Hij zei trouwens ook dat iran de hele reden van alle terrorisme in de regio is en snel door sancties en andere middelen gedreven zou worden, toen was het even stil, om terrorisme te stoppen, weer even stil, en ook haar nucleare wapens, en toen kwam dus wat ik al eerder zei.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol
Israël heeft vanaf het begin al kant gekozen.
Ik zou zeggen dat ze het lekker uitzoeken met hun poppenkast en ik zou enkel mijn naasten lokaal verdedigen, tegen beiden partijen waar nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:18 schreef Matamalam het volgende:
Stel WW3 breekt uit en Nederland stelt op grond van EU verordening een dienstplicht in om mee te vechten tegen bepaalde partijen. Zou je dan vrijwillig meegaan of hangt dat af van de vijand? Wat zou je tegen je zoon zeggen, tegen je vader, je broer? Puur hypothetisch. Binnen een dag of twee wordt je achter vijandelijke linies grdropped. Lijkt me vet eng..
dienstplicht komt er niet meer... De EU heeft t net voor elkaar dat alle lidstaten het hebben afgeschaftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:18 schreef Matamalam het volgende:
Stel WW3 breekt uit en Nederland stelt op grond van EU verordening een dienstplicht in om mee te vechten tegen bepaalde partijen. Zou je dan vrijwillig meegaan of hangt dat af van de vijand? Wat zou je tegen je zoon zeggen, tegen je vader, je broer? Puur hypothetisch. Binnen een dag of twee wordt je achter vijandelijke linies grdropped. Lijkt me vet eng..
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:24 schreef De_Ilias het volgende:
Saudie Arabie behoort tot de grootste bondgenoten van Amerika, daar zal poetin wel 2x voor nadenken!
Phewww... Wat gebeurde er vroeger eigenlijk als je weigerde?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
dienstplicht komt er niet meer... De EU heeft t net voor elkaar dat alle lidstaten het hebben afgeschaft
Ik wou net zeggen. Ik heb al medelijden met de soldaten die eventueel die kant op moeten. Je zal maar komen te overlijden in zo'n zinloze strijd voor wat lui waar we eigenlijk vrij weinig mee hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:22 schreef Killaht het volgende:
[..]
Mijn leven wagen op basis van valse voorwendselen omdat er bepaalde politieke egoïstische belangen zijn, zoals het Olie in Irak..?
Wat? Nee joh. Elke Nederlandse man heeft (nog steeds!) dienstplicht. Ook jij hebt daar een brief over gehad rond je achttiende verjaardag. Er wordt niet meer opgeroepen, dat is waar, maar dat kan vrij eenvoudig veranderen mocht er een oorlog uitbreken (welke kans natuurlijk uitzonderlijk klein is).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
dienstplicht komt er niet meer... De EU heeft t net voor elkaar dat alle lidstaten het hebben afgeschaft
sinds 9/11 is er veel veranderdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:24 schreef De_Ilias het volgende:
Saudie Arabie behoort tot de grootste bondgenoten van Amerika, daar zal poetin wel 2x voor nadenken!
Dit dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Nee joh. Elke Nederlandse man heeft (nog steeds!) dienstplicht. Ook jij hebt daar een brief over gehad rond je achttiende verjaardag. Er wordt niet meer opgeroepen, dat is waar, maar dat kan vrij eenvoudig veranderen mocht er een oorlog uitbreken (welke kans natuurlijk uitzonderlijk klein is).
Alsof we dat anders niet krijgen met een regering die ons elke cent afpikt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:24 schreef waht het volgende:
¤100/l aan de pomp, daar gaat je leventje.
Maar oh wat is iedereen toch boos op de VS.
Sinds 1997 is dat niet meer strafbaar, maar daarvoor werd je consequent de cel ingegooid tenzij er een heel goed excuus was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Matamalam het volgende:
[..]
Phewww... Wat gebeurde er vroeger eigenlijk als je weigerde?
Gewoon een paar maandjes fietsen. Dat heb ik er wel voor over om die dikke hypocriete sjeiks een SS-18 Satan te zien koppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:24 schreef waht het volgende:
¤100/l aan de pomp, daar gaat je leventje.
Maar oh wat is iedereen toch boos op de VS.
Gewoon zeggen dat je homo bent. Volgens mij deserteren dus best zware straf 7.5 jaar cel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Matamalam het volgende:
[..]
Phewww... Wat gebeurde er vroeger eigenlijk als je weigerde?
Als de pleuris echt uitbreekt zijn we allemaal aan de beurt. Maar in eerste instantie hoef ik me geen zorgen te maken, dat ik straks ergens in Syrië rondloopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Nee joh. Elke Nederlandse man heeft (nog steeds!) dienstplicht. Ook jij hebt daar een brief over gehad rond je achttiende verjaardag. Er wordt niet meer opgeroepen, dat is waar, maar dat kan vrij eenvoudig veranderen mocht er een oorlog uitbreken (welke kans natuurlijk uitzonderlijk klein is).
Dat gaat dus niet werken hè, energieprijzen werken door in alles. Het is sjeiks bombarderen en straatarm, of sjeiks met rust laten en de status quo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:27 schreef Baws het volgende:
[..]
Gewoon een paar maandjes fietsen. Dat heb ik er wel voor over om die dikke hypocriete sjeiks een SS-18 Satan te zien koppen.
Inderdaad, het wordt eens tijd om die fossiele brandstof aan de kant te schuiven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:27 schreef Baws het volgende:
[..]
Gewoon een paar maandjes fietsen. Dat heb ik er wel voor over om die dikke hypocriete sjeiks een SS-18 Satan te zien koppen.
Gaspijp Rusland dichtdraaien is ook een leuke voor de EU.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet werken hè, energieprijzen werken door in alles. Het is sjeiks bombarderen en straatarm, of sjeiks met rust laten en de status quo.
Ja ik lees het net:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds 1997 is dat niet meer strafbaar, maar daarvoor werd je consequent de cel ingegooid tenzij er een heel goed excuus was.
electrische autos, zonnepanelen. np.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet werken hè, energieprijzen werken door in alles. Het is sjeiks bombarderen en straatarm, of sjeiks met rust laten en de status quo.
Nog leuker voor Rusland.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
Gaspijp Rusland dichtdraaien is ook een leuke voor de EU.
In Syrië rondlopen gaat sowieso niet gebeuren. De opkomstplicht wordt alleen weer van kracht als de nationale veiligheid in het geding is, wat neerkomt op een gewapend conflict op Nederlands grondgebied of net daar buiten, of een zeer ernstige dreiging daartoe.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Als de pleuris echt uitbreekt zijn we allemaal aan de beurt. Maar in eerste instantie hoef ik me geen zorgen te maken, dat ik straks ergens in Syrië rondloop
Ach, geld kun je niet eten, met olie kun je goed hertenvlees koken hoor.quote:
Dat heb je nu al? Want dat kan straks niet meer gemaakt worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
electrische autos, zonnepanelen. np.
No way, binnen Europa en jij bent aan de beurtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Syrië rondlopen gaat sowieso niet gebeuren. De opkomstplicht wordt alleen weer van kracht als de nationale veiligheid in het geding is, wat neerkomt op een gewapend conflict op Nederlands grondgebied of net daar buiten, of een zeer ernstige dreiging daartoe.
hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:30 schreef Baws het volgende:
Als er een wereldoorlog uitbreekt is zal die hooguit een paar uur duren, dienstplicht is dan geen issue.
Dat bedoelde ik met net daarbuiten. Maar zo snel gaat dat niet lopen hoor, dan moet 'de pleuris' wel echt in West-Europa uitbreken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:30 schreef practics het volgende:
[..]
No way, binnen Europa en jij bent aan de beurt
Waar we voorlopig niet vanuit hoeven te gaan. Maar als er iets in de buurt komt zijn het waarschijnlijk Russenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Syrië rondlopen gaat sowieso niet gebeuren. De opkomstplicht wordt alleen weer van kracht als de nationale veiligheid in het geding is, wat neerkomt op een gewapend conflict op Nederlands grondgebied of net daar buiten, of een zeer ernstige dreiging daartoe.
Ja denk wel dat je dan kunt ja, Polen is EU.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef arjan1212 het volgende:
er gingen ook geen dienstplichtigen naar bosnie.. wou je het nog dichterbij krijgen ? wat dan een invasie in polen van de russen ofzo ?
Het gaat niet om hoe dichtbij het geweld is. Een burgeroorlog in Denemarken of Frankrijk hoeft ook geen gevaar voor onze nationale veiligheid te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef arjan1212 het volgende:
er gingen ook geen dienstplichtigen naar bosnie.. wou je het nog dichterbij krijgen ? wat dan een invasie in polen van de russen ofzo ?
die Russen zijn binnen no-time in Duitsland hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef arjan1212 het volgende:
Niet als ze op de fiets gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef JessedeK het volgende:
[..]
die Russen zijn binnen no-time in Duitsland hoor
Heb jij ooit een rus zien fietsen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet als ze op de fiets gaan.
Nee joh. We leven niet in de Koude Oorlog, Rusland heeft wel iets beters te doen dan oorlog zoeken. Laat staan met Polen - een aanval op een NATO-lid is een aanval op allen, dus dan heb je de grootste gecombineerde troepenmacht ter wereld tegenover je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Waar we voorlopig niet vanuit hoeven te gaan. Maar als er iets in de buurt komt zijn het waarschijnlijk Russen
ik geloof dat Rusland nog altijd meer firepower dan Duitsland heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet als ze op de fiets gaan.
Ben je nou (net niet meer) minderjarig of gewoon laagopgeleid en dom?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Duitsland is NATO-lid, dus die kunnen drie kernmachten en 27 legers om hulp vragen mocht dat nodig zijn. Maar dan is er wel echt een Derde Wereldoorlog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ik geloof dat Rusland nog altijd meer firepower dan Duitsland heeft.
Juist het gecombineerde maakt het zwak. De ketting is zo zwak als de zwakste schakel. Uiteindelijk blijft het een strijd tussen de VS en Rusland. Of de Amerikanen moeten Roemenen en Italianen hun achterhoede laten beschermen en dezelfde fout als Hitler maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. We leven niet in de Koude Oorlog, Rusland heeft wel iets beters te doen dan oorlog zoeken. Laat staan met Polen - een aanval op een NATO-lid is een aanval op allen, dus dan heb je de grootste gecombineerde troepenmacht ter wereld tegenover je.
ik kan me ook niet voorstellen dat het een ander land zou zijn. Ik zal t waarschijnlijk niet meemaken maar we zijn zo wel op weg naar een mondiaal conflictquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. We leven niet in de Koude Oorlog, Rusland heeft wel iets beters te doen dan oorlog zoeken. Laat staan met Polen - een aanval op een NATO-lid is een aanval op allen, dus dan heb je de grootste gecombineerde troepenmacht ter wereld tegenover je.
Dan halen we toch lekker zelf de olie er uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef arjan1212 het volgende:
Hij heeft gelijk man, als de saoudi's geen olie meer leveren, gaat de olieprijs door het dak, kost een liter benzine hier 100 euro
Wat een rare logica. De NAVO is helemaal niet vergelijkbaar met een ketting, dat zou suggereren dat elk lid net zo veel last en risico draagt. IJsland is ook NAVO-lid, die hebben een leger van 130 manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Juist het gecombineerde maakt het zwak. De ketting is zo zwak als de zwakste schakel. Uiteindelijk blijft het een strijd tussen de VS en Rusland. Of de Amerikanen moeten Roemenen en Italianen hun achterhoede laten beschermen en dezelfde fout als Hitler maken.
Als hier Salafisten in opstand komen mag ik toch hopen dat we dat wel doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die niet z'n leger inzet tegen z'n eigen bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |