Dit herken ik wel! En inderdaad is de pijn over zodra ik echt ongesteld ben, maar de tijd dat het pijn doet, moet ik er vaak ibuprofen voor slikken, anders kan ik niet staan of lopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef -Spring het volgende:
My god, Suiker.
Bij vijftig procent ook joh.Nooit geweten.
Naast mn hazenlip merk ik dat ik meer last heb van mn menstruatie. Vlak voordat ik het moet worden, voelt mn onderkant mega zwaar. Alsof ie er elk moment uit kan donderen of al op m'n knieën hangt.Maar da's direct over zodra ik ongesteld ben.
Voor mn zwangerschap had ik dit nooit.
Tof filmpje!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef miss_sly het volgende:
Zoals iemand al zei: het is een van de best bewaarde geheimen van vrouwen. Nergens voor nodig, toch?
ja he, ik vond hem ook tof!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Tof filmpje!
"Do about ten double unders: I'm standing in a puddle"
Met glitters?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trampoline springen dat ga ik nog maar even niet proberen!![]()
Gheghe, elluk voordeel hep se nadeel!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef Suikertante het volgende:
(of eigenlijk niet meer kan aanspannen)
Schiet me nog te binnen, mijn gyn heeft me ook nog geopereerd omdat ik te strak was gehecht en dat ook pijn deed tijdens seks (ik scheurde elke keer opnieuw uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef Suikertante het volgende:
Mijn gyn wilde zelfs opereren om een nieuw litteken te maken als mijn litteken pijn bleef doen tijdens seks. Omdat ze dat wel belangrijk vond voor de kwaliteit van leven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |