quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]ook al zo'n onrustige slaper beertje?
soms wel zo lijkt hetquote:
Uhuh, deze laatst in die nephunt gekocht voor mn oudersquote:
quote:
Ryanairquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, deze laatst in die nephunt gekocht voor mn ouderswel redelijk mooie dibgetjes, maar heb er eigenlijk geen 3 nodig..
heb al een handbagage formaatje..
ik twijfelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:13 schreef Vleuver het volgende:
Iemand aub koop dit, duurt me te lang
waar staat die D voor? dildo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Ze zijn van 600D polyester!!!!!!!!!!!!
zitten 600 diamenten in de koffer?quote:
Nee die moet je ermee terug naar Nederland smokkelen om geen aanvullende rekening te krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zitten 600 diamenten in de koffer?
nog van die diefstal @ Brussel Zaventemquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zitten 600 diamenten in de koffer?
goedemorgen.. bakje koffie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Als de adviesprijs 100 euro was (en de echte prijs dus nog minder) kan ik me niet voorstellen dat het iets is eigenlijk. beetje goedkoop voor 3 koffers.
Ha die Onno. Ik ga zo nog een bakkie pakken inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
goedemorgen.. bakje koffie?![]()
![]()
idd echt zon koffer als je haast hebt op schiphol.. dan ren je.. en scheurt die koffer open met al je bh's en sm spullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |