Hier op nog even reageren. Je vergelijking gaat volledig mank.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? 500 man mee voor CL is dramatische. Kost niks.
Kom op man. Zo weinig man voor zo'n belangrijke wedstrijd in een stad die erg goedkoop bereikbaar is kan je best lachwekkend noemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn, bij JR-Style is het niet heel moeilijk te raden, maar er zijn genoeg mensen die geen 100/150 euro (En dan neem ik het nog heel krap) kunnen missen bovenop het bezoeken van uitwedstrijden (wat een groot gedeelte van de doelgroep voor Milan ook zal zijn).
Maar het is natuurlijk wel makkelijk om achter je laptopje bij papa/mama thuis te roepen dat er zo weinig fans heen gaan
Nee maar ik snap wel dat niet iedereen het geld heeftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je bedoelde het uiteraard niet sarcastisch oid.
Fijn dat jij in de portomonnee van mensen kan kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man. Zo weinig man voor zo'n belangrijke wedstrijd in een stad die erg goedkoop bereikbaar is kan je best lachwekkend noemen.
Aan de andere kant is dat altijd wel zo geweest bij PSV. Als je zelfs een uitvak van Heracles niet eens kan uitverkopen.
leg mij eens uit waarom het ze bij Ajax en Feyenoord wel altijd lukt? Het ligt er maar aan wat je er voor over hebt en natuurlijk kan niet iedereen het betalen die spreek ik ook niet aan, maar die zogenaamde die hards die het geld wel hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn, bij JR-Style is het niet heel moeilijk te raden, maar er zijn genoeg mensen die geen 100/150 euro (En dan neem ik het nog heel krap) kunnen missen bovenop het bezoeken van uitwedstrijden (wat een groot gedeelte van de doelgroep voor Milan ook zal zijn).
Maar het is natuurlijk wel makkelijk om achter je laptopje bij papa/mama thuis te roepen dat er zo weinig fans heen gaan
Ja, we gaan een beetje naar Milaan met zijn allen, midden in de week. Om vijf uur moeten de koeien weer gemolken worden. Niet iedereen ligt de hele dag in zijn nest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man. Zo weinig man voor zo'n belangrijke wedstrijd in een stad die erg goedkoop bereikbaar is kan je best lachwekkend noemen.
Aan de andere kant is dat altijd wel zo geweest bij PSV. Als je zelfs een uitvak van Heracles niet eens kan uitverkopen.
Dit ja. Voor 90% heeft het niks met geld te maken. Waarom lukte het Twente,Ajax en Feyenoord wel in Europees verband? Twente in de CL toen dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet dat ''Boeren'' niet zo letterlijk nemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, we gaan een beetje naar Milaan met zijn allen, midden in de week. Om vijf uur moeten de koeien weer gemolken worden. Niet iedereen ligt de hele dag in zijn nest.
Beetje makkelijk om te stellen dat het merendeel van de PSV supporters arm is nietwaar? Het ligt eerder niet in de supporterscultuur van PSV dat men haar club achterna reist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Fijn dat jij in de portomonnee van mensen kan kijken.Ik zeg niet dat ik, als ik in de gelegenheid zou zijn, het niet op zou kunnen brengen oid. Maar het is wel makkelijk roepen natuurlijk. Ik had zelf ook wel wat meer dan 700 verwacht, maar kan er ook totaal niet mee zitten dat het er geen 1500 zijn.
Persoonlijk denk ik ook dat veel fans van PSV verwend zijn in dit opzicht, jarenlang heeft PSV tegen dit soort ploegen gespeeld. Wanneer een Feyenoord, Utrecht of Heerenveen eens een wat aansprekende naam tegenkomt in Europees verband gaan er uiteraard veel meer mensen omdat het een once in a lifetime/lange tijd, in het geval van Feyenoord, wedstrijd is.
Bovendien hoef ik je vast niet te herinneren aan "3000 euro schuld, wijf kwijt dit dat". Wat moet zo'n supporter dan? 3200 euro schuld maken omdat Caland 700 man weinig vindt?
ik denk dat ik de wilde wiefen niet zou kunnen weerstaan, en dan kom ik later ook in de helquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, we gaan een beetje naar Milaan met zijn allen, midden in de week. Om vijf uur moeten de koeien weer gemolken worden. Niet iedereen ligt de hele dag in zijn nest.
Net zo letterlijk als "joden", "jodenjacht" en "hash, coke en billen" toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet dat ''Boeren'' niet zo letterlijk nemen.
Ik vraag me af hoe wel het gesteld is, in deze tijd dan, met de gemiddelde "harde kern" supporter. Harde kern als in supporter die meereist, elke wedstrijd bezoekt en dergelijke.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om te stellen dat het merendeel van de PSV supporters arm is nietwaar? Het ligt eerder niet in de supporterscultuur van PSV dat men haar club achterna reist.
De wedstrijd hoeft al niet meer gespeeld te worden na de voorspelling van Aad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.vi.nl/radio/ik(...)ineren-in-milaan.htm
pillen, niet billen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Net zo letterlijk als "joden", "jodenjacht" en "hash, coke en billen" toch?
Ajax heeft niet meer uit supporters. Ook die hebben maar een bepaald groepje wat uit wedstrijden bezoekt zoals elke club zo'n groep heeft. PSV supporters zijn gewoon minder fanatiek dat merk je ook in hun eigen stadion.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe wel het gesteld is, in deze tijd dan, met de gemiddelde "harde kern" supporter. Harde kern als in supporter die meereist, elke wedstrijd bezoekt en dergelijke.
Zou best in de supporterscultuur kunnen liggen, maar ik vind het wel kort door de bocht door te gaan roepen dat het schandalig is dat er maar 700 man meereist naar Milaan op dit moment. Thuis hadden ze namelijk 3x uit kunnen verkopen als ik het zo las. Na een goed resultaat daar lijkt het me vrij evident dat er genoeg mensen naar deze wedstrijd zouden willen gaan, maar om uiteenlopende redenen dat misschien niet kunnen.
Nogmaals, puur hypothetisch.
Mensen vroegen hier waarom het bij Ajax, Feyenoord en Twente dan wel kan. Twente is heel simpel, eerste keer CL.
Feyenoord heeft trouwe uitsupporters, of je er heel blij mee moet zijn is een andere vraag. Die zijn denk ik, in tegenstelling tot PSV fans, eerder geneigd om alles voor hun club te geven. En Ajax heeft meer supporters, dus zou het opzich logisch zijn als er ook meer naar het buitenland gaan.
Waarschijnlijk gaan er daarom maar 700 man van PSV mee. Toch niet meer spannend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wedstrijd hoeft al niet meer gespeeld te worden na de voorspelling van Aad.
Hilarisch is-ie he?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha is grappig omdat Inter heul niet speelt.
Oh, oeps, dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
San Siro. Zo heet het stadion van Inter.
Bert wordt blijkbaar enkel betaald voor de analyse van de return.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
"dat Milaan nog gelijk maakte"
Bert keek vorige week niet.
Bij Feyenoord zitten die ook al jarenlang niet meer in het uitvak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef pikinhand het volgende:
PSV heeft vast juist normale mensen als supporter. Moet je blij zijn met bloeddorstige hooligans in je uitval zoals bij Feyenoord of Ajax waar de doelgroep meer tokkie is soms ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |