Ik heb sowieso liever niet dat een middelbare vrouw met identiteitscrisis mijn kinderen uitlegt hoe het werkt in de wereld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef Keltie het volgende:
En tijdens zo'n les zie ik het zelfs als toegevoegde waarde. Eindelijk een serieus oordeel ipv "Drugs are bad m'key" verhaal.
Dan moet je je kinderen thuis les geven. De scholen zitten vol met dat soort leraren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever niet dat een middelbare vrouw met identiteitscrisis mijn kinderen uitlegt hoe het werkt in de wereld.
Ze heeft er ook gevoelens bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of juist wel, het beste medicijn tegen drugsgebruik is me dunkt je 49-jarige lerares die vertelt hoe open ze zich voelt na een pil. Dan word je als puber toch spontaan geheelonthouder?
Daar springen je net ingedaalde balletjes toch spontaan weer van richting je maag? Zeer probaat antidrugsmiddel.quote:
De voorbeeld functie, stel je eens voor dat de leerlingen het gaan overnemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef theunderdog het volgende:
Wat is probleem nu precies?
Ze doet dit toch in haar eigen tijd? Ze is toch niet voor de klas pillen aan het slikken?
Waarom zouden die leerlingen niet een pil mogen slikken wanneer ze 49 zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
De voorbeeld functie, stel je eens voor dat de leerlingen het gaan overnemen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het probleem is dat ieder mens zijn verantwoordelijkheden heeft in zijn leven. En dat je gewoon moet beseffen dat niet iedereen dezelfde visie/mening heeft over drugsgebruik, en dat impact kan hebben op zowel je zakelijk als privé leven. Ook buiten werktijd blijf je toch het gezicht van je werknemer, en als je die schaad dan mag je op het matje komen. Niets vreemds aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef theunderdog het volgende:
Wat is probleem nu precies?
Ze doet dit toch in haar eigen tijd? Ze is toch niet voor de klas pillen aan het slikken?
Ik heb het idee dat leerlingen niet heel snel gewoontes van hun 49-jarige wiskundedocent overnemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij eerder het omgekeerde in dit geval.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:43 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat leerlingen niet heel snel gewoontes van hun 49-jarige wiskundedocent overnemen.
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:De vrouw van 49 mag gewoon les blijven geven, ondanks ophef over haar drugsgebruik.
Lowlandskrant
De docente verscheen in een artikel in de Lowlandskrant, uitgegeven door NRC Next. Daarin zegt ze net een pilletje te hebben geslikt. In het korte interview zegt de vrouw door de drugs meer te genieten van de muziek. Ook geeft ze toe vaker een pilletje te hebben gebruikt.
Stevig gesprek
Het Sintermeertencollege en de overkoepelende onderwijsorganisatie SVOPL hebben vanochtend een stevig gesprek gehad met de vrouw.De docente heeft haar excuses aangeboden en spijt betuigd. Besloten is om haar niet te schorsen of te ontslaan. Als ze nogmaals over de schreef gaat, dreigt mogelijk wel ontslag.
De leerlingen gaan ook nog wel reageren denk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Gelukkig voor haar vallen de gevolgen mee.
[..]
Ugh, ik kwam vroeger idd ook wel eens een trippende ex-docente tegen op festivals. In het begin was het al wat ongemakkelijk maar dat word grotendeels bedaard door de xtc roes, maar toen ik op een gegeven moment haar hand over mijn kont voelde gaan wanneer ik haar weer tegen kwam. brr. Vooral omdat jezelf nog steeds die geile puber bent die er stiekem wel op kickte, waardoor je je nog smeriger voelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar springen je net ingedaalde balletjes toch spontaan weer van richting je maag? Zeer probaat antidrugsmiddel.
Gelukkig voor haar, maar schandalige handeling van de school. Een schorsing had de minimale straf moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Gelukkig voor haar vallen de gevolgen mee.
[..]
Doe dan ook gelijk alle leerlingen met hetzelfde vergrijp.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar, maar schandalige handeling van de school. Een schorsing had de minimale straf moeten zijn.
maakteNNNNNquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
oh?![]()
Hele volksstammen die zich druk maakte om het gebruik van xtc onder gabbers.
Lekker makkelijk roepen maar er klopt niks van.
het is de directeur zelf die nu al deze aandacht heeft gecreëerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook buiten werktijd blijf je toch het gezicht van je werknemer, en als je die schaad dan mag je op het matje komen. Niets vreemds aan.
Hoog tijd dat dat veranderd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Deetch het volgende:
midlife crisis ofzo? En dom om open en bloot over je drugsgebruik te zijn. Het is nog steeds strafbaar en sociaal onwenselijk gedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |