SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Misschien wel kijken, heb hem op dat moment toch niet thuis liggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef -CRASH- het volgende:
MTV presents Gamekings Showcase The GTA V Edition’ vindt op maandag 16 september van 21:30 uur tot 0:01 uur plaats bij MTV in Amsterdam. Het wordt een zeer exclusief evenement waar een aantal van slechts 150 gamers, BN’ers en VIP’s toegelaten zal worden. De televisieregistratie start om 22:30 uur en duurt tot het moment dat GTA V in de winkels ligt, 00:01 uur.
Het enige wat ik om dat tijdstip wil is gta v spelen en niet bij een of ander gaar feestje zittenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien wel kijken, heb hem op dat moment toch niet thuis liggen
Ja ik ga er toch ook niet heenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:35 schreef Poederman het volgende:
[..]
Het enige wat ik om dat tijdstip wil is gta v spelen en niet bij een of ander gaar feestje zitten
Uitverkocht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien wel kijken, heb hem op dat moment toch niet thuis liggen
Waren ook maar 50 kaarten te koop, dus dan gaat het rapquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef -CRASH- het volgende:
slechts 150 gamers, BN’ers en VIP’s toegelaten zal worden.
Kortom, half 'bekend' B-garnituur zit er weer bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waren ook maar 50 kaarten te koop, dus dan gaat het rap
Ik vond het ook zo raar dat die lui gelijk begonnen te schieten bij het minste of geringste. Zo gaat dat in het echt helemaal niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:02 schreef Keukendrol het volgende:
Is al bekend hoe de cops zijn geprogrammeerd? In Gta iv kwamen ze meteen op je inrammen wanneer een politieauto aantikte, erg irritant imo.
Wat wil je anders danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo raar dat die lui gelijk begonnen te schieten bij het minste of geringste. Zo gaat dat in het echt helemaal niet natuurlijk.
Daarbij was dat hangen uit het raam en schieten in GTA IV gewoon fucking ongeloofwaardig. Dat zou wel passen in GTA V met die buitengebieden maar fucking midden in new york uit een raam schieten? yeah right
Official trailer? hoeveel hebben we er wel niet gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:06 schreef -Kadesh- het volgende:
Grand Theft Auto V: The Official Trailer Coming this Thursday
Posted 8 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
http://www.rockstargames.(...)g-this-thursday.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gearresteerd is toch wat anders dan doodgeschoten worden omdat je wegrent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan
En trouwens als je in Amerika een politiewagen duwt/aantikt/erop gaat staan wordt je ook wel gearresteerd
Aantikt lijkt me sterk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan
En trouwens als je in Amerika een politiewagen duwt/aantikt/erop gaat staan wordt je ook wel gearresteerd
Bij 1 ster schieten ze nog lang niet hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo raar dat die lui gelijk begonnen te schieten bij het minste of geringste. Zo gaat dat in het echt helemaal niet natuurlijk.
Daarbij was dat hangen uit het raam en schieten in GTA IV gewoon fucking ongeloofwaardig. Dat zou wel passen in GTA V met die buitengebieden maar fucking midden in new york uit een raam schieten? yeah right
Ja inderdaad, kan jij toch niks aan doen dat je hem helemaal kapot hebt gereden. Ging niet expres toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:35 schreef Roces18 het volgende:
Meestal is het aantikken per ongeluk. Of wanneer je over de stoep rijdt en je rijdt per ongeluk over een agent beginnen ze ook meteen op mij te schieten. Denk ik van, doe normaal! Deed het niet expres.
Waar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
gearresteerd is toch wat anders dan doodgeschoten worden omdat je wegrent.
oh en... . NIEUWE TRAILER![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |