El-shaarawi schijnt het afgelopen weekend waardeloos te hebben gespeeld en daarom wordt ie uit de basis gehouden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:58 schreef TLC het volgende:
waarom speelt die ene met dat verkapte hanenkapsel niet ?? die ook in Eindhoven scoorde
Ze zeggen ook dingen als: 'schiet elke kans erin en je wint'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195203
Stop maar, we gaan door. Topic kan dicht.
AC Milan krijgt bijna altijd van een Nederlandse ploeg in ieder duel een tegendoelpunt te verwerken, dus de winstkans is wat hoger dan 25 % hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dingen als: 'schiet elke kans erin en je wint'Ja, hehe dat is juist de zwakte van dit PSV. We hebben een kansje, maar hoogstens 25%.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 28-08-2013 om 09:28:17Geen Bakkali vanavond in basis #PSV en waarschijnlijk ook niet op bank. Hij trainde gisteren nog aangepast en Cocu waakt voor te veel risico reageer retweet
Van PSV in San Siro niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef TLC het volgende:
[..]
AC Milan krijgt bijna altijd van een Nederlandse ploeg in ieder duel een tegendoelpunt te verwerken, dus de winstkans is wat hoger dan 25 % hoor
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 28-08-2013 om 09:29:22Verwachte opstelling #PSV vanavond in San Siro: Zoet Brenet Bruma Rekik Willems Schaars Wijnaldum Maher Park Matavz Depay #milpsv reageer retweet
PSV kan er toch niks van volgens jou, waarom zou je dan hopen op langdurige blessuresquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Syntix het volgende:
MilanVerneder dat psv ff + wat toevallig langdurige blessures aan psv kant zou ook niet verkeerd zijn De Jong en Emanuelson
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV kan er toch niks van volgens jou, waarom zou je dan hopen op langdurige blessures
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was eens een jongen, genaamd Tompsv18. We gaan terug naar de week voor PSV tegen Ajax (2-3). GGMM en TomPSV18 voeren een kansloze discussie, nou ja, eerder Tompsv18. Het draait er op een gegeven moment uit dat als Ajax wint, Tompsv18 een jaar een Ajax UI zou nemen, en GGMM als PSV wint een jaar een PSV UI.
Zoals u weet geschiedde het, winst voor Ajax. Tompsv18 valt nergens te bekennen op dit forum, na een paar dagen komt hij te voorschijn en ontwijkt hij alle vragen mbt de weddenschap. Of hij zegt gewoon dat hij het niet gaat doen. Deze hetze jegens hem wordt alweer 4 maanden gevoerd.
Ik ben blij dat ik dit verhaal nog eens heb mogen vertellen.
Tuurlijk, doe maar in de slowchatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat trouwens terug te lezen, dat gedicht over Typisch.. Heb je daar nog behoefte aan?
twitter:aad300 twitterde op woensdag 28-08-2013 om 12:17:36"@DannyvanC: @aad300 doe eens een voorspelling Aad"1-1 verlengingen psv wns reageer retweet
Maar die dikke met fototoestel telt voor 1000.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees net dat PSV tot een paar dagen geleden 500 van de beschikbare 5200 kaarten had verkocht. Man o man.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.vi.nl/radio/ik(...)ineren-in-milaan.htm
Als ze dat gedaan hadden thuis dan was het 5-1 geworden en had AC Milan met 4-0 moeten winnen vanavond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dingen als: 'schiet elke kans erin en je wint'Ja, hehe dat is juist de zwakte van dit PSV. We hebben een kansje, maar hoogstens 25%.
Is ook niet zo'n belangrijk potje natuurlijk. En erg ver reizehahahaha. Nee dat is wel erg triest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees net dat PSV tot een paar dagen geleden 500 van de beschikbare 5200 kaarten had verkocht. Man o man.
Aad heeft een glaasje teveel op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
en wat vind je daarvanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Den opstelling van PSV
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Park, Matavz, Depay
En maar zeiken dat Italiaanse stadions niet vol zitten wat ook dramatisch is, maar PSV is nog erger.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Montolivoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon El Shaarawy in de basis.
Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, De Sciglio; Montolivo, De Jong, Muntari; Boateng, Balotelli, El Shaarawy
Lekker te vergelijken jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En maar zeiken dat Italiaanse stadions niet vol zitten wat ook dramatisch is, maar PSV is nog erger.
ben je blij dat je cluppie niet meer laatste staat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Zelfs een club als PSV moet toch wel een kaart of 1500 kunnen verkopen voor Milaan uit. Kost geen fluit om daar heen te reizen.
Het agrarische leven is geen vetpot blijkt maar weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Zelfs een club als PSV moet toch wel een kaart of 1500 kunnen verkopen voor Milaan uit. Kost geen fluit om daar heen te reizen.
Dat blijkt maar weer ja. Triest is het wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het agrarische leven is geen vetpot blijkt maar weer.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? 500 man mee voor CL is dramatische. Kost niks.
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn, bij JR-Style is het niet heel moeilijk te raden, maar er zijn genoeg mensen die geen 100/150 euro (En dan neem ik het nog heel krap) kunnen missen bovenop het bezoeken van uitwedstrijden (wat een groot gedeelte van de doelgroep voor Milan ook zal zijn).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het agrarische leven is geen vetpot blijkt maar weer.
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn, bij JR-Style is het niet heel moeilijk te raden, maar er zijn genoeg mensen die geen 100/150 euro (En dan neem ik het nog heel krap) kunnen missen bovenop het bezoeken van uitwedstrijden (wat een groot gedeelte van de doelgroep voor Milan ook zal zijn).
Maar het is natuurlijk wel makkelijk om achter je laptopje bij papa/mama thuis te roepen dat er zo weinig fans heen gaan
Hier op nog even reageren. Je vergelijking gaat volledig mank.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? 500 man mee voor CL is dramatische. Kost niks.
Kom op man. Zo weinig man voor zo'n belangrijke wedstrijd in een stad die erg goedkoop bereikbaar is kan je best lachwekkend noemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn, bij JR-Style is het niet heel moeilijk te raden, maar er zijn genoeg mensen die geen 100/150 euro (En dan neem ik het nog heel krap) kunnen missen bovenop het bezoeken van uitwedstrijden (wat een groot gedeelte van de doelgroep voor Milan ook zal zijn).
Maar het is natuurlijk wel makkelijk om achter je laptopje bij papa/mama thuis te roepen dat er zo weinig fans heen gaan
Nee maar ik snap wel dat niet iedereen het geld heeftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je bedoelde het uiteraard niet sarcastisch oid.
Fijn dat jij in de portomonnee van mensen kan kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man. Zo weinig man voor zo'n belangrijke wedstrijd in een stad die erg goedkoop bereikbaar is kan je best lachwekkend noemen.
Aan de andere kant is dat altijd wel zo geweest bij PSV. Als je zelfs een uitvak van Heracles niet eens kan uitverkopen.
leg mij eens uit waarom het ze bij Ajax en Feyenoord wel altijd lukt? Het ligt er maar aan wat je er voor over hebt en natuurlijk kan niet iedereen het betalen die spreek ik ook niet aan, maar die zogenaamde die hards die het geld wel hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ja, we gaan een beetje naar Milaan met zijn allen, midden in de week. Om vijf uur moeten de koeien weer gemolken worden. Niet iedereen ligt de hele dag in zijn nest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man. Zo weinig man voor zo'n belangrijke wedstrijd in een stad die erg goedkoop bereikbaar is kan je best lachwekkend noemen.
Aan de andere kant is dat altijd wel zo geweest bij PSV. Als je zelfs een uitvak van Heracles niet eens kan uitverkopen.
Dit ja. Voor 90% heeft het niks met geld te maken. Waarom lukte het Twente,Ajax en Feyenoord wel in Europees verband? Twente in de CL toen dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet dat ''Boeren'' niet zo letterlijk nemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, we gaan een beetje naar Milaan met zijn allen, midden in de week. Om vijf uur moeten de koeien weer gemolken worden. Niet iedereen ligt de hele dag in zijn nest.
Beetje makkelijk om te stellen dat het merendeel van de PSV supporters arm is nietwaar? Het ligt eerder niet in de supporterscultuur van PSV dat men haar club achterna reist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Fijn dat jij in de portomonnee van mensen kan kijken.Ik zeg niet dat ik, als ik in de gelegenheid zou zijn, het niet op zou kunnen brengen oid. Maar het is wel makkelijk roepen natuurlijk. Ik had zelf ook wel wat meer dan 700 verwacht, maar kan er ook totaal niet mee zitten dat het er geen 1500 zijn.
Persoonlijk denk ik ook dat veel fans van PSV verwend zijn in dit opzicht, jarenlang heeft PSV tegen dit soort ploegen gespeeld. Wanneer een Feyenoord, Utrecht of Heerenveen eens een wat aansprekende naam tegenkomt in Europees verband gaan er uiteraard veel meer mensen omdat het een once in a lifetime/lange tijd, in het geval van Feyenoord, wedstrijd is.
Bovendien hoef ik je vast niet te herinneren aan "3000 euro schuld, wijf kwijt dit dat". Wat moet zo'n supporter dan? 3200 euro schuld maken omdat Caland 700 man weinig vindt?
ik denk dat ik de wilde wiefen niet zou kunnen weerstaan, en dan kom ik later ook in de helquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, we gaan een beetje naar Milaan met zijn allen, midden in de week. Om vijf uur moeten de koeien weer gemolken worden. Niet iedereen ligt de hele dag in zijn nest.
Net zo letterlijk als "joden", "jodenjacht" en "hash, coke en billen" toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet dat ''Boeren'' niet zo letterlijk nemen.
Ik vraag me af hoe wel het gesteld is, in deze tijd dan, met de gemiddelde "harde kern" supporter. Harde kern als in supporter die meereist, elke wedstrijd bezoekt en dergelijke.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om te stellen dat het merendeel van de PSV supporters arm is nietwaar? Het ligt eerder niet in de supporterscultuur van PSV dat men haar club achterna reist.
De wedstrijd hoeft al niet meer gespeeld te worden na de voorspelling van Aad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
pillen, niet billen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Net zo letterlijk als "joden", "jodenjacht" en "hash, coke en billen" toch?
Ajax heeft niet meer uit supporters. Ook die hebben maar een bepaald groepje wat uit wedstrijden bezoekt zoals elke club zo'n groep heeft. PSV supporters zijn gewoon minder fanatiek dat merk je ook in hun eigen stadion.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe wel het gesteld is, in deze tijd dan, met de gemiddelde "harde kern" supporter. Harde kern als in supporter die meereist, elke wedstrijd bezoekt en dergelijke.
Zou best in de supporterscultuur kunnen liggen, maar ik vind het wel kort door de bocht door te gaan roepen dat het schandalig is dat er maar 700 man meereist naar Milaan op dit moment. Thuis hadden ze namelijk 3x uit kunnen verkopen als ik het zo las. Na een goed resultaat daar lijkt het me vrij evident dat er genoeg mensen naar deze wedstrijd zouden willen gaan, maar om uiteenlopende redenen dat misschien niet kunnen.
Nogmaals, puur hypothetisch.
Mensen vroegen hier waarom het bij Ajax, Feyenoord en Twente dan wel kan. Twente is heel simpel, eerste keer CL.
Feyenoord heeft trouwe uitsupporters, of je er heel blij mee moet zijn is een andere vraag. Die zijn denk ik, in tegenstelling tot PSV fans, eerder geneigd om alles voor hun club te geven. En Ajax heeft meer supporters, dus zou het opzich logisch zijn als er ook meer naar het buitenland gaan.
Waarschijnlijk gaan er daarom maar 700 man van PSV mee. Toch niet meer spannend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wedstrijd hoeft al niet meer gespeeld te worden na de voorspelling van Aad.
Hilarisch is-ie he?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha is grappig omdat Inter heul niet speelt.
Oh, oeps, dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
San Siro. Zo heet het stadion van Inter.
Bert wordt blijkbaar enkel betaald voor de analyse van de return.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
"dat Milaan nog gelijk maakte"
Bert keek vorige week niet.
Bij Feyenoord zitten die ook al jarenlang niet meer in het uitvak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef pikinhand het volgende:
PSV heeft vast juist normale mensen als supporter. Moet je blij zijn met bloeddorstige hooligans in je uitval zoals bij Feyenoord of Ajax waar de doelgroep meer tokkie is soms ?
Inderdaad, ze gooien zichzelf gewoon in de thuisvakken van de clubs waar Feyenoord op bezoek is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zitten die ook al jarenlang niet meer in het uitvak.
De sfeervolle posts van Kapiteintje kunnen niet ontbreken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, hier zijn jullie dus allemaal.
Nee die gaan er alleen heen om het winkelcentrum te slopen, voetbal boeit ze niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zitten die ook al jarenlang niet meer in het uitvak.
Jij zat bij TPS - MyPa 47?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, hier zijn jullie dus allemaal.
Precies. Altijd en overalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gooien zichzelf gewoon in de thuisvakken van de clubs waar Feyenoord op bezoek is.
Stephan El Shaarawy.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:58 schreef TLC het volgende:
waarom speelt die ene met dat verkapte hanenkapsel niet ?? die ook in Eindhoven scoorde
Dat sowieso niet. Mag ik je trouwens complimenteren met je briljante UI keuze?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De sfeervolle posts van Kapiteintje kunnen niet ontbreken.
Toch slim.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, ze gooien zichzelf gewoon in de thuisvakken van de clubs waar Feyenoord op bezoek is.
Dat mag, ik ben er ook blij mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Mag ik je trouwens complimenteren met je briljante UI keuze?
Of bij mij thuis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie liever Helene Hendriks of Dionne Stax in full HD.
Dionne stax FTWquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is aan Frank de Boer. ''Gras is te langquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alvast een excuus voorbereiden voor het verlies straks
Stop. Ga door. Stop. Nee, ga door.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel vermaken met jouw posts, dan hebben we een deal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Stop. Ga door. Stop. Nee, ga door.
Dement. Rukker. Als je hem op straat ziet dan stomp je hem omver?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bertje heeft wel lekker geslapen vannacht, ouwe rukker.
Ik stomp geen mensen in elkaar. Dat is beneden mijn niveau.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dement. Rukker. Als je hem op straat ziet dan stomp je hem omver?
I can dig it.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel vermaken met jouw posts, dan hebben we een deal.
Wat een stadion.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie, Jeroen Grueter. Dat die eens aids krijgt
Vroeger bestond Jack uit een paar honderd pixels max, nu uit vele duizenden. Dat is even slikken.quote:
Beter een klap geven dan aids vriend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ja manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef psvfan10 het volgende:
[ [url=http://https://www.google.nl/sea(...)=san+siro&gs_l=img.3..0l9j0i24.123.1845.0.2149.12.9.2.1.1.0.204.715.7j1j1.9.0....0...1ac.1.25.img..1.11.670.9ickHOz_Kow#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Z_jfRAYi0b1uIM%3A%3BiLxDGMxOo5GleM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.stadiumguide.com%252Fwp-content%252Fuploads%252Fsansiro_front.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.stadiumguide.com%252Fsansiro%252F%3B600%3B300]afbeelding[/url] ]
Je moeder is voor Milaanse begrippen ook erg goed gevuld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Stadion is trouwens voor Milan begrippen erg goed gevuld
Stoer hoor man, voel je je nou minder onzeker ? Als ik achter de PC zat ipv de tablet zou ik je reporten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je deze of iemand anders?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
ik ben op zoek naar de lb van barca, is ze maybe in deze topic te vinden?
Milanese, Kapi. Milanese.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder is voor Milaanse begrippen ook erg goed gevuld.
Je Milan shirtje aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je je fouten niet durft toe te geven.
Ik zit niet fout.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je je fouten niet durft toe te geven.
Hoe moet hij anders naar de bus dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allegri morgen dus op straat.
In Cl altijd vol en de krakers in de competitie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Stadion is trouwens voor Milan begrippen erg goed gevuld
Deze leidt wel af van de wedstrijdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je deze of iemand anders?
[ afbeelding ]
Deze jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je deze of iemand anders?
[ afbeelding ]
Er werd gevraagd naar J Albaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Deze leidt wel af van de wedstrijd
O, die waar wij allemaal voor opstonden en applaudiseerden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Caland is wel erg stil ineens. Ik denk dat hij aan het opkrabbelen is van die kopstoot in geschrift die ik 'm net gaf.
Milan - Inter laatst was niet volquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In Cl altijd vol en de krakers in de competitie.
Ik zei krakers, Inter bakt er niks meer van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Milan - Inter laatst was niet vol
45.000 manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef Romanus het volgende:
Enig idee hoeveel man er ongeveer zit?
44.775 volgens Elfrink.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef Romanus het volgende:
Enig idee hoeveel man er ongeveer zit?
Omdat de keeper geen helm draagt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom draagt Milan niet t thuisshirt.
dat is een andere neger.quote:
Ccou weet wat ie doet maar waarom geen Locaadi? Wel goed dat Rekki en Saachrs spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef psvfan10 het volgende:
OMG ? GEEN BAKALLI MAAR JI SUNG PARK
Jij weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de keeper geen helm draagt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ccou weet wat ie doet maar waarom geen Locaadi? Wel goed dat Rekki en Saachrs spelen
Ok. Staat genoteerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor PSV en het Nederlandse voetbal hoop ik dat PSV wint. Ik vrees dat het Milan wordt, gelukkig vind ik dat een mooie club.
Een terechte vraag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom draagt Milan niet t thuisshirt.
Afellay.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij begon met z'n Bakalli, tis godverdomme ook geen Affelay!
Oké Stijngodquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de benamingen zoals ''Parkgod'' of ''Strootgod'' bijzonder treurig.
Hap nu niet..quote:
Aldus iemand die 'Ajacied422' als username heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de benamingen zoals ''Parkgod'' of ''Strootgod'' bijzonder treurig.
Ik begrijp je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die 'Ajacied422' als username heeft.
Mee eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef psvfan10 het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/search?hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=650&q=psv+-+milan&oq=psv+-+milan&gs_l=img.3...2961.6341.0.6612.21.10.6.5.1.0.179.1059.7j3.10.0....0...1ac.1.25.img..5.16.1085.jyaHQJQawgM#facrc=_&imgrc=31EN5SJY0w4i4M%3A%3BFi7bK4ee4tCpSM%3Bhttp%253A%252F%252Fstatic0.ad.nl%252Fstatic%252Fphoto%252F2013%252F1%252F14%252F12%252F20130817110211%252Fmedia_xll_1804887.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.ad.nl%252Fad%252Fnl%252F1037%252FChampions-League-Europa-League%252Farticle%252Fdetail%252F3494014%252F2013%252F08%252F17%252FAC-Milan-moet-agressief-spelen-tegen-PSV.dhtml%3B510%3B287]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder is voor Milaanse begrippen ook erg goed gevuld.
Kapiteintje's moeder?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, pizzaatje erbij. We gaan het niet redden, vrees ik.
In de tegenwoordige tijd is het *Gebeurt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef HulkHeld het volgende:
Gebeurd weinig hoor, kutBalo.. wordt geraakt op zijn scheenbeschermer en maar janken.
Walgbaar. Die schrijven we op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het helpt dat Milan ook wel in essentie een walgbare club is me die zielige berlusconi als kopstuk.
Beste ga je weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
hallo ik ben ook van de partij
is GGMM hier?
Grueter moet lekker het zwemmen doen en vooral geen voetbal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Paul het volgende:
Jeroen Grueter trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee die is bij zijn salsa dansclubjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
is GGMM hier?
Nee maar ikke welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
is GGMM hier?
100 miljoen miljard.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel mensen zitten er vanavond beste FOK! lui?
hij zegt iets te vaak 'eeeh' in een zin. Naar mijn smaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Paul het volgende:
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grueter moet lekker het zwemmen doen en vooral geen voetbal.
Grueter
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Paul het volgende:
Hij zei net Messi speelt goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
hij zegt iets te vaak 'eeeh' in een zin. Naar mijn smaak.
44.475quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel mensen zitten er vanavond beste FOK! lui?
Kom jij ineens v'ndaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
hij zegt iets te vaak 'eeeh' in een zin. Naar mijn smaak.
Gewoon Sierd alle wedstrijden gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grueter moet lekker het zwemmen doen en vooral geen voetbal.
Grueter
nee man kan hooguit 90k in dat stadionquote:
Verklaar?quote:
God Gruter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef onlogisch het volgende:
weloverwogen en volwassen.
Jezus Grueter
Inderdaad. 5 minuten gevoetbald.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef onlogisch het volgende:
weloverwogen en volwassen.
Jezus Grueter
De kindertelefoon staat gereed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zitten hier mensen in het topic waar ik me aan erger.
Jammer dit.
COCU ONZE HELD DIE KUT PIZZA'S HUILEN VANAVONDquote:
Stel voor dat ie daar mee belt ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kindertelefoon staat gereed.
Het wordt beter. Heus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kindertelefoon staat gereed.
okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
COCU ONZE HELD DIE KUT PIZZA'S HUILEN VANAVOND
EN ANDERS EET IK NOOIT MEER PIZZA
Oké man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
COCU ONZE HELD DIE KUT PIZZA'S HUILEN VANAVOND
EN ANDERS EET IK NOOIT MEER PIZZA
Forum Opties | |
---|---|