Hij heeft een brief gestuurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef destrovel het volgende:
Contact opnemen met PostNL zou ik zeggen. Maar dat had je natuurlijk allang gedaan, nietwaar?
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef destrovel het volgende:
Contact opnemen met PostNL zou ik zeggen. Maar dat had je natuurlijk allang gedaan, nietwaar?
Zo gaat het eigenlijk altijd met deze TS.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef HulkHeld het volgende:
En vervolgens reageert die kneus van een TS niet meer..
je bent een volwasssen vrouw, waarom moet je je altijd als een cyberpestkop gedragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo gaat het eigenlijk altijd met deze TS.
Je bent weer lekker bezig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je bent een volwasssen vrouw, waarom moet je je altijd als een cyberpestkop gedragen.
kap toch eens met altijd die persoonlijke aanvallen in topiques, nu heb je er 2 gemaakt stop daar eens mee.quote:
Wie begint er nou?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kap toch eens met altijd die persoonlijke aanvallen in topiques, nu heb je er 2 gemaakt stop daar eens mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |