abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:31:17 #201
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130872820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:14 schreef c-u-t-e het volgende:
Gister, toen ik me heel goed voelde, even twee moeilijke momentjes gehad.

1. Mijn vriend nam me mee een stukje wandelen en kocht onderweg een pakje shag EN sigaretten voor mij. Automatisme. Maar omdat ik me zo goed voelde en het was zulk lekker weer kreeg ik een idiote zin in een sigaret. Heb de sigaretten netjes geweigerd.

2. Kreeg visite van allemaal rokers, en toen we samen even naar buiten waren boden ze mij een peuk aan. (Wisten niet dat ik gestopt was) En toen WEER een moeilijk momentje.

MAAR niet gerookt! :D Jeeeeej!
Goed gedaan! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130873384
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:14 schreef c-u-t-e het volgende:
Gister, toen ik me heel goed voelde, even twee moeilijke momentjes gehad.

1. Mijn vriend nam me mee een stukje wandelen en kocht onderweg een pakje shag EN sigaretten voor mij. Automatisme. Maar omdat ik me zo goed voelde en het was zulk lekker weer kreeg ik een idiote zin in een sigaret. Heb de sigaretten netjes geweigerd.

2. Kreeg visite van allemaal rokers, en toen we samen even naar buiten waren boden ze mij een peuk aan. (Wisten niet dat ik gestopt was) En toen WEER een moeilijk momentje.

MAAR niet gerookt! :D Jeeeeej!
Zo knap dat je niet rookt terwijl je vriend wel rookt :o mijn vriend en ik zijn samen gestopt en dat ie echt de enige reden dat het zo goed gaat.
#TeamMiley
pi_130873426
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Zo knap dat je niet rookt terwijl je vriend wel rookt :o mijn vriend en ik zijn samen gestopt en dat ie echt de enige reden dat het zo goed gaat.
Haha, het zal het straks ook wel moeilijker voor me maken hoor!
Maar ik kan hem niet dwingen te stoppen, en het gaat hem ook niet lukken omdat hij het helemaal niet wil. Dat roken is zijn momentje van ontspannen en tsjah, dat was het voor mij ook. Maar ik kies hier ook voor, voor mijn gezondheid. En hij vind het wel best zoals het nu is.

Ik zal dus wat vaker door moeten zetten denk ik.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:27:26 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130888616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:14 schreef c-u-t-e het volgende:
Gister, toen ik me heel goed voelde, even twee moeilijke momentjes gehad.

1. Mijn vriend nam me mee een stukje wandelen en kocht onderweg een pakje shag EN sigaretten voor mij. Automatisme. Maar omdat ik me zo goed voelde en het was zulk lekker weer kreeg ik een idiote zin in een sigaret. Heb de sigaretten netjes geweigerd.

2. Kreeg visite van allemaal rokers, en toen we samen even naar buiten waren boden ze mij een peuk aan. (Wisten niet dat ik gestopt was) En toen WEER een moeilijk momentje.

MAAR niet gerookt! :D Jeeeeej!
Iedere keer dat je op zo'n moment sterk kunt blijven kom je vanzelf ook weer een stukje verder van het roken af te staan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_130890260
Ik word soms echt gek van die drang naar nicotine. Nu ook weer. Ik zit nu alleen thuis en bij het in en uitademen heb ik zo'n bepaald gevoel / smaakje / geur. Niet te beschrijven. Enige dat ik kan vertellen is dat het gewoon betekent dat mijn lijf en geest echt snakken naar een peuk.

Nog steeds... na 2.5 week. -O-

Nou was ik ook echt wel een stevige roker, de laatste tijd. Wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 18:34:00 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:25:39 #206
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_130890341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:14 schreef c-u-t-e het volgende:
Gister, toen ik me heel goed voelde, even twee moeilijke momentjes gehad.

1. Mijn vriend nam me mee een stukje wandelen en kocht onderweg een pakje shag EN sigaretten voor mij. Automatisme. Maar omdat ik me zo goed voelde en het was zulk lekker weer kreeg ik een idiote zin in een sigaret. Heb de sigaretten netjes geweigerd.

2. Kreeg visite van allemaal rokers, en toen we samen even naar buiten waren boden ze mij een peuk aan. (Wisten niet dat ik gestopt was) En toen WEER een moeilijk momentje.

MAAR niet gerookt! :D Jeeeeej!
TOP!! ^O^
pi_130891044
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word soms echt gek van die drang naar nicotine. Nu ook weer. Ik zit nu alleen thuis en bij het in en uitademen heb ik zo'n bepaald gevoel / smaakje / geur. Niet te beschrijven. Enige dat ik kan vertellen is dat het gewoon betekent dat mijn lijf en geest echt snakken naar een peuk.

Nog steeds... na 2.5 week. -O-

Nou was ik ook echt wel een stevige roker, de laatste tijd. Wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.
Kom op! Je kunt het.. Gewoon afleiding zoeken ;)
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:58:53 #208
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130891316
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word soms echt gek van die drang naar nicotine. Nu ook weer. Ik zit nu alleen thuis en bij het in en uitademen heb ik zo'n bepaald gevoel / smaakje / geur. Niet te beschrijven. Enige dat ik kan vertellen is dat het gewoon betekent dat mijn lijf en geest echt snakken naar een peuk.

Nog steeds... na 2.5 week. -O-

Nou was ik ook echt wel een stevige roker, de laatste tijd. Wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.
Niks geen drang. Je lichaam verlangt niks. It's all in the mind! w/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_130907225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:14 schreef c-u-t-e het volgende:
Gister, toen ik me heel goed voelde, even twee moeilijke momentjes gehad.

1. Mijn vriend nam me mee een stukje wandelen en kocht onderweg een pakje shag EN sigaretten voor mij. Automatisme. Maar omdat ik me zo goed voelde en het was zulk lekker weer kreeg ik een idiote zin in een sigaret. Heb de sigaretten netjes geweigerd.

2. Kreeg visite van allemaal rokers, en toen we samen even naar buiten waren boden ze mij een peuk aan. (Wisten niet dat ik gestopt was) En toen WEER een moeilijk momentje.

MAAR niet gerookt! :D Jeeeeej!
Top, petje af ^O^ ^O^ ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word soms echt gek van die drang naar nicotine. Nu ook weer. Ik zit nu alleen thuis en bij het in en uitademen heb ik zo'n bepaald gevoel / smaakje / geur. Niet te beschrijven. Enige dat ik kan vertellen is dat het gewoon betekent dat mijn lijf en geest echt snakken naar een peuk.

Nog steeds... na 2.5 week. -O-

Nou was ik ook echt wel een stevige roker, de laatste tijd. Wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.
Je lijf snakt er niet meer na...alle nicotine is uit je lijf. Je geest daarentegen wel, zit echt in je hoofd. Maar je kunt het...2,5 weken vol gehouden en we gaan voor de volgende 2,5 week :D :D :D
Not all angels have wings.
Parttime Splackavellie :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:20:36 #210
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_130914143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word soms echt gek van die drang naar nicotine. Nu ook weer. Ik zit nu alleen thuis en bij het in en uitademen heb ik zo'n bepaald gevoel / smaakje / geur. Niet te beschrijven. Enige dat ik kan vertellen is dat het gewoon betekent dat mijn lijf en geest echt snakken naar een peuk.

Nog steeds... na 2.5 week. -O-

Nou was ik ook echt wel een stevige roker, de laatste tijd. Wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.
Dat is dat nicotineduiveltje. Lekker laten gillen, die gaat vanzelf dood als je er niet aan toe geeft. ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_130914909
Bedankt voor de bemoedigende woorden allemaal :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 13:51:52 ]
pi_130936012
Heb hier al een tijdje niet meer gekeken maar ben inmiddels nog steeds gestopt.

23 dagen nu.

Er zijn nog niet veel mensen in mijn omgeving die het weten. Dat is het grappige.

Ik was bang dat ik het niet zou kunnen, dat ik gek zou worden, door zou draaien van de zenuwen en stress. Maar dat is niet zo. Drie dingen zijn veranderd. 1: ik heb meer energie, 2: ik heb meer emoties, 3: ik kan meer aan. Door die emoties voel ik me alleen maar meer levend. En ik ga nu twee keer per week zwemmen, en ook twee keer per week hardlopen en doe ook twee keer per week aan krachttraining.

En ik slaap beter.

Stoppen met roken is mijn beste idee van dit jaar geweest.

Ik wens de rest ook heel veel succes ^O^ Jullie kunnen het!
  zondag 8 september 2013 @ 01:33:29 #213
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130936450
Vandaag best moeilijk gehad. Wat had ik graag willen roken, ongeveer de hele dag door. Heftige emoties (verdriet) --> zin ik roken. Goed om rekening mee te houden.

Maar goed, ik heb niet toegegeven.
Mijn "duwtje in de rug" mag dan wel weggevallen zijn, maar ik begin niet meer met roken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130936618
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 01:20 schreef 8. het volgende:
Heb hier al een tijdje niet meer gekeken maar ben inmiddels nog steeds gestopt.

23 dagen nu.

Er zijn nog niet veel mensen in mijn omgeving die het weten. Dat is het grappige.

Ik was bang dat ik het niet zou kunnen, dat ik gek zou worden, door zou draaien van de zenuwen en stress. Maar dat is niet zo. Drie dingen zijn veranderd. 1: ik heb meer energie, 2: ik heb meer emoties, 3: ik kan meer aan. Door die emoties voel ik me alleen maar meer levend. En ik ga nu twee keer per week zwemmen, en ook twee keer per week hardlopen en doe ook twee keer per week aan krachttraining.

En ik slaap beter.

Stoppen met roken is mijn beste idee van dit jaar geweest.

Ik wens de rest ook heel veel succes ^O^ Jullie kunnen het!
Goed om te lezen!!! Ben blij dat alle dingen waar je van tevoren bang voor was niet zijn uitgekomen!

quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 01:33 schreef Yuki het volgende:
Vandaag best moeilijk gehad. Wat had ik graag willen roken, ongeveer de hele dag door. Heftige emoties (verdriet) --> zin ik roken. Goed om rekening mee te houden.

Maar goed, ik heb niet toegegeven.
Mijn "duwtje in de rug" mag dan wel weggevallen zijn, maar ik begin niet meer met roken.
Oeh, dat klinkt alsof de relatie er niet meer is....sterkte! Goed dat je niet hebt toegegeven!!!
pi_130967763
One month, two days, 9 hours, 26 minutes and 12 seconds. 567 cigarettes not smoked, saving ¤ 157,69. Life saved: 1 day, 23 hours, 15 minutes.

*O*

Vergeet wel af en toe de champix, merk daar dan weinig van.
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 8 september 2013 @ 23:35:53 #216
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130972751
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 01:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt alsof de relatie er niet meer is....sterkte! Goed dat je niet hebt toegegeven!!!
De situatie ligt wat ingewikkeld, maar je conclusie klopt wel ongeveer :{ ;( Dus dank je :*

Maar!

Since 24 augustus 2013:
15 days, 23:30 smoke free
159 cigarettes down
¤ 50,21 and 0 days, 15:54 saved!

En daar ben ik dan wel weer even trots op.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 8 september 2013 @ 23:41:43 #217
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130972968
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

De situatie ligt wat ingewikkeld, maar je conclusie klopt wel ongeveer :{ ;( Dus dank je :*

Maar!

Since 24 augustus 2013:
15 days, 23:30 smoke free
159 cigarettes down
¤ 50,21 and 0 days, 15:54 saved!

En daar ben ik dan wel weer even trots op.
Je kunt het ook zo zien dat als je deze periode dan kunt doorkomen zonder te roken, je alles wel kunt doorstaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_130973227
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

De situatie ligt wat ingewikkeld, maar je conclusie klopt wel ongeveer :{ ;( Dus dank je :*

Maar!

Since 24 augustus 2013:
15 days, 23:30 smoke free
159 cigarettes down
¤ 50,21 and 0 days, 15:54 saved!

En daar ben ik dan wel weer even trots op.
Oei, altijd kut. I feel you! ;(

Maar volhouden nu! Je kunt het.
  zondag 8 september 2013 @ 23:48:23 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130973230
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je kunt het ook zo zien dat als je deze periode dan kunt doorkomen zonder te roken, je alles wel kunt doorstaan.
...zonder roken, ja. :+

Ik kom niet zonder kleerscheuren uit deze situatie denk ik, maar ik houd iig vast aan m'n nicotinevrije leven nu.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 8 september 2013 @ 23:50:21 #220
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130973308
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oei, altijd kut. I feel you! ;(

Maar volhouden nu! Je kunt het.
Komt goed. Zat gelegenheid gehad om sigaretten te kopen, niets mee gedaan.
Als ik morgen op m'n werk, met volop gelegenheid tot bietsen, goed doorkom, dan red ik het écht zonder.

En eigenlijk vertrouw ik daar wel op.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130975070
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

Komt goed. Zat gelegenheid gehad om sigaretten te kopen, niets mee gedaan.
Als ik morgen op m'n werk, met volop gelegenheid tot bietsen, goed doorkom, dan red ik het écht zonder.

En eigenlijk vertrouw ik daar wel op.
Niet bietsen morgen. Ook al zit je in een dip. Die peuk gaat niets voor je oplossen. ^O^
  maandag 9 september 2013 @ 06:30:14 #222
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130976569
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet bietsen morgen. Ook al zit je in een dip. Die peuk gaat niets voor je oplossen. ^O^
I know, daarom heb ik ook 't vertrouwen dat het me gaat lukken vandaag.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 9 september 2013 @ 06:55:36 #223
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_130976652
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 06:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

I know, daarom heb ik ook 't vertrouwen dat het me gaat lukken vandaag.
Sterkte!

En het gaat je lukken vandaag!
pi_130979311
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 06:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

I know, daarom heb ik ook 't vertrouwen dat het me gaat lukken vandaag.
^O^

Dat is de instelling!
  maandag 9 september 2013 @ 20:08:18 #225
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130997893
Het is me gelukt vandaag! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')