Maar hij heeft wel een punt dat het een reddeloos teringzootje is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:11 schreef Onnoman het volgende:
lijkt me echt fucking irritant om met die kale in discussie te gaan
Wat een rotkop heeft ie ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:11 schreef Onnoman het volgende:
lijkt me echt fucking irritant om met die kale in discussie te gaan
En Frans Bauerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Ho Lee fuk Alleen maar chickies bij Humberto in het publiek.
ze hebben wat mij betreft allebei niet gelijk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt dat het een reddeloos teringzootje is.
Goeie camouflage..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gewoon als toerist tussen de echte mannen
Ho stop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben veel vaker in Syrie geweest dan jou
De vraag is nog altijd wie met chemische shit loopt te gooien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ze hebben wat mij betreft allebei niet gelijk!
Persoonlijk ben ik van mening dat assad een laatste waarschuwing moet krijgen.. want als hij echt met chemische shit loopt rond te gooien moet zijn koppie eraf..
U voor jou.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben veel vaker in Syrie geweest dan jou
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Onnoman het volgende:
Hij is beetje facistisch vind ik..
zag je dat vingertje? ik had gelijk hitler in mn hoofd
Hij was uitgenodigd voor KVDB.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef cobain1994 het volgende:
Waarom zit Arnold er nou eigenlijk niet?
zelfingenomen kwalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Onnoman het volgende:
Hij is beetje facistisch vind ik..
zag je dat vingertje? ik had gelijk hitler in mn hoofd
Ja maar het meisje weet ook niet waar ze het over heeft. Ze maken er net als in Egypte een teringzooi van. Vervolgens wil ze dat de VS het opruimt, maar die maakt er een nog grotere teringzooi van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Hierro het volgende:
Waarom wordt een zwijn als Arnold tegenover die chick gezet? Arm meisje weet niet waar ze aan begint.
niveau ervan ook..quote:
Hij wil zich niet verlagenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
Waarom heeft kereltje Pechtold hier geen mening over?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Martinello het volgende:
Karskens zegt af en toe hele verstandige dingen. Jammer dat het tegelijk zo'n ongelofelijke oetlul is.
lees het verdrag van geneve.. en ga nu naar bed toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
Waarom mogen chemische wapens trouwens niet, maar met een tank over iedereen heen rijden wel?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
Waarom mogen chemische wapens trouwens niet, maar met een tank over iedereen heen rijden wel?
opzouten met die kuthoofdquote:
Met dank aan Obama.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef OProg het volgende:
Ik zie de 'rebellen' er ook voor aan de eigen bevolking af te gassen om deze reactie uit te lokken.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lees het verdrag van geneve.. en ga nu naar bed toe.
vergeet niet een glas warme melk mee te nemen.. slaap je goed van!
er was eens een verdrag. daar zette veel landen een krabbel onder... iedereen leefde lang en gelukkigquote:
Flodder is groter dán Assad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij lijkt op iemand uit de één van de afleveringen van Flodder, weet alleen niet welke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |