Waarom zou jouw pijngrens laag liggen? Bij mij gaat het alleen om pijn bij seks, bij jou is het tijdens je gehele dagelijkse leven. Dat lijkt me nog beperkender.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
Heel graag gedaan en jij ook voor je ervaringen! 7 jaar, mijn hemel. Misschien ligt mijn pijngrens laag maar ik ga zo gewoon echt niet 8 uur staand werk verrichten.
Lampjes als je klaarkomt!quote:
Dan kun je nooit meer fakenquote:
Niet vergeten hoor!quote:
Tnx for reminding me. Afspraak staat.quote:
Danic ik wist helemaal niet dat dat ook kon, alleen een verzakking van de wand zelf. Ik dacht dat door de verslapping van de wand de organen gingen verzakken maar dat is dus niet altijd het geval!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef danic het volgende:
Oké, beetje verlaat, maar niks kan op tegen een kotsend gezin toch?
Na de geboorte van Eva...
Ik ben er eigenlijk altijd heel openhartig over geweest en vind dat ook helemaal niet raar. Iedereen vertelt te pas en te onpas hoeveel hechtingen ze wel niet hebben gekregen, maar dat spieren dan uitlubberen is ineens taboe, ik snap dat gewoon niet! Maar ik ben wel heel blij om hier wat ervaringen van anderen te lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vind het heel knap dat iedereen er hier zo openhartig over praat.
Nou zeg dat is laat. Maar, je afspraak staat!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tnx for reminding me. Afspraak staat.
(pas over 2 maanden was er plek...).
Dit helpt niet echt mee en als je gewoon loopt, staat etc ga je toch je bekkenbodemspieren automatisch aanspannen. Het enige gedeelte dat ik kan aanspannen zit achterin en dat span ik dus heel hard aan en dat staat nu helemaal strak gespannen. Dit gedeelte van de spier zit vast aan het stuitje en daarom heb ik daar zo'n pijn.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je goed naar haar luisteren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Ze vindt dat ik minimaal een maand niet eens aan werk mag denken en waarschijnlijk kan ik nog veel langer niet werken. Ze heeft me de naam van een specifieke gyn gegeven bij Allantvrouw naar wie ik moet vragen. En ik moet nog meer rusten en toch een balans vinden waarbij ik iets kan doen zonder dat ik verga van de pijn. Het drukgevoel moet ik sowieso voorkomen want als ik dat voel weet ik zeker dat ik de spier ook weer overbelast.
Ehm.... Omdat je wat streng voor jezelf overkomt? Ik ken je eerlijk gezegd alleen van dit topic, maar je legt de lat best hoog voor jezelf heb ik het idee. Je hebt een hoog arbeidsethos. Prima, maar niet ten koste van je gezondheid. Werk is nu blijkbaar het laatste dat goed voor je is. Dus ga eerst maar goed herstellen, dan leuke dingen doen, en daarna is werk aan de beurt. Lullig voor je werkgever, maar als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Suikertante het volgende:Waarom is dat de eerste vraag die iedereen stelt?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben best een lui varken hoor, maar er zijn een paar dingen die ik lastig vind ja, waaronder dat werkgebeuren. Tegelijk geniet ik er best van dat ik verplicht op de bank moet liggenMaar ik doe het wel te weinig.
Het is dat jij een afspraak hebt, anders zou ik iets zeggen over 7 jaar..![]()
SPOILER: ander probleem2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop