quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja anders was er eerst rechtszaak.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:40 schreef Superheks het volgende:
[..]
Is terug gegaan naar het college voor zorgverzekeraars
Ja, ik gaf het ook alleen aan omdat je zei 'dat lijkt me wel'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat gaat naar CJIB bij niet betalen.
CJIB? Wat voor boete was dat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zich zijn die prutsers ook wel lachen, ze zijn ruim 3 jaar bezig geweest om boete van 500 Euro te innen bij mij, het werd haast een wedstrijd.
Het was gelukkig een strafrechtelijke die je uit kan zitten en geen Mulder geval dat die klootzakken steeds kunnen gijzelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
CJIB? Wat voor boete was dat dan?
Och dat gijzelen is maar iets van 2 of 7 dagenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was gelukkig een strafrechtelijke die je uit kan zitten en geen Mulder geval dat die klootzakken steeds kunnen gijzelen.
Toch is dat mooi kut, heb je gezeten, moet je alsnog dokken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Och dat gijzelen is maar iets van 2 of 7 dagen
Even lekker tot jezelf komen
Gewoon stug volhouden toch. Volgens mij mogen ze drie keer gijzelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch is dat mooi kut, heb je gezeten, moet je alsnog dokken.
Bij de echte hopeloze gevallen doen ze dat ook maar ja dan heeft het alleen geld gekost want bij zulke is niets te halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden toch. Volgens mij mogen ze drie keer gijzelen.
Ach, kost geen drol. Maar naar eigen zeggen gijzelen ze vrijwel nooit meer dan één keer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de echte hopeloze gevallen doen ze dat ook maar ja dan heeft het alleen geld gekost want bij zulke is niets te halen.
tegenwoordig krijg je daar gewoon een 'wet mulder inzake verhaal' afschrift voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb geen idee, ze zijn hier wel 3x voor Jan met de korte achternaam aan de deur geweest voor boete van 500 Euro.
Het was geen wet Mulder maar goed als een kip zonder kop posten is standaard bij jou.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tegenwoordig krijg je daar gewoon een 'wet mulder inzake verhaal' afschrift voor
waarom moet je elke post als belediging schrijven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was geen wet Mulder maar goed als een kip zonder kop posten is standaard bij jou.
Je vraagt er gewoon om.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom moet je elke post als belediging schrijven?
Alles wat je doet reflecteert op jezelf.quote:
Ik speel graag met een schepje in de zandbak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alles wat je doet reflecteert op jezelf.
Zie, daar heb je het al. Het 'ik krijg de post niet' verhaal. Dan gok ik dat je een heleboel interessante post 'gemist' hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 05:01 schreef Superheks het volgende:
Ik krijg heel vaak post niet net als veel anderen hier in de straat, kaarten voor verjaardagen/feestdagen etc. komen hier vaak ook niet aan.
Hoeft niet uitsluitend om een basisverzekering te gaan, natuurlijk. Een premie van ¤123 is niet absurd hoog (basis + aanvullend).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 05:33 schreef hugecooll het volgende:
Fijn dat iemand hier nog logisch nadenkt (Lienekien)
Een hoopwaardige reacties hier
Als je zo'n brief krijgt, moet je er dus voor zorgen dat je of betaalt, of dat je genoeg contant geld hebt omdat je kan verwachten dat ze beslag gaan leggen op je rekening als je niet betaalt. Gewoon je rekening leegtrekken voor zij de kans krijgen dus.
[..]
Die 130% is ook zo mooi ja. Alsof ¤160,12 130% is van een 'normale' basisverzekering
Te laat nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:06 schreef samara het volgende:
Dan heb je het wel bont gemaakt. Langer dan 6 maanden niet betaald!
Je kan toch bellen met je verzekeraar voor een betalingsregeling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |