever wat langer naar wat ik wil.
Jeetje wat een slavendrijvers zeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gister van 8 tot 8 met een welgeteld kwartiertje aan pauze
Ik in de horeca jaquote:
Kwartiertjes pauzequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gister van 8 tot 8 met een welgeteld kwartiertje aan pauze
teveel werk? verander je elke week de stellingen ofzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee in een drogisterij. Teveel werk, te weinig mensen
hier is (samen met dat blauwe hoge druk spuit geval) ibood groot mee gewordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef EDMAN- het volgende:
aiaiai shit deze wil ik eigenlijk, maar kan het me eigenlijk niet permitteren net na de vakantie
Het was nou eenmaal drukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje wat een slavendrijvers zeg.
Hoe bedoel je??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hier is (samen met dat blauwe hoge druk spuit geval) ibood groot mee geworden
Nou ja wel lekker verdienen met fooien denk ik?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was nou eenmaal drukmaar vabdaag maar 5 a 6 uurtjed werken en morgen vrij
van der valk?quote:
die versterker is het juweeltje van ibood.. zie hem er altijd tussen zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je??
Ik heb die Jamo boxen en sub al eens gekocht, ik mis alleen nog een versterker
Ik heb nog iets staan van twee hunts geleden, maar nog niet aan toegekomen om het op MP te zettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef EDMAN- het volgende:
Die boxen trouwens. Ik neem aan dat men dat spul weer allemaal op marktplaats zet?
Aaah op die fiets, ja das waar. Maar vergeet dan de Philips ambilight niet hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
die versterker is het juweeltje van ibood.. zie hem er altijd tussen zitten
watdan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog iets staan van twee hunts geleden, maar nog niet aan toegekomen om het op MP te zetten
Wat? Wie weet kan ik het gebruikenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog iets staan van twee hunts geleden, maar nog niet aan toegekomen om het op MP te zetten
Dat wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja wel lekker verdienen met fooien denk ik?
of dekbed shit van cinderallaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Aaah op die fiets, ja das waar. Maar vergeet dan de Philips ambilight niet he
hmm, nee, een dinges heb ik niet nodigquote:
Normaal: 10 pallets. Nu: 26. Met evenveel personeel. Later begonnen dan normaal, en het was nog druk ook in de winkel. Normaal zijn we rond drie uur klasr met afstapelen ( en kunnen we met de vracht beginnen) nu pas om half achtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
teveel werk? verander je elke week de stellingen ofzo?
ik was er niet vannachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef bambino het volgende:
Morguh
Aan de titels van de topics te lezen gaat het niet zo goed?
Zie editquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, een dinges heb ik niet nodig
Mogguh, valt best mee hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef bambino het volgende:
Morguh
quote:
Hoiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef bambino het volgende:
Morguh
wat een kutwerkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Normaal: 10 pallets. Nu: 26. Met evenveel personeel. Later begonnen dan normaal, en het was nog druk ook in de winkel. Normaal zijn we rond drie uur klasr met afstapelen ( en kunnen we met de vracht beginnen) nu pas om half acht
Ah ok, nog geen box dus? Of is die net geweestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Nah al heel veel dubbele dingen gezien in zo een korte tijd.
Volgens mij vannacht eentje, nu nog niets gezien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah ok, nog geen box dus? Of is die net geweest
En straks ook een paar uurtjes niet, ik moet werken. Maar vanavond ben ik er wel weer denk ikquote:
die hunts worden steeds kanslozer..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Nah al heel veel dubbele dingen gezien in zo een korte tijd.
Dankjewelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat een kutwerkmaar vind het wel goed dat je werkt
Ja het is niet veel meer. Al had je vroeger altijd 100 MP3 spelers op een dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
die hunts worden steeds kanslozer..
wat ga je doen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dankjewel
Mja nu weer een opleiding beginnen dus voorlopig geen lange maandagen meer voor mij
PABOquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ga je doen als ik vragen mag?
tja. of ibood was toen nieuw en kwamen we pas op het einde erachter dat de hunt eigenlijk te kansloos was voor woorden.. alleen durfde we het toen niet toe te gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het is niet veel meer. Al had je vroeger altijd 100 MP3 spelers op een dagMaar toen waren er wel iets meer grappige dingen heb ik het idee.
Ik wil nog steeds een troepjeshunt, zoals moon-in-your-room enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het is niet veel meer. Al had je vroeger altijd 100 MP3 spelers op een dagMaar toen waren er wel iets meer grappige dingen heb ik het idee.
ahh.. jij houdt van kinderenquote:
Mjah dat kan ook inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tja. of ibood was toen nieuw en kwamen we pas op het einde erachter dat de hunt eigenlijk te kansloos was voor woorden.. alleen durfde we het toen niet toe te geven
ja dat soort shit, ik kan even niet zo snel nog iets verzinnen, maar ze hadden vaak van die rare dingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een troepjeshunt, zoals moon-in-your-room enzo
ibood hunt is zo... 2012quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kan ook inderdaadTopics waren in ieder geval wel veel drukker vroeger.
Yeah!quote:
Ok, mooi. Morgen overdsg ben ik vrijquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kom in Antwerpen werken daarna zou ik zeggen
wordt jij een strenge, een lieve, een ondeugende, of een vervelende juf later?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een troepjeshunt, zoals moon-in-your-room enzo
Leuk hoor. Wat voor leerlingen, welke leeftijd? Pubers lijkt me echt heel lastig. Zou ik geen geduld voor hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Yeah!
Heb gisteren introductiedag gehad, heb al met een klasgenoot afgesproken samen langs de coffeeshop te gaan
Voor iemand die jarenlang een sociale fobie had gaat het tot nu toe fantastisch
Yup, was gister in het nieuws. Wij hebben een overschot aan PABO afstudeerders en in Antwerpen hebben ze er de komende jaren heel veel nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoezo dat? Tekort aan leraren daar?
klopt als een pindaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yup, was gister in het nieuws. Wij hebben een overschot aan PABO afstudeerders en in Antwerpen hebben ze er de komende jaren heel veel nodig
Wereldkaart waar je bezochte landen af kan krassenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat soort shit, ik kan even niet zo snel nog iets verzinnen, maar ze hadden vaak van die rare dingen.
Hehehehehequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wordt jij een strenge, een lieve, een ondeugende, of een vervelende juf later?
Die wil de vriendin dus ook! Thanks for reminding me. Die wachten we ff afquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wereldkaart waar je bezochte landen af kan krassen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehehehe
Eentje met een moon-in-the-classroom
Oh ja diequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wereldkaart waar je bezochte landen af kan krassen
Pabo=basisonderwijsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk hoor. Wat voor leerlingen, welke leeftijd? Pubers lijkt me echt heel lastig. Zou ik geen geduld voor hebben.
Oh, als er een grow-your-kristal (wishing jar?) ofzo komt, wil je die dan ook bestellen voor mij?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dieEn een soort plantjes kan ik me nog herinneren.
Ow ik dacht dat dat voor alle leeftijden wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Pabo=basisonderwijs
Maar weet nog niet of het groep 8 of de kleuters gaat worden, ga eerst overal stage lopen
jij zit volgens mij lekker te blowen achter de PCquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehehehe
Eentje met een moon-in-the-classroom
is wel leuk toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
Ik heb die wereldkraskaartmaar niet via ibood
Ik ga het even noterenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, als er een grow-your-kristal (wishing jar?) ofzo komt, wil je die dan ook bestellen voor mij?
Oh ze zeiden tegen mij: over een paar jaar gaan alle babyboomers weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yup, was gister in het nieuws. Wij hebben een overschot aan PABO afstudeerders en in Antwerpen hebben ze er de komende jaren heel veel nodig
Kom inderdaad, beste stadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zou ik trouwens wel leuk vinden hoor, lekker naar Antwerpen
Ik vind van wel jaquote:
misschien weet ze het zelf nog nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat voor alle leeftijden was![]()
Dat lijkt me wel een hele leuke stage, overal even kijken hoe het gaat.
Ik hoop van welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat voor alle leeftijden was![]()
Dat lijkt me wel een hele leuke stage, overal even kijken hoe het gaat.
Mooi, dan nemen we die als ie langskomtquote:
Ik heb er iig nog een, wsch nog 2 liggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, als er een grow-your-kristal (wishing jar?) ofzo komt, wil je die dan ook bestellen voor mij?
dan neem je toch een paar kinderen om te oefenen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik hoop van wel
Heb namelijk nul ervaring met kinderen
mag ik je TV hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb er iig nog een, wsch nog 2 liggen.
als jij de verzendkosten daarvoor betaald, stuur ik ze naar je op.
Ik zal bij thuiskomst vanavond ff voor je kijken of het er 1 of 2 zijn.
quote:
Ik verheug me er stiekem wel een beetje op, Spangas, lekker ergerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik moet werken en Karina is eindbaas
Spangas
Ik heb ze vorige keer gekocht, idd op de gok, maar ze liggen goed! Voor dat geld 2 kussens was wel het gokje waard.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:15 schreef themole het volgende:
Een kussen kopen zonder dat je er eerst kan voelen of het goed ligt.
dat geldt uiteindelijk voor alles wat je op internet kooptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:15 schreef themole het volgende:
Een kussen kopen zonder dat je er eerst kan voelen of het goed ligt.
ik wil ook kussenquote:
ook hier geldt: die van de action zijn beterquote:
Heel graag!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb er iig nog een, wsch nog 2 liggen.
als jij de verzendkosten daarvoor betaald, stuur ik ze naar je op.
Ik zal bij thuiskomst vanavond ff voor je kijken of het er 1 of 2 zijn.
Daarom koop ik sommige producten ook niet op het internetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat geldt uiteindelijk voor alles wat je op internet koopt
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dan neem je toch een paar kinderen om te oefenen?
Maar cinderella kussens liggen gewoon goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat geldt uiteindelijk voor alles wat je op internet koopt
Ik gok zo rond lunchtijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:16 schreef ejfaar het volgende:
Geen boxen meer deze huntWe kunnen ophouden
Omfg ik heb de hele vakantie elke dag een uur spangas gekekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verheug me er stiekem wel een beetje op, Spangas, lekker ergeren
De film was laatst ook op tv op zaterdagmiddag, maar toen was ik niet thuis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg ik heb de hele vakantie elke dag een uur spangas gekeken
Oh en de crystal wishing jar mag van het lijstje af
Omdat BrandX
Je hoeft er niet meer op te letten toch ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
De film was laatst ook op tv op zaterdagmiddag, maar toen was ik niet thuis.
Ik zag hetIk ga iig op de maan letten.
spangas?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg ik heb de hele vakantie elke dag een uur spangas gekeken
Oh en de crystal wishing jar mag van het lijstje af
Omdat BrandX
Oh die film heb ik gemist. Maar die had ik al weleens gezien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die maan wel, de kristallen plantjes niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je hoeft er niet meer op te letten toch ?
De maan welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je hoeft er niet meer op te letten toch ?
Je had ook een maan in je kamer kunnen hebben!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed, zodra ik thuis kom zal ik het gelijk voor je checken en je dan een DM sturenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heel graag!
Wil je me dan een dm sturen met wat je ervoor wilt hebben/verzendkosten etc?
Ik zag de promo, wat ik zo stom vind (o.a.) is dat Deef weer dezelfde kleren heeft, van die stomme truien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh die film heb ik gemist. Maar die had ik al weleens gezien.
Het nieuwe seizoen wordt echt verschrikkelijk
ik ken wel butagasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ga ergens anders haten
/deal with it
Stomme kneusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag de promo, wat ik zo stom vind (o.a.) is dat Deef weer dezelfde kleren heeft, van die stomme truien.
BXquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is goed, zodra ik thuis kom zal ik het gelijk voor je checken en je dan een DM sturen.
hehe heerlijk de ergernis begint NU alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stomme kneus
Als eman nog 1 keer die viool tevoorschijn haalt ga ik persoonlijk naar de set en sloop dat takkeding
Oh ik moet ook Spangas gaan kijken een vriend van mij is figurant en schijnt een paar keer in beeld te komenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe heerlijk de ergernis begint NU al
heb een setje thuis. werkt perfectquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef themole het volgende:
Ah die dingen, werkt nooit zo heel succesvol.
diepe treurnisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik moet ook Spangas gaan kijken een vriend van mij is figurant en schijnt een paar keer in beeld te komen
hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik moet ook Spangas gaan kijken een vriend van mij is figurant en schijnt een paar keer in beeld te komen
Dit is internet via je stopkontakt toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef themole het volgende:
Ah die dingen, werkt nooit zo heel succesvol.
Hehehe:Dquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe heerlijk de ergernis begint NU al
jepquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is internet via je stopkontakt toch?
Oh kan ik wel doen...dan daarna gelijk door DWDD.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
hahaJa kijk met ons mee. Elke dag om 19:00 uur vanaf maandag weer.
nah mijn huis is niet zo groot, wifi werkt prima hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep
interesse in een 2de hands setje?
Is het een neger? Rond 25 jaar? Want dan is hij bekend in het spangastopicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets ouder, maar jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is het een neger? Rond 25 jaar? Want dan is hij bekend in het spangastopic
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is het een neger? Rond 25 jaar? Want dan is hij bekend in het spangastopic
vroeg ik ook alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe oud zijn jullie dat je daar naar kijkt?
ltrquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Ceviche het volgende:
Maar ik had allang weggemoeten
Tot vanavond
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Ceviche het volgende:
Tot vanavond
Tot vanavond
Bijn 20quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]En er is zelfs een emoticonkaart van hem.
Ook al is je huis groot, dan is het niet zo ingewikkeld om kabels te trekken/betere router te kopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
nah mijn huis is niet zo groot, wifi werkt prima hier
Spangas is voor alle leeftijdenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
Nee niet die negerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]En er is zelfs een emoticonkaart van hem.
Ja ik ook bijna 20 en Karina ook hèquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna 20 en Karina ook hè![]()
Oh ik dacht dat karina al 40 was ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna 20 en Karina ook hè![]()
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die figurant bedoel je natuurlijk.
Is ze ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat karina al 40 was ofzo
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bijna 20 zeg ik toch :pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |