nee... had wel echt bijna die TV gekocht..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha die Onno. Ik ga zo nog een bakkie pakken inderdaadJij nog wat gekocht?
Gekochtquote:
Held. waarom? Moet je geen trendy Dr. Dre koptelefoon?quote:
Nee alsjeblieft niet, al voor 25 euro weer welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Held. waarom? Moet je geen trendy Dr. Dre koptelefoon?
Toch een beetje teveel geld ineens he? Kleine dingetjes zijn wel leuk maar die dure shit... doe ik ook niet zo snel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee... had wel echt bijna die TV gekocht..
die klote vraag altijd. jaahaaa ik heb voor veel te veel geld een messenset gekochtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef Ceviche het volgende:
kom weer even buurten.
Heeft iemand al iets gekocht trouwens?
Tv's vind ik dan wel leuker dan die eeuwige snijplankenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch een beetje teveel geld ineens he? Kleine dingetjes zijn wel leuk maar die dure shit... doe ik ook niet zo snel.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef Ceviche het volgende:
kom weer even buurten.
Heeft iemand al iets gekocht trouwens?
Hehehehequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
die klote vraag altijd. jaahaaa ik heb voor veel te veel geld een messenset gekocht
TV zou ik echt alleen kopen als ik er toevallig eentje nodig had en het precies het goede merk en zo was, maar ja... dat zou wel heel toevallig zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tv's vind ik dan wel leuker dan die eeuwige snijplanken
ohja verrekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehehe
Maar als het teveel geld is, kan je hem toch ook annuleren?
Cevichequote:
precies. wil echt dolgraag een nieuwe smart tv.. heb namelijk nog steeds van die bakbeesten staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch een beetje teveel geld ineens he? Kleine dingetjes zijn wel leuk maar die dure shit... doe ik ook niet zo snel.
Hehe ik ook hoor, maar hij doet het nog goed, dan vind ik het zonde om een nieuwe te kopen en het beeld is ook prima.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
precies. wil echt dolgraag een nieuwe smart tv.. heb namelijk nog steeds van die bakbeesten staan
Dat is zeker waar maar vannacht was er eentje van samsung geloof ik, 3d hd touchscreen enzo voor nog geen 600 euro. Vond ik best een mooi ding en als ik een tv nodig had had ik hem misschien gekocht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
TV zou ik echt alleen kopen als ik er toevallig eentje nodig had en het precies het goede merk en zo was, maar ja... dat zou wel heel toevallig zijn
had ik vorige keer ook en tijdens het etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef RobertNL het volgende:
Ben dus gewoon 10 minuten voor de box gaan slapen
Ze doen het er omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook en tijdens het eten
Internetradio? Als je internet hebt kun je toch online luisteren? Of is het een soort wifiradio met betere ontvangst ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
Oh ja ik wil natuurlijk nog de internetradioen het sponge-bob tostiapparaat, as usual.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |