De link met WOIII heeft natuurlijk ook vooral met die uitspraak van Jackson te maken. Kan zelf ook niet herinneren dat er iemand echt bang was voor een wereldoorlog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dank, maar ik was toen al lang en breed de 18 gepasseerd en kan me werkelijk waar niet herinneren dat iemand toen bang was voor WOIII, ondanks dat alles in Europa plaats vond.
Maar goed, we zullen toch van mening blijven verschillen denk ik, dus laten we er maar over ophouden..
dat je het je niet kunt herinneren kan ik verder weinig aan doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dank, maar ik was toen al lang en breed de 18 gepasseerd en kan me werkelijk waar niet herinneren dat iemand toen bang was voor WOIII, ondanks dat alles in Europa plaats vond.
Maar goed, we zullen toch van mening blijven verschillen denk ik, dus laten we er maar over ophouden..
Dat de oorlog tot nu toe zo lang heeft geduurd komt uitsluitend door buitenlandse bemoeienissen dus wat is er nog werkelijk 'hun' van?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen er wegblijft.
Kan niets goeds van komen.
Ik vind dat ze het daar zelf uit moeten zoeken. Hun burgeroorlog. Niet de onze.
Wat er ook gebeurt (en ik hoop idd op NIET ingrijpen), de onschuldige burgerbevolking zijn degenen die de klappen krijgen..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen er wegblijft.
Kan niets goeds van komen.
Ik vind dat ze het daar zelf uit moeten zoeken. Hun burgeroorlog. Niet de onze.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
zijn ze nu ook
de vraag is of ze gebaat zijn bij ingrijpen of het nog jaren zo door laten modderen
Mm, vind ze wel vaak goed hoor. Genuanceerder dan iemand denkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
geenstijl hebben we op zichzelf geen problemen mee maar liever niet in de OP van een topic want de stemming zit er al gelijk op de verkeerde manier in meestal
krijg je geen note voor
Ze maken zeker een punt hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind 'm goed
Oh sorry, hij is van GS maar goed, ik heb daar wel een note en de minachting van sommige mede-users voor over.
het zijn over het algemeen niet de genuanceerdere artikelen die gebruikt worden hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, vind ze wel vaak goed hoor. Genuanceerder dan iemand denkt.
Het stuit mij ook enorm tegen de borst dat er dan een partij wegkomt met het gebruiken van gifgas, maar de situatie (nog verder) laten escaleren helpt de onschuldige burgerbevolking ook geenszinsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:33 schreef sp3c het volgende:
als je nu zegt gifgas gebruiken is niet erg dan gaan ze het allemaal doen en dan is het een kwestie van tijd voor er 1 aan de verkeerde kant van de grens terecht komt
het escaleert sowieso verder, (zie bv die gifgasaanval, dat was er vorige maand nog niet) dat is een beetje het probleem met oorlogvoeren ... lastig in de hand te houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het stuit mij ook enorm tegen de borst dat er dan een partij wegkomt met het gebruiken van gifgas, maar de situatie (nog verder) laten escaleren helpt de onschuldige burgerbevolking ook geenszins
De stijl is soms wat recht toe recht an, maar an sich hebben ze vaak wel gelijk, - ik bedoel ze geven Wilders vaker onderuit de kan dan KoosVolgels en veel beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zijn over het algemeen niet de genuanceerdere artikelen die gebruikt worden he
Hij schetste toen een scenario waarbij Rusland een oorlog in Europa zeer zeker niet uitsloot en als gevolg daarvan een Wereldoorlog te verwachten was. Het was zijn felle kritiek en waarschuwing aan het adres van de NAVO.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu mee dreigen?
De enkele deelname van Rusland maakt iets nog niet persé een WO.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij schetste toen een scenario waarbij Rusland een oorlog in Europa zeer zeker niet uitsloot en als gevolg daarvan een Wereldoorlog te verwachten was. Het was zijn felle kritiek en waarschuwing aan het adres van de NAVO.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het stuit mij ook enorm tegen de borst dat er dan een partij wegkomt met het gebruiken van gifgas, maar de situatie (nog verder) laten escaleren helpt de onschuldige burgerbevolking ook geenszins
Dat doet maar 1 van hun "columnisten", maar dat terzijde..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De stijl is soms wat recht toe recht an, maar an sich hebben ze vaak wel gelijk, - ik bedoel ze geven Wilders vaker onderuit de kan dan KoosVolgels en veel beter.
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De enkele deelname van Rusland maakt iets nog niet persé een WO.
Volgens mij zijn we het ergens eens in deze.. Maar ik kan de vinger er niet helemaal op leggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
het escaleert sowieso verder, (zie bv die gifgasaanval, dat was er vorige maand nog niet) dat is een beetje het probleem met oorlogvoeren ... lastig in de hand te houden
Westers ingrijpen zou het kunnen bespoedigen of zelfs beslechten
in Bosnie Herzegovina was het heel erg snel afgelopen toen we besloten de handschoentjes uit te trekken
Waarom doen ze dan niets in Noord-Korea?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit dus.
En daar gaat het uiteindelijk om.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |