Saffier, wat stom dat even op een bankje zitten het probleem alweer kan doen opvlammenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn gynaecoloog zei dat het geven van borstvoeding niet helpt bij het steviger worden van je vagina en spieren. De hormonen houden de boel slap en week.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij moeten bij elke vrouw de spieren na de bevalling een half jaar tot een jaar aansterken. Dus ook zonder oefeningen verbetert er wel iets! Maar helaas niet bij iedereen genoeg..
En het is dus best lang, tot een jaar. En dat is eigenlijk heel normaal wordt me nu door de huisarts, gyn en fysio verteld. En door het te overbelasten duurt het alleen maar langer. Dan blijft er druk op die banden en spieren staan waardoor ze geen kans krijgen om te herstellen.
Spring ik ben nog niet ongesteld geweest dus of het dan erger wordt weet ik nog niet! Klinkt niet fijn.. En begrijp ik nou goed dat je dan ook meer last hebt van je lip?!
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bedoel je vast gewoon goed maar hoewel ik normaal ook probeer te leven en laten leven, wil ik de situatie waar ik nu in zit echt niet zomaar accepteren (en gelukkige hoeft dat ook niet).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ja, net zoals ik me aanpas en de mankementen in mijn huis, pas ik me ook aan aan de mankementen van mijn lichaam.Best een prettige levenshouding
.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef Suikertante het volgende:
Je hebt gelijk![]()
Euh, je kunt dus oefeningen doen, maar het beste onder begeleiding van een bekkenfysio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop