abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:38:36 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130556459
Ik zou trouwens niet graag een profiel moeten maken voor een datingsite. Weet ook niet of ik voor zoiets als e-darling zou gaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130556490
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou trouwens niet graag een profiel moeten maken voor een datingsite. Weet ook niet of ik voor zoiets als e-darling zou gaan.
Ga jij niet voor second love? :o
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:40:19 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130556526
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ga jij niet voor second love? :o
Moet ik eerst trouwen.
pi_130559006
Mmm als iemand niet kan meepraten over een onderwerp dat jij interessant vindt, dan is dat toch eerder een verschil in interesse. Tenzij ze nergens over kan meepraten dan.
pi_130559041
Ik heb wel vriendinnen gehad die echt zeiden dat ze geen vriend wilden die niet minstens uni deed. Vond dat wel een beetje overdreven.
pi_130559226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:41 schreef suus78 het volgende:
Mmm als iemand niet kan meepraten over een onderwerp dat jij interessant vindt, dan is dat toch eerder een verschil in interesse. Tenzij ze nergens over kan meepraten dan.
Naja, als we het gaan hebben over botsing van neutronen en hoe dat allemaal in elkaar zit zal er ook wel een gradatie van intelligentie in zitten en niet alleen een verschil van interesse.

Als het moet kan iedereen mee praten wanneer Tante Truus haar kat is kwijtgeraakt wat wordt uitgezonden tijdens Hart van Nederland. Dat is natuurlijk niet voor alles zo :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130559818
Verschil in opleiding zegt niets. Iemand kan een lage opleiding gedaan hebben en heel intelligent zijn. Voor mij is intelligentie niet zo belangrijk eigenlijk, zo lang iemand maar niet achterlijk is. Ik let meer op andere dingen.
pi_130561013
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef madeliefff het volgende:
Verschil in opleiding zegt niets. Iemand kan een lage opleiding gedaan hebben en heel intelligent zijn. Voor mij is intelligentie niet zo belangrijk eigenlijk, zo lang iemand maar niet achterlijk is. Ik let meer op andere dingen.
Wat is voor jou heel intelligent dan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130561337
Verschil in opleidingsniveau lijkt me geen probleem, verschil in (sociale) intelligentie wel. Ik ken mbo'ers die best genuanceerd nadenken en ook wel vwo'ers die geen zin hebben om ergens wat langer bij stil te staan/snel oordelen.
Het gaat mij meer om de bereidheid om over dingen na te denken, heeft iemand daarvoor wat weinig kennis dan maakt me dat niet uit. Maar met iemand die geen zin heeft om na te denken, zou het niet klikken. Een beetje een doener is ook fijn, maar elke vorm van diepgang uit de weg gaan spreekt me niet aan.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_130561493
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vind diepgang en interesses van anderen wel leuk, maar ik denk niet dat vrouwen onder indruk zijn als iemand veel kan lullen over sterrenkunde en dinosaurussen. Of zelfs over politiek.
Sterrenkunde wel!! Ik heb er 0 verstand van, maar het heeft wel iets... dat de aarde maar zo'n heel klein stipje is in het heelal. Ik vind het wel indrukwekkend dat bijv. sterren zo ver weg staan dat je je nauwelijks een voorstelling kan maken van hoe ver dat wel niet weg is.
Maar dat is offtopic verder.
I believe i can fly!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:54:29 #186
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_130561567
Het kan juist ook leuk of opwindend zijn als je je partner iets kan leren :9 Behalve het feit dat hij/zij je dan slim vindt (en dit goed kan zijn voor je ego) is het leuk als die persoon slimmer wordt dankzij jou. Dit werkt niet als die persoon zo 'niet intelligent is' dat hij/zij het toch niet zal begrijpen wat je zegt
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_130561614
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat is voor jou heel intelligent dan?
vraag je dat omdat ik zei dat iemand met een lage opleiding slim kan zijn? Sommige mensen houden niet van leren maar zouden een hoog niveau makkelijk aan kunnen. Ik ben dat soort mensen vaak genoeg tegen gekomen . Intelligentie staat voor mij trouwens niet zozeer gelijk aan kennis, maar aan wat iemand met kennis KAN ... Hoe iemand het toepast etc. Want kennis van iets hebben is simpelweg iets uit je hoofd leren.
pi_130566768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vind diepgang en interesses van anderen wel leuk, maar ik denk niet dat vrouwen onder indruk zijn als iemand veel kan lullen over sterrenkunde en dinosaurussen. Of zelfs over politiek.
Er zijn ook niet veel mannen onder de indruk als ik over dinosauriėrs lul anders.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:18:56 #189
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130566994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er zijn ook niet veel mannen onder de indruk als ik over dinosauriėrs lul anders.
Dat is waar. Maar ik denk dat de kans bij mannen minstens 1000keer groter is.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:20:12 #190
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130567053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Sterrenkunde wel!! Ik heb er 0 verstand van, maar het heeft wel iets... dat de aarde maar zo'n heel klein stipje is in het heelal. Ik vind het wel indrukwekkend dat bijv. sterren zo ver weg staan dat je je nauwelijks een voorstelling kan maken van hoe ver dat wel niet weg is.
Je bent een uitzondering (in een positieve zin). :)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:23:04 #191
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130567171
Ze moet wel een beetje intelligent zijn ja, hoeft niet hoogbegaafd te zijn maar ook niet achterlijk natuurlijk :')

anders voel ik me zo slim..
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130567555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar ik denk dat de kans bij mannen minstens 1000keer groter is.
Hmm, bij mijn opleiding waarin paleontologie voorkomt is de verhouding man/vrouw ongeveer half om half.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:32:30 #193
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130567620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Sterrenkunde is dikke shit
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130569385
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:54 schreef Nemeosis het volgende:
Het kan juist ook leuk of opwindend zijn als je je partner iets kan leren :9 Behalve het feit dat hij/zij je dan slim vindt (en dit goed kan zijn voor je ego) is het leuk als die persoon slimmer wordt dankzij jou. Dit werkt niet als die persoon zo 'niet intelligent is' dat hij/zij het toch niet zal begrijpen wat je zegt
Dat is een leuk iets als je in potentie beide hetzelfde kan leren, maar dat is in de praktijk ook anders..

Ik had een ex waarbij ik het gevoel had eindeloos in herhaling te moeten vallen omdat hij me vaak niet kon volgen. Niet dat dat erg is als dat af en toe gebeurt, maar je moet m.i. wel kunnen levellen. Kunnen discusseren op zn tijd en soms aan 3 woorden genoeg hebben om iets duidelijk te maken.

Dat zegt overigens wmb niets over iemand opleidingsniveau; ik heb een MSc, terwijl mn vriend na de HAVO is gaan werken en niet verder heeft gestudeerd; toch zijn wij wel aan elkaar gewaagd (en denk ik eigk dat hij intelligenter is dan ik.. )
pi_130571920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Je bent een uitzondering (in een positieve zin). :)
Misschien wel ja, uitzonderingen bevestigen de regel :)
I believe i can fly!
pi_130572305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef BesottedOrb het volgende:

[..]

Sterrenkunde is dikke shit
Als je bedoelt dat het erg interessant is, mee eens! :Y
I believe i can fly!
pi_130586555
Verschil in opleiding is sowieso totaal geen issue. Bij mij niet en bij mijn broer (WO'er en zeer gelukkig getrouwd met een MBO'er) ook niet. Zolang de klik er overduidelijk is en je prima met elkaar kunt praten over van alles en nog wat zie ik het ook totaal niet als probleem verder.

Het zou wellicht lastiger zijn als je praktisch nergens over kunt praten omdat de ander je niet bij zou kunnen houden, maar dat zou dan ook een behoorlijke invloed moeten hebben op de klik die je met iemand hebt :-)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:03:03 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_130630260
Tja, mijn vriend heeft biochemical engineering gestudeerd en ik heb geen een opleiding gedaan wegens omstandigheden.
Hij is beduidend slimmer dan ik, hoewel hij dat zelf zo niet ziet en altijd zegt dat ik intelligent ben, maar ik heb er helemaal geen moeite mee dat hij intelligenter is.
Daarentegen zou ik geen relatie kunnen hebben met iemand die een lage intelligentie heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:09:16 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130630457
En dat kan al niet meer bij een punt IQ-verschil, of hoe moet ik dat zien?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:21:01 #200
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_130630836
Een opleidingsniveau is dan ook niet altijd gelijk aan iemands daadwerkelijke niveau :) een paar fikse tegenslagen in je jeugd en je opleiding is er al gauw bij ingeschoten hoe intelligent je ook kan zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:49 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

uitzonderingen bevestigen de regel :)
:r waardeloos argument
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')