You never know. Prijs maakt niet uit denk ik zo, maar zou voor de elke doos gaan. KAns is toch kleind at je em ook echt hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:55 schreef draadstalig het volgende:
Wanneer komt die schijtbox over het algemeen? En wat zijn de prijsverschillen? Raden jullie de goedkoopste of duurste aan?
De dijken zijn toch wel 1 van de betere wijken in Roosendaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Koraaldijk represent
nee idd. die jongen van 16 die 2 jaar geleden was vermoord, was voor mijn deur doodgeschoten door mijn buurman
Yup, bij die flatjes. Daar woonde ik dus ff samen met een maat van me. Was die dag gelukkig in Duitsland, maar de vriendin van een andere vriend die daar woonde heeft het gehoord en gezienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
De dijken zijn toch wel 1 van de betere wijken in Roosendaal
Die jongen was toch in de Jan Vermeerlaan?
Ook erg als je het ziet inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yup, bij die flatjes. Daar woonde ik dus ff samen met een maat van me. Was die dag gelukkig in Duitsland, maar de vriendin van een andere vriend die daar woonde heeft het gehoord en gezien
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou koop jij die NAS (ja, of niet) en fix die taart, ben ik alvast onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
nee, 5 delige 2lions sabatier voor 70 euro ofzo.quote:
ook niet geweldig, maar het was een leuk begin![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou koop jij die NAS (ja, of niet) en fix die taart, ben ik alvast onderweg![]()
![]()
![]()
Hoef je minder vaak te verschonenquote:gewoon even omdraaien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ben ook pas een uur aanwezig, heb er iig niemand over gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh toch, iemand die te pakken gekregen?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:58 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen
Iemand wat leuks gekocht? EN... belangrijke vraag was er een box
nee, en nee![]()
Hoi Essiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoef je minder vaak te verschonengewoon even omdraaien
Doe ik sowieso altijd![]()
![]()
Zonnebrand
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
het mag inderdaad gezegd worden. aangezien mijn vriendin kookt en ik vooral snij (meer kan ik niet) heb ik er nog iets aan ook!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef Vleuver het volgende:
En ed heeft een leuke messenset te pakken!Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:58 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen
Iemand wat leuks gekocht? EN... belangrijke vraag was er een box
in da gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat mag m'n vriendin dan mooi bepalen. ze zal iig eventjes blij zijn
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
En niet duur! Had zo'n fles in Frankrijk deze zomer, koste los al 20 euro volgens mijquote:Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
wat een kutaanbieding nu zeg....
en nog duur ook!Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Haai karina, viespeukjequote:
tis duur, maar wel kwaliteit. deze haal je normaal bij de apotheek (in België althans)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:01 schreef Onnoman het volgende:
wat een kutaanbieding nu zeg....
en nog duur ook!Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
neen.. de kruidvat komt maandelijks met aanbiedingenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
tis duur, maar wel kwaliteit. deze haal je normaal bij de apotheek (in België althans)Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Beschermingsfactor is niet hoog genoeg voor mij
quote:
Geen idee, ik zit mobielquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
Doet bij jullie het belletje het ook niet?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
meerdere keren per nacht somsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe jij vast ook, dekbed omdraaien![]()
![]()
Uhuh, meerdere keren per nacht, in mn slaapquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe jij vast ook, dekbed omdraaien
Binnen 1 minuut weg die EreaderIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, meerdere keren per nacht, in mn slaap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |