Toen is de reeks ook echt weer gaan lopen. Vooral in 2008 en 2009 lag de reeks echt op zijn gat. En moet je kijken, meer dan 200 topics daarna.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:49 schreef LetsGame het volgende:
ik ben een fokker sinds eind 2010, PeterKelder en ArnieAlberts volgens mij ook
als ik wist dat dit forum eerder bestond, had ik het zeker aangemaaktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen is de reeks ook echt weer gaan lopen. Vooral in 2008 en 2009 lag de reeks echt op zijn gat. En moet je kijken, meer dan 200 topics daarna.
Nu is het wachten op seizoen 9. Je ligt er beroerd bij moet ik zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
als ik wist dat dit forum eerder bestond, had ik het zeker aangemaakt
Ik ontdekte het ik denk eind 2009/ begin.2010 Niet met de intentie om te gaan praten over de oude seizoenen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef LetsGame het volgende:
Weet wel dat seizoen 3 pas aangekondigd was. Had ik dit forum maar eerder ontdekt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ontdekte het ik denk eind 2009/ begin.2010 Niet met de intentie om te gaan praten over de oude seizoenen.
Maar omdat ik mijn ergernis over het huidige gtst (van toen) even kwijt wou!
Gelukkig is Pip Pellens geen faal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:57 schreef LetsGame het volgende:
Btw: was Morris in seizoen 10 echt Charlie's oudere broer?
De grootste faal vind ik nog altijd Wiet, 5 jaar later 1 jaar jonger zijn.?
ik moet eigenlijk niet meer praten op het forum. Straks besef je dat ik nog leef en heb ik alles voor je verpest..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu is het wachten op seizoen 9. Je ligt er beroerd bij moet ik zeggen.
Die filmpjes van Mike Tuinstra toen ja!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik mis ook een paar mensen die vaak over oude tijden kwamen praten, zoals Hogendoorn.
En Tuinstra heb ik niets meer van gezien sinds het Youtube debacle.
Ik was toen wel heel bang dat Robert dood zou gaan. Hij lag dusdanig dat hij in zijn hoofd geraakt leek te zijn, maar het was het bloed van Alexandra.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk niet meer praten op het forum. Straks besef je dat ik nog leef en heb ik alles voor je verpest..
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was toen wel heel bang dat Robert dood zou gaan. Hij lag dusdanig dat hij in zijn hoofd geraakt leek te zijn, maar het was het bloed van Alexandra.
Al wil dat niet altijd wat zeggen. Yasmin zat in de seizoen 16 leader, terwijl ze al dood en begraven was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inderdaad!Gelukkig was het Robert niet
ik weet dat als dat het hedendaagse GTST was, ik zeker wist dat het Robert niet was. Dat allemaal door de nieuwe leader die een week voor de cliffhangerweek pas geintroduceerd werd waarin Robert, Julian (en Laura) in zaten .
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Al wil dat niet altijd wat zeggen. Yasmin zat in de seizoen 16 leader, terwijl ze al dood en begraven was.
Tevergeefs maar blijven hopen op betere tijden. En elke keer toch weer teleurgesteld worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad wel tof dat ik en Frey en af en toe nog de heer van Stand echt de diehards van deze reeks zijn. En alle drie vinden we het eigenlijk al heel lang niet om aan te zien.
Een van de prachtwerken van Ronald Schilperoort.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:18 schreef Koosnaam het volgende:
Ik vind de tune die gebruikt wordt in seizoen 4 rond de ontvoering van Deepak (en dan in de scenes vlak daarvoor tussen Frits en Martine) ook prachtig. Hij is al meerdere keren teruggekomen. Echt!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de prachtwerken van Ronald Schilperoort.![]()
Ook de Robert en Laura tune, die eerst nog meer een algemene Alberts tune is. Op een gegeven moment is de tune zo'n 2 jaar niet te horen en dan keert hij terug in seizoen 8, definitief als de tune van Robert en Laura. Dat is echt de kracht van Ronald.![]()
Ook toen Rik en Anita eenmalig terugkeerden in de kerstaflevering van 2004, was een van hun tunes weer te horen. En toen Rik enkele jaren later weer vast erin kwam, waren de tunes van Rik en Anita wederom aanwezig.
Ronald Schilperoort![]()
![]()
meld!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zullen er buiten jullie 2 om wel niet zoveel meer zijn denk ik of wel.
Dat wel ja. Voor het verhaal vind het zonde dat ze Mike niet nog een tijdje lieten blijven, desnoods gespeeld door een andere acteur. Maar hij heeft teminste nog een 'eervolle' dood gehad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hoe ze uiteindelijk de pijp uitging... zowel die van haar als van Anita: echt hoe krijg je het verzonnen
Wat dat betreft vind ik die manier waarop ze Mike er nu uit knallen wel veel beter
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat wel ja. Voor het verhaal vind het zonde dat ze Mike niet nog een tijdje lieten blijven, desnoods gespeeld door een andere acteur. Maar hij heeft teminste nog een 'eervolle' dood gehad.
Beter dan die van Isabella.Eerst een spectaculaire nepdood, dan na zoveel jaar terugkomen en dan op je smoel gaan in de badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |