SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Zat op mobiel dus wist t niequote:
is u vergevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zat op mobiel dus wist t nie
Maintenance, bij mij werkt ie iig weer!quote:
Als je dat koopt en voor het eerst opstart regelt hij dat je tijdens Steam Sales niet meer op je account kunt inloggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef mschol het volgende:
ik vraag mij echt af wat je nou met http://store.steampowered.com/app/227320/ zou moeten..
Twerkt best aardig hoor,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef mschol het volgende:
ik vraag mij echt af wat je nou met http://store.steampowered.com/app/227320/ zou moeten..
ik hoef niks bij te houden.. alles zit in m'n hoofdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Twerkt best aardig hoor,
Tis gewoon een 'boekhoudprogramma' of een progje waarmee je je financiën bij kan houden.
Ja je kunt het met excel, maar dat kost je veel meer moeite.
Dat jij niks bij houd tja, Dat is je eigen probleem.
In dat geval,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoef niks bij te houden.. alles zit in m'n hoofd
geef ze eens ongelijk, ze hebben een zeer goede bundel uitgebrachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Klaarblijkelijk vinden ze het bij ea wel goed zo. Niets extras meer.
Het zal je verbazen hoe weinig mensen een beetje kunnen budgetteren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef mschol het volgende:
Daarom ook mooi dat dat pakket tijdens de laatste Steam Sale ook werd aangebodenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe weinig mensen een beetje kunnen budgetteren.
(zie de gemiddelde Steam Sale)
V.
Er zitten toch al 2 extra games bij?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Klaarblijkelijk vinden ze het bij ea wel goed zo. Niets extras meer.
1 abandonware en 1 expansion. Maar goed. Bf3 is een goede aanwinst.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er zitten toch al 2 extra games bij?
Ik gebruik dat al een tijdje, zeker als je inkomsten niet veel hoger liggen dan je uitgaven is het handig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef mschol het volgende:
Zelfs dan is het handig om bij te houden wat je waar aan uitgeeft. Je wilt je geld toch zo efficiënt mogelijk benutten dus dan moet je dus informatie hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nogmaals, als je de luxe hebt dat je inkomsten vele male hoger liggen dan je uitgaven, dan heb je dit sowieso niet nodig. Voor de minder gelukkigen zoals ik geeft het best veel inzicht in hoeveel je nou eigenlijk kunt uitgeven zonder in de problemen te komen.
das niet bijzonder, gebeurd bij elk spel welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Medal of Honor 5 minuten geprobeerd, gelijk verwijderd. Bij een cutscene clipt er een ventje door de auto
QFTquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet bijzonder, gebeurd bij elk spel wel
Weet ik niet. Ik speel over het algemeen alleen maar goede spellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet bijzonder, gebeurd bij elk spel wel
Vraag me af welke.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik speel over het algemeen alleen maar goede spellen.
Mount & Bladequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vraag me af welke.
Want lees eigenlijk altijd maar negatieve dingen.
Ik verwacht niet dat het foutloos zal zijn, maar je reed achteruit in een cutscene en zo'n taliban ventje stond gewoon midden in de autoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef mschol het volgende:
het is jammer, maar ik heb volgens mij nog nooit 1 spel gehad waarbij je geen rare clipping errors krijgt, hetzij door camera gedrag, hetzij door gare npc's die half in muren of in de grond staan.. (en dan hebben we ook nog de onzichtbare muurtjes...
Ik zal er wel te oud voor zijn, maar ik vond het echt heel kinderachtig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saints Row IV
Geweldig game
Ik ben jarig danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef MaxMark het volgende:
De humble bundle heeft btw ook twee games nog toegevoegd: Red Alert 3 - Uprising en Populous. Zijn ook met terugwerkende kracht te downloaden als je de bundle al had aangeschaft.
Niet zo kinderachtig doen. Ik wist het nog niet en zag het ook niet in dit of vorig topic voorbij komen.quote:
QFT. autos op rails etc. maar vond deel 1 en 2 ook al kut tbh.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik zal er wel te oud voor zijn, maar ik vond het echt heel kinderachtig.
Even het begin gespeeld en wtf man. Wat een bagger game is het.
Saints Row 1 en 2 vond ik super, maar vanaf deel 3 zijn ze voor mij echt de verkeerde kant opgegaan.
Ik denk niet dat dit perse aan leeftijd gebonden is aangezien ik mij er prima mee vermaakt heb. Deel 3 trouwens via PS+ gehaald toen het gratis was anders had ik het bij 2 gehouden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik zal er wel te oud voor zijn, maar ik vond het echt heel kinderachtig.
Even het begin gespeeld en wtf man. Wat een bagger game is het.
Saints Row 1 en 2 vond ik super, maar vanaf deel 3 zijn ze voor mij echt de verkeerde kant opgegaan.
nooit Tomb Raider 1 gespeeld zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef mschol het volgende:
het is jammer, maar ik heb volgens mij nog nooit 1 spel gehad waarbij je geen rare clipping errors krijgt, hetzij door camera gedrag, hetzij door gare npc's die half in muren of in de grond staan.. (en dan hebben we ook nog de onzichtbare muurtjes...
RT RTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een Civilization IV in m'n inventory, iemand die wil traden tegen iets?
jawel, al is het even geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nooit Tomb Raider 1 gespeeld zeker
Nice.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil het wel ruilen tegen 5 euro, moet je mij eerst even 5 euro geven
ik heb fallout new vegas goty en alan wakequote:
Fallout New Vegas trekt mijn pc nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb fallout new vegas goty en alan wake
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Fallout New Vegas trekt mijn pc nieten Alan Wake heb ik al van de Humble Bundle (en die trekt mijn pc trouwens ook niet
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Zo zwaar is New Vegas ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Fallout New Vegas trekt mijn pc nieten Alan Wake heb ik al van de Humble Bundle (en die trekt mijn pc trouwens ook niet
)
Ieder z'n ding hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit perse aan leeftijd gebonden is aangezien ik mij er prima mee vermaakt heb. Deel 3 trouwens via PS+ gehaald toen het gratis was anders had ik het bij 2 gehouden.
Ik heb maar een 9400M met 256mb geheugenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zo zwaar is New Vegas ook weer niet hoor.
Ik heb ook maar een gemiddelde pc, en kan toch New Vegas goed draaien. Natuurlijk wel mijn resolutie omlaag gedaan, maar dat boeit me weer niet zo.
Alan Wake kan ik ook niet draaien. Dat is nog best een zwaar spel.
Haha dat is idd ietsje te weinig jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb maar een 9400M met 256mb geheugen
Mwoah, ligt er aan. Sommige games zijn wel goed geoptimaliseerd. Deus Ex Human Revolution kan ik bijvoorbeeld wel draaien (wel op minimum settings, maar toch)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha dat is idd ietsje te weinig ja![]()
Dan ga je heel weinig games goed draaien ben ik bang
eff pauzeren en hervatten helpt vaakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Steam.
Download gaat super tot 91% en dan kakt de snelheid ineens volledig in.
Dat helpt iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
eff pauzeren en hervatten helpt vaak
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:37 schreef Necrodeath het volgende:
Laatste tijd wat meer TF2 aan het spelen, en ik kwam er gisteren achter dat mijn backpack vol zat.
Dus ik denk vandaag, laat ik een Backpack Extender kopen, kost toch niet zo veel.
Ik naar de Mann Co. Store, klik op de Backpack Extender, klik op Add To Cart, en wil afrekenen.
"You can't purchase this many items because your backpack is full. Purchase a Backpack Extender to increase your backpack size!"
Een soort TF-22-situatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:37 schreef Necrodeath het volgende:
Laatste tijd wat meer TF2 aan het spelen, en ik kwam er gisteren achter dat mijn backpack vol zat.
Dus ik denk vandaag, laat ik een Backpack Extender kopen, kost toch niet zo veel.
Ik naar de Mann Co. Store, klik op de Backpack Extender, klik op Add To Cart, en wil afrekenen.
"You can't purchase this many items because your backpack is full. Purchase a Backpack Extender to increase your backpack size!"
pre-loadingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:01 schreef Verbal het volgende:
Een collega zat voor ons werk de pers-agenda van volgende week door te nemen. Komt op een gegeven moment naar mij toe... "Jij weet iets van games, he? Er staat hier dat.... eeh iets van Rome II uitkomt op dinsdag. Is dat nou een spel waar mensen op zitten te wachten?"
V.
Geen idee of er wat leuks bij zitquote:Honderd games goedgekeurd op Steam Greenlight
Valve heeft honderd nieuwe games goedgekeurd via Steam Greenlight. Deze games zullen per direct of in de loop der tijd beschikbaar komen op Steam.
De totale hoeveelheid games die zijn goedgekeurd op Steam Greenlit komt nu uit op 260. Valve plaatste op de Steam Workshop-website de complete lijst aan titels. Hieronder vallen onder andere Armikrog, het spirituele vervolg op claymation-platformer Neverhood en de geprezen 3DS-platformer Mutant Mudds. Ook Shadow of the Eternals werd goedgekeurd, de opvolger van Eternal Darkness die onlangs zijn Kickstarter nog zag mislukken.
De complete lijst:
1953 – KGB Unlimited
8BitMMO
A Walk in the Dark
Against the Wall
Armikrog.
Artemis Spaceship Bridge Simulator
Automation: The Car Company Tycoon Game
Battle Nations
Black Annex
Blockland
Bloody Trapland
Bridge Constructor
Bridge It
Bunny Must Die! Chelsea and the 7 Devils
Call of Cthulhu: The Wasted Land
Chroma Squad
City Car Driving
Constant C
Cook, Serve, Delicious!
Craft the World
Crayola Art Studio
Croixleur
C-Wars
Damned
Darkout
Dead Cyborg
Delver
Delver’s Drop
Depth Hunter
Dino Run SE
Dominions 3: The Awakening
Doorways
Draw a Stickman: EPIC
Dungeon Dashers
Dysfunctional Systems: Learning to Manage Chaos
Eleusis
Escape Goat
Exoplanet: First Contact
Flightless
FORCED
Forge Quest
Freedom Planet
Galactic Arms Race
Gravi
Gray Matter
Guise of the Wolf
Hoodwink
Iesabel
InFlux
Kainy
Kingdoms Rise
Knock-Knock
Knytt Underground
Legend of Iya
Legend of the Knightwasher
Legends of Aethereus
Megabyte Punch
Melody’s Escape
Mortal Online: The Awakening
MovieWriterPro
Multimedia Fusion 2
Mutant Mudds
NEO Scavenger
NEStalgia
Omegalodon
Oniken
Paranautical Activity
Poker Smash
Pool Nation
Project Black Sun
ProjectNimbus
Rawbots
Ray’s the Dead
Rebirth
Reprisal
Risk of Rain
Road Redemption
Running With Rifles
Salvation Prophecy
Shadow of the Eternals
Shantae: Risky’s Revenge
Signal Ops
Signs of Life
Silent Storm
Son of Nor
Songs2See Ultimate
Soul Saga
Super Amazing Wagon Adventure
Survive
sZone-Online
Talisman Digitacl Edition
Teslagrad
The Cat Lady
The Impossible Game
The Last Phoenix
The Plan
Toribash
Underrail
Warmachine: Tactics
Zafehouse: Diaries
D3 en tactical depthquote:all of the tactical depth and character build options are still here,
'Build options' is ook wel behoorlijk overdreven....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.gameinformer.c(...)e-game-informer.aspx
[..]
D3 en tactical depth
Toribash is wel een hitje op internet. Leuk om iedereen te zien falen maar ik vind het zelf veel te langzaam.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee of er wat leuks bij zitZegt me nix
Die is toch gewoon gratis van de site van de dev te plukken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Toribash is wel een hitje op internet. Leuk om iedereen te zien falen maar ik vind het zelf veel te langzaam.
Ik heb geen flauw idee, nooit geprobeerd. Misschien een demo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die is toch gewoon gratis van de site van de dev te plukken?
Leuke game, moet je wel goed oplettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef lipjes het volgende:
Iemand hier al Papers, Please? geprobeerd?
Ik had ooit zo'n bundle gekocht op groupees en daar zat Paranautical Activity bij, die nu wordt gegreenlight. Weet iemand of die nog bij de downloads komt? Ik heb hem alleen op Desura nu en ik zou hem toch liever op Steam willen hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee of er wat leuks bij zitZegt me nix
geen probleem joquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Die wou ik al een keer proberen, Dank!
Dank u zeer!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef mschol het volgende:
The Showdown Effect Steam Key
D0EYZ-AMRQB-HR2ZL
en ja, klakkeloos kopieeren werkt niet(2 blokken omgedraaid)
sry man, demo gespeeld, vond het niets, en magicka had ik alquote:
Mij lijkt het ook niet zoveel meer. Zeker niet vernieuwend na al genoeg PI games te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sry man, demo gespeeld, vond het niets, en magicka had ik al
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb die Cyborg R.A.T. 7 teruggestuurd, toch niet mijn muis, zat niet lekker in de hand. Heb dus maar een Razer Deathadder 2013 gekocht en een Corsair Vengeance K95 gekocht. Leuk ding
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]moet ik echt eens voor gaan sparen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoog op de verlanglijst
V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Verbal het volgende:
[..]Fijn toetsenbord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoog op de verlanglijst
V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
welke?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:52 schreef Rolandos582 het volgende:
Kan inderdaad best aardig zijn, ik heb andere programma's daarvoor.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Tain het volgende:
Ik wil nog steeds een Das Keyboard, want:
[ afbeelding ]
Het enige jammere van die K95 is dat de Brown switches nog niet te krijgen is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb die Cyborg R.A.T. 7 teruggestuurd, toch niet mijn muis, zat niet lekker in de hand. Heb dus maar een Razer Deathadder 2013 gekocht en een Corsair Vengeance K95 gekocht. Leuk ding
Al die buggy TES/Fallout games zeker, nee dank je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Tijd voor een humble Bethesda bundle.
Ik bak echt geen reet van dat spel... Kwam zelfs de tutorials pas na 3 of 4 keer door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef JimmyJames het volgende:
Het verste ooit gekomen in de spelunky daily challenge.
[ afbeelding ]
En hoewel de gouden deur zich in hetzelfde level bevond, had ik helaas het blauwe hoofd gemist in de ijswereld.
Ja, maar ik wil lampjes...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Tain het volgende:
Ik wil nog steeds een Das Keyboard, want:
[ afbeelding ]
Ik vraag het nog maar eventjes, iemand een ideequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n bundle gekocht op groupees en daar zat Paranautical Activity bij, die nu wordt gegreenlight. Weet iemand of die nog bij de downloads komt? Ik heb hem alleen op Desura nu en ik zou hem toch liever op Steam willen hebben
Stuur een mail naar support, hoe kunnen wij dat nu weten ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:50 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar eventjes, iemand een idee?
Gecondoleerd dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Manke het volgende:
[..]
goeie tip, helaas is de mijne 3 dagen geleden gestorven.
Geen idee, misschien iemand die er ervaring mee heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Stuur een mail naar support, hoe kunnen wij dat nu weten ?
zat er bij de bundel gwen steam key, dan zul je achteraf echt niet alsnog een key krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:50 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar eventjes, iemand een idee?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Al die buggy TES/Fallout games zeker, nee dank je.
Ehm wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
zat er bij de bundel gwen steam key, dan zul je achteraf echt niet alsnog een key krijgen
ik heb er nog nooit van gehoord of gezien dat dat wordt gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ehm wat een onzin.
Ik heb zo vaak Steam keys gekregen nadat een game gegreenlight werd. Via bundles en gewoon bij de volprijs.
Gewoon in de community hub van die game vragen of je ze krijgt en 9 van de 10 keer krijg je ze gewoon maar duurt het gewoon ff voordat alle keys verdeeld zijn.
Ik, zijn erg langzaam met updates dus ik zou nog even wachten met kopen als ik jou was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al die early acces "war for the Overworld" gekocht?
Dungeon Keeper clone.
https://wftogame.com/
http://store.steampowered.com/app/57650/quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Mis een beetje een soortgelijke goede game.
Ooit de beta gespeeld even en ik vond er geen hol aan. En is Rift niet dood ondertussen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:35 schreef Quotidien het volgende:
volgens mij is het spel niet op steam maar spelen er mensen hier rift?
beetje goed spel of verder kijken?
Sinds het F2P is geworden is het weer best druk geworden op de servers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooit de beta gespeeld even en ik vond er geen hol aan. En is Rift niet dood ondertussen?
Sowieso een mmorpg spelengebed zonder einde.
PAquote:Op zondag 1 september 2013 12:14 schreef STING het volgende:
En... Prison Architect en Game Dev Tycoon rijker... damn you steam.
is 'ie anders als op ios?quote:Op zondag 1 september 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
Game Dev Tycoon ,
ik zit nu in jaar 29
paar keer bijna failliet gegaan
bij c&c moet je je origin account koppelen aan amazon, werkt dat wel dan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:13 schreef Manke het volgende:
http://www.amazon.com/Mark-Ninja-Online-Game-Code/dp/B00AR03OV0
http://www.amazon.com/Dar(...)Online/dp/B00917DBUE
http://www.amazon.com/dp/B00DNHLFQA
ff met borderlinx.com een gratis US adres aanmaken en gaan met die banaan, je hebt wel CC nodig.
Volgens mij is die feature er alleen om het spel naar origin te transferren.quote:Op zondag 1 september 2013 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
bij c&c moet je je origin account koppelen aan amazon, werkt dat wel dan?
hmm, ik kan het proberen...quote:Op zondag 1 september 2013 18:30 schreef Manke het volgende:
[..]
Volgens mij is die feature er alleen om het spel naar origin te transferren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel: Heb meerdere games uit bundles op steam waar ik steamkey van kreeg toen ze op steam kwamenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoord of gezien dat dat wordt gedaan
Betere PC halen niggaquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Dacht ga ff Deus Ex HR spelen en vond het meteen vet. Nadat ik dood was kreeg je zo'n vet filmpje te zien en daarna crashte de gameHad niet genoeg resources ofzo. Meteen mijn zin weer weg
![]()
Koop hem wel een keer voor de console. Ben een beetje klaar met die constante crashes met pc games.
Pfffff
Speel je 't nog wel eens dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Sinds het F2P is geworden is het weer best druk geworden op de servers.
Doei, ga maar lekker op de console spelen. Beetje auto aim enzo adiosquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Dacht ga ff Deus Ex HR spelen en vond het meteen vet. Nadat ik dood was kreeg je zo'n vet filmpje te zien en daarna crashte de gameHad niet genoeg resources ofzo. Meteen mijn zin weer weg
![]()
Koop hem wel een keer voor de console. Ben een beetje klaar met die constante crashes met pc games.
Pfffff
Speel het spel toch al met een controllerquote:Op maandag 2 september 2013 00:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doei, ga maar lekker op de console spelen. Beetje auto aim enzo adios
Waar heb jij het nou weer over. Ik zeg toch nergens dat ik niet terug wil naar consoles of wat.quote:Op maandag 2 september 2013 01:27 schreef Quotidien het volgende:
Hoe vaak zeg je wel niet dat je omwille van graphics en mods niet meer terug kunt naar console?
Dat is alweer een tijdje geleden, maar een collega van me speelt nog steeds.quote:
Offline speeluren worden niet bijgehouden, dus het hoeft niets te zeggen.quote:
Erg leuk idd. Wel jammer dat het zo kort is.quote:Op maandag 2 september 2013 18:37 schreef Darkestrah het volgende:
DLC Quest.Paar keer heel hard moeten lachen, en dat voor maar ¤0,75.
Een uurtje of drie als je alle achievements wilt hebben? Ik vind dat het geld toch wel waard.quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Erg leuk idd. Wel jammer dat het zo kort is.
dit dus, daarnaast is er 0,0 idee hoeveel mensen dat spel precies hebben.. als het er een miljoen zijn is 2,9% prima mogelijk...quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Offline speeluren worden niet bijgehouden, dus het hoeft niets te zeggen.
Hehe heb um uit een andere bundle... Nog niet opgestart... (was wel de reden om die bundle te kopen lol).quote:Op woensdag 4 september 2013 02:09 schreef JaimyLee het volgende:
Warlock: Master of the Arcane
Wat ben ik blij dat ik deze Humble Bundle heb gekocht, echt een bazenspel dit
Elaborate.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:09 schreef JaimyLee het volgende:
Warlock: Master of the Arcane
Wat ben ik blij dat ik deze Humble Bundle heb gekocht, echt een bazenspel dit
Waarom? Kan je daar iets meer over uitweiden, m.a.w. iets dieper en gedetailleerder op in gaan?quote:
Veel te doen, leuke dingen om tactisch op de reageren. Ook de spells die je tussendoor kan doen geven een leuke twistquote:
Nein.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom? Kan je daar iets meer over uitweiden, m.a.w. iets dieper en gedetailleerder op in gaan?
Is dat van de paradox bundle?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Veel te doen, leuke dingen om tactisch op de reageren. Ook de spells die je tussendoor kan doen geven een leuke twist
Wacht maar tot je op het einde bendquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
Pfffff
Jup. Onder average zelfsquote:
serieus bend?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op het einde bend
Pro! Blue baby nog met 3 characters halen en dan heb ik hem ook, na 160 uur danwelquote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
EEEEEINDELIJKKKKKK !!
[ afbeelding ]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Die nieuwe weekly ken ik allemaal niet.
Yup, ik heb ze allemaalquote:Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Pro! Blue baby nog met 3 characters halen en dan heb ik hem ook, na 160 uur danwelHeb je ook de Dark en Mama's boy achievements? Die heb ik namelijk nog niet.
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Ernstig idd, ik heb er ook al bijna 30 uur in zittenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/38600/ yeah, patience met een verhaal(en verrassend genoeg bljf ik spelen
)
inmiddels heb ik 6 van de 8 stages voltooid in adventure modequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:48 schreef mSpoel het volgende:
[..]
Ernstig idd, ik heb er ook al bijna 30 uur in zitten
Ooit gratis gehad van de dev, na een kwartiertje nooit meer aangeraakt.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/38600/ yeah, patience met een verhaal(en verrassend genoeg bljf ik spelen
)
ik vind het prima tijdverdrijf zo tussendoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooit gratis gehad van de dev, na een kwartiertje nooit meer aangeraakt.
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik Dark Boy zou krijgen, maar dat ik opeens damage nam toen Mom doodging. Snap er niks van :/quote:Op donderdag 5 september 2013 23:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Yup, ik heb ze allemaalDark boy vond ik lastigst.
Walking Dead is nu 6,24 op Steam, 400 days is 2,49. Totaal: 8,73quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:36 schreef donald_dick het volgende:
The walking dead + 400 days voor 12 euro op greenmangaming met deze code:
GMG20-8MUTY-M21VN
Volgens mij gaat het spel nooit goedkoper worden dan dat
verdommequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Walking Dead is nu 6,24 op Steam, 400 days is 2,49. Totaal: 8,73
Ik heb het inclusief alle Telltale games, maar zonder de nieuwe DLC, gekocht voor 4 euro bij humble bundlequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:36 schreef donald_dick het volgende:
The walking dead + 400 days voor 12 euro op greenmangaming met deze code:
GMG20-8MUTY-M21VN
Volgens mij gaat het spel nooit goedkoper worden dan dat
die komt noooooit meerquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb het inclusief alle Telltale games, maar zonder de nieuwe DLC, gekocht voor 4 euro bij humble bundle![]()
via amazon:quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verdommeNouja, dan kan het toch nog goedkoper
Dat is inderdaad nog een beter idee! Gewoon alles via Amazon downloadenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
via amazon:
$6.24 + $2.49 = $8.73 = ~7 euro
Niet kopen, ontzettend slecht geoptimaliseerd en werkelijk geen ene flikker aan.quote:Op zondag 8 september 2013 12:17 schreef Zspirit het volgende:
Sniper Elite: Nazi Zombie Army is in de aanbieding voor 3,29.
Schijnt nog best aardig te zijn, een soort left 4 dead met nazi zombies en focus op sniper.
Nice! Ik zit al een heel lange tijd op die te wachten. Wanneer komtie?quote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef Morgen- het volgende:
State of Decay binnekort op Steam Early Access
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
wel downloaden via steam hequote:Op zondag 8 september 2013 00:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog een beter idee! Gewoon alles via Amazon downloaden
quote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Nice! Ik zit al een heel lange tijd op die te wachten. Wanneer komtie?MorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RT RT RTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een Civilization IV in m'n inventory, iemand die wil traden tegen iets?
quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef Beach het volgende:
Omg dit is de beste dag van m'n leven een vrouwelijke gamer heeft me toegevoegd op steam.
SPOILER: een vrouwelijke gamer ja?,..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dat was ik.quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef Beach het volgende:
Omg dit is de beste dag van m'n leven een vrouwelijke gamer heeft me toegevoegd op steam.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef Beach het volgende:
Neukon!!!quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef Beach het volgende:
Heyhoy, ik kreeg een game gratis en wil deze niet ruilen tegen een humble bundle game, want ik vind mijn GRATIS game meer waard dan een game waar je een dollar voor hebt betaaldquote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
RT RT RT
Ik heb interesse in o.a.:
• Prison Architect
• Might & Magic: Heroes VI
Maar zeker niet alleen die twee
Ik ben niet geïnterreseerd in:
• Games uit Humble Bundles
• Zware games (Die kan mijn PC niet aan)
quote:Op maandag 9 september 2013 16:13 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Heyhoy, ik kreeg een game gratis en wil deze niet ruilen tegen een humble bundle game, want ik vind mijn GRATIS game meer waard dan een game waar je een dollar voor hebt betaald
heyhou ik heb alle humble bundle games al die ik zelf leuk vindquote:Op maandag 9 september 2013 16:13 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Heyhoy, ik kreeg een game gratis en wil deze niet ruilen tegen een humble bundle game, want ik vind mijn GRATIS game meer waard dan een game waar je een dollar voor hebt betaald
QFTquote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heyhou ik heb alle humble bundle games al die ik zelf leuk vind en hoezo gratis?
'quote:Op maandag 9 september 2013 19:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Is al die DLC voor Awesomenauts skins?
Oeh! Mag ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:44 schreef Young_David het volgende:
In de aanbieding voor gratis. 90% kortingscoupon voor Serious Sam HD: The First Encounter. Kost normaal 14,99
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Young_David het volgende:
Zeker. Moet je even vriendjes met me worden: gkonings
4 Turns met Civ V is toch een sessie van ongeveer 4 uur?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik was eerst echt verslaafd aan Civ V maar nadat ik de nieuwe expansion heb gekocht heb ik misschien 3 potjes gespeeld en nu sluit ik het telkens al weer af na 4 turns
Haha, nee, een potje kan idd wel flink wat uren duren maar de eerste 4 turns ben je in twee minuten wel klaar meequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:03 schreef beelz het volgende:
[..]
4 Turns met Civ V is toch een sessie van ongeveer 4 uur?
Hoequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef TwyLight het volgende:
Yessssssssssssss ik heb een Hearthstone beta key
GOAT? Game of All Time?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef Verbal het volgende:
Iemand al Brothers aangeschaft? Wordt mijn volgende aankoop denk ik.
TB noemt het al zijn GOTY en GOAT
En is Outlast wat?
V.
Volgens mij wel. Mensen in het 360 topic waren ook al vrij lovend over dit spel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:49 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/225080 die bedoel je neem ik aan?
die ziet er erg tof uit..
ik hoop op een mooie adventure eigenlijk, Vraag mij een beetje af hoeveel action erin zit (race tegen klok dingen enzo)
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Mensen in het 360 topic waren ook al vrij lovend over dit spel.
ik vind die controller eis iet wat jammer, op z'n zachts gezegdquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Mensen in het 360 topic waren ook al vrij lovend over dit spel.
Tja, je moet wel twee personages tegelijkertijd besturen, kan me voorstellen dat twee analoge sticks daar een stuk beter voor zijn dan een keyboard en een muis...quote:Op woensdag 11 september 2013 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die controller eis iet wat jammer, op z'n zachts gezegd
net even geprobeerd: standaard bestuur je ze met je toetsenbord... dat is opzich nog redelijk te doen, zolang er geen enorm getimde dingen inzitten...quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja, je moet wel twee personages tegelijkertijd besturen, kan me voorstellen dat twee analoge sticks daar een stuk beter voor zijn dan een keyboard en een muis...
Met controller is het spel erg tofquote:Op woensdag 11 september 2013 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
net even geprobeerd: standaard bestuur je ze met je toetsenbord... dat is opzich nog redelijk te doen, zolang er geen enorm getimde dingen inzitten...
vind het wel een minpunt voor de game, hij lijkt voor de rest best aardig
Met z'n allenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Steam komt met Family Sharing!!!!
[ afbeelding ]
Meer info: http://store.steampowered.com/sharing
Ddddaaaayyyuuuummmm!! Allemaal goede games!!! FTL is briljant, Brutal Legend is supertof, FEZ is uniek en dik vet mysterieus, Trine 2 is prachtige game en leuk om eens door te werken, Mark of the Ninja is superdikke stealthgame, en Eets ken ik niet! (ja, de oorspronkelijke wel, maar deze versie niet).quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef VelitoX het volgende:
Hummmbleee Bundleeeee
[ afbeelding ]
BTA is op het moment 3,83 dollar, dat is alleen FTL al waard.
dat bied opties om mensen bepaalde spellen te laten proberenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Steam komt met Family Sharing!!!!
[ afbeelding ]
Meer info: http://store.steampowered.com/sharing
Dit is de indie-versie van de EA bundel, verbaast me nietsquote:Op woensdag 11 september 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wow humble bundle site ligt bijna plat
denk et niet..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef JimmyJames het volgende:
De HIB8 heeft $2,6m opgebracht. Ik ben benieuwd of ze daar overheen zullen gaan met deze bundle.
steam herstartenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
denk et niet..
[ afbeelding ]
waaaaat?
spel verscheen overigens wel in de lijst nadat ik op finish kliktequote:
Bij mij hetzelfde. Steam restarten helpt. Alles staat nu in mijn lijst in elk geval.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
spel verscheen overigens wel in de lijst nadat ik op finish klikte
net gereboot, not working, nog steeds leeg
(en ben door keys heen om te activeren, de rest heb ik al)
mja, herstarten hield idd met het in de lijst verschijnenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Steam restarten helpt. Alles staat nu in mijn lijst in elk geval.
Gekocht alleen maar vanwege de soundtrack van Fez en Brutal Legend..quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef VelitoX het volgende:
Hummmbleee Bundleeeee
[ afbeelding ]
BTA is op het moment 3,83 dollar, dat is alleen FTL al waard.
Soundtrack van FTL is imo beterquote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gekocht alleen maar vanwege de soundtrack van Fez en Brutal Legend..
Die had ik ook al..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Soundtrack van FTL is imo beter.
Graag! Ik ben een enorme fan van rogue-likes, heb al 190 uur in binding of isaacquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef EnterToets het volgende:
Iemand interesse in een gratis FTL: Faster Than Light steam key? Heb de humble bundle gekocht maar heb deze game al.
Sorry, iemand was je net voor!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Graag! Ik ben een enorme fan van rogue-likes, heb al 190 uur in binding of isaac
Ah, jammer!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Sorry, iemand was je net voor!
Dan heeft het ook geen zin. Ik ga hier dus niet aan meedoen, want ik heb er nul komma nul aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:58 schreef VelitoX het volgende:
Can a friend and I share a library and both play at the same time?
No, a shared library may only be accessed by one user at a time.
Jammer... maar begrijpelijk. Anders kan bijvoorbeeld mn broertje gewoon 1 van mn 300 games spelen terwijl ik een andere aan het spelen ben...
.
Ja inderdaad, enige verschil is dat je met deze nieuwe functie je inloggegevens niet hoeft te geven aan een ander.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin. Ik ga hier dus niet aan meedoen, want ik heb er nul komma nul aan.
We kunnen nu beide dezelfde bibliotheek gebruiken door mijn account te delen.
maar dan nog kan je maar op 1 pc tegelijk ingelogd zijn met je account... (en dus maar 1x spelen)quote:Op donderdag 12 september 2013 10:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin. Ik ga hier dus niet aan meedoen, want ik heb er nul komma nul aan.
offline mode op 1 pc gebruikenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan nog kan je maar op 1 pc tegelijk ingelogd zijn met je account... (en dus maar 1x spelen)
Voordeel is dan zometeen wel dat je je eigen account kan blijven gebruiken, je eigen achievements kan halen, je eigen savegames in de cloud kan zetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
ze moeten nog ruim 9 miljoen hequote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ze hebben reeds $1,3M opgehaald
Werkt perfect. We hebben er nog geen enkel probleem mee gehad. Zelfs beide hetzelfde spel spelen werkt gewoon goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt echt kut... (hell, vaker niet dan wel hier) maar het is een optie ja..
Savegames in de cloud hoeft van mij niet zo... En achievements kan ik ook niet echt warm van worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voordeel is dan zometeen wel dat je je eigen account kan blijven gebruiken, je eigen achievements kan halen, je eigen savegames in de cloud kan zetten.
jij stelt geen hoge eisen kennelijk, ik wil wel dat mijn achievements unlocken, saves in de cloud staan en mijn gametime niet gereset wordtquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Werkt perfect. We hebben er nog geen enkel probleem mee gehad. Zelfs beide hetzelfde spel spelen werkt gewoon goed.
[..]
Savegames in de cloud hoeft van mij niet zo... En achievements kan ik ook niet echt warm van worden.
Daarom biedt het ons dan ook niet echt veel. We zouden er zelfs minder mee krijgen dan dat we nu hebben, aangezien we nu wel tegelijkertijd spelletjes kunnen spelen (als we echt samen willen spelen moeten we natuurlijk wel twee keer het spel kopen, maar er zijn tegenwoordig maar heel weinig spellen waar je co-op hebt...)
Offline mode is gewoon een grote grap, Vaker niet dan wel moet je gewoon verbinding met internet hebben om het uberhaupt op te willen laten starten.quote:
die 3 euro is het mij wel waard geweest voor iig al brutal legend.. (al vermoed ik dat ik op ten duur het spel opzij leg omdat de combo's en solo's te vervelend wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik koop m niet ik koop m niet koop koop koop.. Okay
Blops2 52,49 met korting danquote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
wat een joden bij activision, cod 1/2 15 euro met korting
uhu behoorlijk (maar heb dan ook de CD versie liggenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:17 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind het ook een beetje aan de hoge kant. Verwend zijn we
Het rts gedeelte was helemaal niet zo leuk eigenlijk. Heb het indertijd gespeeld op de ps3.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu behoorlijk (maar heb dan ook de CD versie liggen)
geweldig bedachte intro
rts gedeelte?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Het rts gedeelte was helemaal niet zo leuk eigenlijk. Heb het indertijd gespeeld op de ps3.
Dat werd op een gegeven moment zelfs zwaar kut en te lastig (op hard). Kan me niet meer herinneren of ik hem toen makkelijker heb gezet, of dat ik hem boos in de kast heb gesmetenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Het rts gedeelte was helemaal niet zo leuk eigenlijk. Heb het indertijd gespeeld op de ps3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |