Waarom zou jouw pijngrens laag liggen? Bij mij gaat het alleen om pijn bij seks, bij jou is het tijdens je gehele dagelijkse leven. Dat lijkt me nog beperkender.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
Heel graag gedaan en jij ook voor je ervaringen! 7 jaar, mijn hemel. Misschien ligt mijn pijngrens laag maar ik ga zo gewoon echt niet 8 uur staand werk verrichten.
Dan kun je nooit meer fakenquote:
Tnx for reminding me. Afspraak staat.quote:
Danic ik wist helemaal niet dat dat ook kon, alleen een verzakking van de wand zelf. Ik dacht dat door de verslapping van de wand de organen gingen verzakken maar dat is dus niet altijd het geval!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef danic het volgende:
Oké, beetje verlaat, maar niks kan op tegen een kotsend gezin toch?
Na de geboorte van Eva...
Ik ben er eigenlijk altijd heel openhartig over geweest en vind dat ook helemaal niet raar. Iedereen vertelt te pas en te onpas hoeveel hechtingen ze wel niet hebben gekregen, maar dat spieren dan uitlubberen is ineens taboe, ik snap dat gewoon niet! Maar ik ben wel heel blij om hier wat ervaringen van anderen te lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vind het heel knap dat iedereen er hier zo openhartig over praat.
Nou zeg dat is laat. Maar, je afspraak staat!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tnx for reminding me. Afspraak staat.
(pas over 2 maanden was er plek...).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit helpt niet echt mee en als je gewoon loopt, staat etc ga je toch je bekkenbodemspieren automatisch aanspannen. Het enige gedeelte dat ik kan aanspannen zit achterin en dat span ik dus heel hard aan en dat staat nu helemaal strak gespannen. Dit gedeelte van de spier zit vast aan het stuitje en daarom heb ik daar zo'n pijn.
Ze heeft de spier en mijn stuitje geprobeerd te masseren/los te maken. Dit was zeer onaangenaamDit deed ze van binnenuit, via de meest logische route, juist ja
Ze hoopt dat ik hierdoor vanavond/morgenochtend minder last heb, ik merk nu nog geen verlichting.
Ze vindt dat ik minimaal een maand niet eens aan werk mag denken en waarschijnlijk kan ik nog veel langer niet werken. Ze heeft me de naam van een specifieke gyn gegeven bij Allantvrouw naar wie ik moet vragen. En ik moet nog meer rusten en toch een balans vinden waarbij ik iets kan doen zonder dat ik verga van de pijn. Het drukgevoel moet ik sowieso voorkomen want als ik dat voel weet ik zeker dat ik de spier ook weer overbelast.
Het is natuurlijk niet echt geweldig nieuws maar ik ben toch heel blij dat de pijn nu aanwijsbaar is ofzo. Dat iemand die er verstand van heeft nu heeft gezien waarom het pijn doet en het serieus neemt (ik kon haar wel zoenen)!
Ga je goed naar haar luisteren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Ze vindt dat ik minimaal een maand niet eens aan werk mag denken en waarschijnlijk kan ik nog veel langer niet werken. Ze heeft me de naam van een specifieke gyn gegeven bij Allantvrouw naar wie ik moet vragen. En ik moet nog meer rusten en toch een balans vinden waarbij ik iets kan doen zonder dat ik verga van de pijn. Het drukgevoel moet ik sowieso voorkomen want als ik dat voel weet ik zeker dat ik de spier ook weer overbelast.
Ehm.... Omdat je wat streng voor jezelf overkomt? Ik ken je eerlijk gezegd alleen van dit topic, maar je legt de lat best hoog voor jezelf heb ik het idee. Je hebt een hoog arbeidsethos. Prima, maar niet ten koste van je gezondheid. Werk is nu blijkbaar het laatste dat goed voor je is. Dus ga eerst maar goed herstellen, dan leuke dingen doen, en daarna is werk aan de beurt. Lullig voor je werkgever, maar als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Suikertante het volgende:
Waarom is dat de eerste vraag die iedereen stelt?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben best een lui varken hoor, maar er zijn een paar dingen die ik lastig vind ja, waaronder dat werkgebeuren. Tegelijk geniet ik er best van dat ik verplicht op de bank moet liggenMaar ik doe het wel te weinig.
Het is dat jij een afspraak hebt, anders zou ik iets zeggen over 7 jaar..![]()
SPOILER: ander probleemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saffier, wat stom dat even op een bankje zitten het probleem alweer kan doen opvlammenIk raak daar zelf heel gefrustreerd van. Dan zit ik een uur achter mijn computer, best wel een mijlpaal, en dan geef ik de fles op de verkeerde stoel en kan ik weer gaan liggen.
Die standjesDaar heb ik dus geen last van, maar ik denk dat dat misschien door die ring komt. Daar kan ie gewoon langs en die houdt de BM-mond omhoog (dit klinkt niet zo geyl, maar ik probeer er gewoon niet over na te denken
)
Ik ga zeker vragen naar de chiropractor! De fysio begon nog over een manueel therapeut, dat dat misschien ook een mogelijkheid was (en die zit één deur verder dus dat zou wel makkelijk zijn).
Kom net bij de bedrijfsarts vandaan, zal het niet te uitgebreid verslaan: het was het raarste gesprek ooit, eerst dacht ik dat hij op alle fronten tegen mij was, maar de conclusie was dat ik op mijn strepen moest gaan staan bij de gyn en een duidelijk behandelplan moest eisen en dat ik in de tussentijd alleen een uurtje moest gaan werken als ik dacht dat het kon en dan nog moet ik elk kwartier iets anders gaan doen. Dus eigenlijk was hij al die tijd stiekem pro-Suikertante. En toen ik wegging drukte hij me nog even op het hart dat ik me niet schuldig moest voelen.![]()
mijn gynaecoloog zei dat het geven van borstvoeding niet helpt bij het steviger worden van je vagina en spieren. De hormonen houden de boel slap en week.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij moeten bij elke vrouw de spieren na de bevalling een half jaar tot een jaar aansterken. Dus ook zonder oefeningen verbetert er wel iets! Maar helaas niet bij iedereen genoeg..
En het is dus best lang, tot een jaar. En dat is eigenlijk heel normaal wordt me nu door de huisarts, gyn en fysio verteld. En door het te overbelasten duurt het alleen maar langer. Dan blijft er druk op die banden en spieren staan waardoor ze geen kans krijgen om te herstellen.
Spring ik ben nog niet ongesteld geweest dus of het dan erger wordt weet ik nog niet! Klinkt niet fijn.. En begrijp ik nou goed dat je dan ook meer last hebt van je lip?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bedoel je vast gewoon goed maar hoewel ik normaal ook probeer te leven en laten leven, wil ik de situatie waar ik nu in zit echt niet zomaar accepteren (en gelukkige hoeft dat ook niet).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ja, net zoals ik me aanpas en de mankementen in mijn huis, pas ik me ook aan aan de mankementen van mijn lichaam.Best een prettige levenshouding
.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef Suikertante het volgende:
Je hebt gelijk![]()
Euh, je kunt dus oefeningen doen, maar het beste onder begeleiding van een bekkenfysio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |