Dat je de dood van Anita eigenlijk niet eens zou mogen vergelijken met die van Mike. Die van Mike is zó verschrikkelijk... ehm, bijna sneu zou ik zeggen. Schrijvers, schaam je. Kijken de schrijvers hun werk nooit terug ofzo? Heb het gevoel dat ik deze scenes vaker bekijk dan zij.quote:
Laat ze eerst maar eens seizoen 1 t/m 6 bekijken, dan zien ze pas wat soap inhoudtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat je de dood van Anita eigenlijk niet eens zou mogen vergelijken met die van Mike. Die van Mike is zó verschrikkelijk... ehm, bijna sneu zou ik zeggen. Schrijvers, schaam je. Kijken de schrijvers hun werk nooit terug ofzo? Heb het gevoel dat ik deze scenes vaker bekijk dan zij.Zouden ze echt eens iets van op kunnen doen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens seizoen 1 t/m 9 bekijken, dan zien ze pas wat soap inhoudt
Wat nu wordt uitgezonden kan ik nog geeneens een slechte persiflage op een soap noemen, het is namelijk vele malen erger
Mwah, als ze een gedeelte van seizoen 7 maar achterwege laten, ik heb geen behoefte aan Meta 2.0 en meer van dat soort praktijkenquote:
Peter leek er toch aardig op in 1995.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, als ze een gedeelte van seizoen 7 maar achterwege laten, ik heb geen behoefte aan Meta 2.0 en meer van dat soort praktijken
De begrafenis van Danny vond ik vooral goed door de muziek die achteraf niet van Servies bleek te zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef luftersel het volgende:
Hoewel ik moet zeggen dat ik de speech van Lorena tijdens de begrafenis van Rosa en de begrafenis van Danny ook heel ontroerend vond en dat ik daar ook wel met tranen in mijn ogen zat. Ik kijk in GTST eigenlijk meer uit naar begrafenissen, daar waar nog een beetje goed acteerwerk te zien is.
HAHA, ik zit 'm NU terug te kijken en die muziekquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:30 schreef Frey het volgende:
[..]
De begrafenis van Danny vond ik vooral goed door de muziek die achteraf niet van Servies bleek te zijn.
Als je niet oppast heb je straks een fiets door je ruit!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Peter leek er toch aardig op in 1995.
En na een paar seconden zie ik alweer de grootste stoorzender. WAT DOET NINA OP DE BEGRAFENIS VAN DANNY?? Nog nooit een scene samen gehad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
HAHA, ik zit 'm NU terug te kijken en die muziek... En hier moet ik toch ook wel een compliment geven aan Marjolein.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zouden ze Jan en Petra van Ede terug moeten halen en dan Jan laten sterven. Ben erg benieuwd naar het acteerwerk van Djuna Hachee.
Dit is inderdaad ontzettend mooi... al was de manier waarop Anita stierf (wat een suffe aanrijding was datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef luftersel het volgende:
Dit bedoel ik:
Die muziek, die tranen, die emotie van Rik, Rikki, Charlie en Anita zelf, en vooral die tekst; echt alles is precies perfect. Krijg nog steeds tranen in mijn ogen. Mooiste scene ooit.
![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de hele verhaallijn met het sterven van Sylvia nog net een tandje indrukwekkender destijds
Wat dacht je van die lachwekkende voice-over van Babette?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Frey het volgende:
Die kop van Putman als Linda op die tafel ploft.![]()
![]()
En die val ook van Linda! Wat slecht zeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van die lachwekkende voice-over van Babette?![]()
Geweldig acteerwerk, schitterende setting en prachtige muziek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef TheVulture het volgende:
In een notendop, maar dit was echt een geweldige verhaallijn van adoptie tot triest eind
Kun je nagaan dat ik die kop van Putman nog het lachwekkendste vind.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van die lachwekkende voice-over van Babette?![]()
Die staat toch wel in mijn top 5 van slechtste acteurs ooit... Chanelle Hodge en Georgina Kwakje ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik die kop van Putman nog het lachwekkendste vind.
Georgina Kwakjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die staat toch wel in mijn top 5 van slechtste acteurs ooit... Chanelle Hodge en Georgina Kwakje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |