Hij heeft een brief gestuurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef destrovel het volgende:
Contact opnemen met PostNL zou ik zeggen. Maar dat had je natuurlijk allang gedaan, nietwaar?
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef destrovel het volgende:
Contact opnemen met PostNL zou ik zeggen. Maar dat had je natuurlijk allang gedaan, nietwaar?
Zo gaat het eigenlijk altijd met deze TS.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef HulkHeld het volgende:
En vervolgens reageert die kneus van een TS niet meer..
je bent een volwasssen vrouw, waarom moet je je altijd als een cyberpestkop gedragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo gaat het eigenlijk altijd met deze TS.
Je bent weer lekker bezig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je bent een volwasssen vrouw, waarom moet je je altijd als een cyberpestkop gedragen.
kap toch eens met altijd die persoonlijke aanvallen in topiques, nu heb je er 2 gemaakt stop daar eens mee.quote:
Wie begint er nou?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kap toch eens met altijd die persoonlijke aanvallen in topiques, nu heb je er 2 gemaakt stop daar eens mee.
Houd jij eens effe je muil dichtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kap toch eens met altijd die persoonlijke aanvallen in topiques, nu heb je er 2 gemaakt stop daar eens mee.
Je roept het over jezelf af. Stop gewoon eens met het verneuken van elk topic waarin je post.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh gast zij begint Johnddd af te zeiken zoals ze in elk topique wel een persoonlijke aanval wil plegen. Dat ben ik dus zat, als ze mensen af wil zeiken doet ze dat maar lekker in notepad ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je roept het over jezelf af. Stop gewoon eens met het verneuken van elk topic waarin je post.
En de rest van Fok! is jou zat. Al een tijdje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh gast zij begint Johnddd af te zeiken zoals ze in elk topique wel een persoonlijke aanval wil plegen. Dat ben ik dus zat, als ze mensen af wil zeiken doet ze dat maar lekker in notepad ofzo.
Dit is zo'n overduidelijke trollactie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh gast zij begint Johnddd af te zeiken zoals ze in elk topique wel een persoonlijke aanval wil plegen. Dat ben ik dus zat, als ze mensen af wil zeiken doet ze dat maar lekker in notepad ofzo.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En de rest van Fok! is jou zat. Al een tijdje.
WGR was altijd een leuk en interessant stukje Fok! Echter, sinds types als Maanvis het als trollspot hebben uitgekozen gaat het hard achteruit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is zo'n overduidelijke trollactie.
Altijd leuk he cyberpesten, met z'n allen tegen 1 persoon. Ik hoop dat je jezelf nu beter voelt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En de rest van Fok! is jou zat. Al een tijdje.
Aggossie. Wil je een zakdoekje? En voor de duidelijkheid; ik pest jou niet. Jij pest mij (en vele anderen met mij) met je godverdomd achterlijke kloteposts. Al tijden. Je voegt niets toe, op ergernis na. Ga lekker kutten in KLB of ONZ of zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Altijd leuk he cyberpesten, met z'n allen tegen 1 persoon. Ik hoop dat je jezelf nu beter voelt.
Blijkbaar vind je het nodig om dit plein publique te melden en daardoor het topique te derailen. Als je dit echt tegen mij wilde zeggen en niet tegen FOK! dan had je het in een PM kunnen doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Aggossie. Wil je een zakdoekje? En voor de duidelijkheid; ik pest jou niet. Jij pest mij (en vele anderen met mij) met je godverdomd achterlijke kloteposts. Al tijden. Je voegt niets toe, op ergernis na. Ga lekker kutten in KLB of ONZ of zo.
En verder krijg je geen aandacht meer van me, dus spaar je de moeite van een reaktie. Ik neem aan dat je al een TR gedaan hebt, jankbal?
En???quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef JohnDDD het volgende:
Vraagje: ik heb al sinds eind juni geen post meer ontvangen. Ik ben op vakantie geweest, maar bij thuiskomst was er geen post voor me. Dit is vrij ongewoon, ik ontvang toch meestal wel één poststuk per week.
Begin juli ontving ik een mail van mijn bank dat er een brief voor mij retour was gekomen. Ze hadden het juiste adres vermeld en ik heb hun gevraagd de brief opnieuw te versturen (8 juli). Daarvan kreeg ik een bevestiging, maar de brief is inmiddels nog niet aangekomen. Normaal krijg ik ook creditcard statements.
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat er iets mis is. Wat kan hier aan de hand zijn?
Dan moet je er ook geen retouradres opzetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:45 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
Inderdaad erg slim. Komt het niet aan, dan komt het retour. Clever ones, you guys are
Dan was de post niet bij de afzender retour gekomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef FrankV34 het volgende:
Weet je zeker dat niet iemand je post uit je brievenbus hengelt?
Ja, want wij hebben gewoon een deur met een brievenbus erin, dan valt het meteen op de mat. Kans is dus klein. Ik verdacht een huisgenootje met wie ik onenigheid had gehad van een streek, maar die is nu op vakantie en dat kan dus ook niet de reden zijn dat de brief van dinsdag niet is aangekomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef FrankV34 het volgende:
Weet je zeker dat niet iemand je post uit je brievenbus hengelt?
Uhuh en wel in andere topics postenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
Even een update: excuses voor de vertraging, heb het druk gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |