Dat ging bij ons boven verwachting goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Leandra het volgende:
Het wordt geen groot gebeuren hoor, gewoon ceremonie, koffie en gebak.
Het spannendst is eigenlijk wel of dat goed gaat met Soneal en de ringen
Ik las het in k&wquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
Neuh, ik weet niet of ik het eerder genoemd had, maar ik heb me pas wel braaf in het trouwentopic gemeld
deze was helemaal langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Leandra het volgende:
Het wordt geen groot gebeuren hoor, gewoon ceremonie, koffie en gebak.
Het spannendst is eigenlijk wel of dat goed gaat met Soneal en de ringen
Al geprobeerd om samen te douchen? Sinds ik dat een paar keer heb gedaan reageert Larissa ook normaal als ik haar haren ga wassenquote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
troet wat fijn dat het afscheid goed ging en de drifbuien thuis zijn minder maar geeft wel aan dat hij thuis al thuis ziet.
Leandra nog gefeliciteerd met je trouwdag
Ean heeft nog steeds een hekel aan bad en haren wassen is helemaal krijsen. Vandaag had ik gezegd dat ze alleen in bad hoefde dus zonder haren te wassen. Ik kreeg haar ook niet overgehaald zelf haar haren te wassen. Het kostte mij al veel moeite om haar uberhaupt in bad te laten zitten.
Wel krijg ik telkens kusjes van haar of van haar knuffel als ik een keer auw of oef zeg omdat de baby een rare move uithaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Al geprobeerd om samen te douchen? Sinds ik dat een paar keer heb gedaan reageert Larissa ook normaal als ik haar haren ga wassenOh ja, je kan ook haar eerst met bekertjes laten spelen in het water, en dan telkens een beetje water op haar hoofd besprenkelen.
Leandra, gefeliciteerd!!ja douche is helemaal geen succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.larissa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Ja, bij ons ook, z'n grote broer heeft ze stuk voor stuk aangegeven, hij zat alleen al klaar met de ring van N toen N nog bezig was de ring om mijn vinger te schuivenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat ging bij ons boven verwachting goedAan gestuurd door opa.
Ik vind het nog steeds raar dat je niet in de IKEA bent getrouwdquote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook, z'n grote broer heeft ze stuk voor stuk aangegeven, hij zat alleen al klaar met de ring van N toen N nog bezig was de ring om mijn vinger te schuiven
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik kom me hier officieel melden met mijn verse peuter!gefeliciteerd met je mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en gefeliciteerd leandra en je familie![]()
en ik durf het haast niet te zeggen, maar we lijken uit de luiers te zijn's nachts ook droog gelijk
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Hier plast yaro zittend. Dus niet dat probleem.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef simmu het volgende:
even een vraagje voor de ervarener jongetjesmoeders; hoe krijg je het voor elkaar dat het jochie niet over de rand van de pot piest?
![]()
ravi ook, maar tis wel een probleemquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef As1981 het volgende:
[..]
Hier plast yaro zittend. Dus niet dat probleem.
Piemel naar beneden duwen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef simmu het volgende:
even een vraagje voor de ervarener jongetjesmoeders; hoe krijg je het voor elkaar dat het jochie niet over de rand van de pot piest?
![]()
dan moet hij dat maar leren /grimmigquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Piemel naar beneden duwen.
Doet Fabian tenminste.
Laat de juf van de psz het eens zeggen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:59 schreef simmu het volgende:
[..]
dan moet hij dat maar leren /grimmig![]()
dat was mijn eerste suggestie, maar beide heren in huis keuren dat af
Waarom? N doet het ook, zegt ie. 8)quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:59 schreef simmu het volgende:
[..]
dan moet hij dat maar leren /grimmig![]()
dat was mijn eerste suggestie, maar beide heren in huis keuren dat af
ik denk dat ze bedoelt 's nachts ook. en ja; 's nachts ookquote:Op zondag 8 september 2013 08:32 schreef As1981 het volgende:
Maar Ravi is toch van feb 2010? Dus ruim drie. Dat is toch niet zo gek dan.
Jelte is toch nog geen twee jaar of heb ik het mis?
Yaro is net zindelijk (overdag) en ook net 3. Volgens mij heel gemiddeld.
Oh jaquote:Op zondag 8 september 2013 08:32 schreef As1981 het volgende:
Maar Ravi is toch van feb 2010? Dus ruim drie. Dat is toch niet zo gek dan.
Jelte is toch nog geen twee jaar of heb ik het mis?
Yaro is net zindelijk (overdag) en ook net 3. Volgens mij heel gemiddeld.
dat klinkt hardstikke goedquote:Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef Solagratia het volgende:
Volgens de leidsters was het goed gegaan. Toen ze eenmaal wist wat er ging gebeuren ging het wel. Ze was aardig vrolijk toen we naar huis liepen. Toen ik vroeg wat ze hadden gedaan zei ze 'oh niets'en toen ik vroeg of ze al namen kende van kinderen zei ze 'nou dat niet'. Kijken of ze volgende keer weer leuk vindt.
Kleuter?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi! Ik kan hier op de valreep nog even posten![]()
Het gaat zó goed met mijn bijna peuter! Ze slaapt goed, begint steeds meer te eten. Groente zelfs! Het moet niet gekker worden!
Praten die van jullie ook zo veel? Isabeau praat echt ALTIJD als ze wakker is. En soms gaat het in haar slaap zelfs door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Animalmix op 19-09-2013 13:02:36 ]
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 september 2013 21:09 schreef laziness het volgende:
Ooh wat een blondie![]()
Jommetjes blond met blauwe ogen zijn de leukste
![]()
Ik heb Floris de vorige keer omgekochtquote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef laziness het volgende:
Pocoyo geen uitkomst Musje?
Wij hadden toen ook een dip maar het gaat nu geweldig. Hij wil vaker
Voorbereiden hielp ook enorm.
Ja super. Het ging super. Wel een aanvaring met de juf gehad. Jochem had de step uitgekozen bij het buitenspelen, maar eigenlijk wilde hij dat niet, want hij kan niet steppen (zegt hij). Volgens de juf moest hij dan maar proberen. "Dat wil ik niet" kwam er als antwoord, maal vaak Waarom juf heel simpel zei: "tja, dat heb je gekozen, dus je krijgt niet wat anders". Na een half uur schijnt hij heel goed gestept te hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:03 schreef Animalmix het volgende:
En Troel hoe ging het wennen? Kleine jommetjes worden groot....
KJ precies mijn verhaal van het eerste bezoek aan de tandarts. Haha!
Hopen dat t hier ook zo gaatquote:Op donderdag 19 september 2013 11:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is maandag voor het eerst echt in de stoel geweest bij de tandarts. Ze deed het enorm goed. Ze lag bij mij op schoot en de tandarts mocht alle tanden tellen. Ze had na de controle een driftbui omdat we weer naar huis moesten. Ze wilde weer spelen in de wachtkamer..
hier vorige week ook zindelijkheid drama plots. en bij meerdere kindjes opeens op de groep (arme juf). ik merk wel dat als ik dan een luierbroekje geef, hij dan vlot niks meer zegt als hij moet. idem met de collegapeuters trouwens. dus hier doen we pas aan luierbroekjes als hij minimaal 3 dagen niet gepoept heeft en dan alleen tot de poep er is en dan mag het weer niet.quote:Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef As1981 het volgende:
Ik vind het ook maar vreemd. Maar gelukkig word ik gesterkt door jullie reacties.
Vandaag had hij in zijn broek gepoept. Dat is dus de eerste keer. Mijn man ging hem halen en weer begonnen ze over een luierbroekje. Ik hou hem morgen wel lekker thuis. Woensdag gaan we op vakantie en daarna zie ik wel weer.
Ik ga hele dagen met hem op stap en dan gaat het gewoon goed. Dus ik vind het maar vreemd. Zelf benoemd hij dat hij druk aan het spelen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |