quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat waren een hoop clichés in een paar zinnen.
15,95 denk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat waren een hoop clichés in een paar zinnen.
Yep, haar is er allemaal af en ik heb nu rode stekeltjes. En ik ben dik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij staat Corrie ook op die site.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Jezelf groot houden voor tv, snap dat nooit zo.
Die gifjes blijven bazigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Knevel wil stiekem op zijn horloge kijken, maar merkt dan dat zijn horloge onder het overhemd zit.
En dan die FFFUUUUUUUU gezicht van hem.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Ondanks dat kapsel, toch wel respect hoor.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Knevel wil stiekem op zijn horloge kijken, maar merkt dan dat zijn horloge onder het overhemd zit.
En dan die FFFUUUUUUUU gezicht van hem.
Was toch ooit zo een filmpje, dat iemand ging zitten en al die zooi eruit vloog?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Die zitzak is al helemaal ingeruft.
Geen idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Was toch ooit zo een filmpje, dat iemand ging zitten en al die zooi eruit vloog?
Toet toet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Jeroentje Pauw had het wel geweten.
Als je gaat hunten wel jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Onnoman het volgende:
ik ben moe.. zie ik je straks karina?
ga jij hunten dan?quote:
iboodquote:
ik ga op jou huntenquote:
je kan ook de liefde bedrijven.. is veel leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het topic is gewoon leuk, ik koop nooit wat
Dan ga ik een lekker dekbedje kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je kan ook de liefde bedrijven.. is veel leuker
goed plan succesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik een lekker dekbedje kopenOf een lingeriesetje.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Humberto had voor de reclame een Topshowtje.
Serieuze concurrentie.
Wie waren er dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Toch maar Knevel al was Humberto ook wel top.l
Echt niveautje dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gordon had ruzie met een of andere playmate.
Ze zei dat ie niet zoveel moest snuiven.
Waarom staan er kaasstengels op tafel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt me tegen dat echt niemand haar kent van de Betweters. Wekelijkse topshow.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou wat een multitasker ben je!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja,
ik kijk nu eigenlijk nog wat CL samenvattinkjes
Ancilla (zie onder) maakte ruzie met Gordon.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dat dan voor topshow op rtl4?
Ik mocht niet meer komen van Travel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Hm... Wie ben jij ook al weer? Ik herken je UI en username uit een ver verleden...
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla (zie onder) maakte ruzie met Gordon.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een hoer. Klopt dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ancilla (zie onder) maakte ruzie met Gordon.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |