Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
proostquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:34 schreef Zaktabak het volgende:
goeiesmorgens. nog een koffie achter overslaan en naar de praktijk. Vanaf de lunch tijd voor projecten
ooh strandquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:36 schreef Bolters het volgende:
En voor mij zit het ontbijtje er al in. Even werken en misschien nog even het strandje meepakken!
hier zelfs 24quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Frisjes? Het wordt een graad of 22. Lijkt me warm genoeg
ach jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Frisjes? Het wordt een graad of 22. Lijkt me warm genoeg
koukleumquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ach ja
's morgens is het hier best frisjes
Aan de ochtenden merk je inderdaad wel dat we weer richting de herfst/winter gaan!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ach ja
's morgens is het hier best frisjes
sowieso herfstquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Aan de ochtenden merk je inderdaad wel dat we weer richting de herfst/winter gaan!
En om lekker knus onder de wol te liggen :$quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:49 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk hou ik toch van de winter. langer donker dus beter om sterren te kijken
herfst niet?quote:
Het moet mooi warm zonnig weer zijn of vriezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:56 schreef Bolters het volgende:
Alle jaargetijden zijn mooi. Ze hebben allemaal hun charmes
En tijdens het vriezen het liefste ook nog even een zonnetjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het moet mooi warm zonnig weer zijn of vriezen.
Alles ertussen is nutteloos.
My 2 cents
dan heb je een mooi effect tussen de bomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
En tijdens het vriezen het liefste ook nog even een zonnetje
Zelfs meerdere mooie effectenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan heb je een mooi effect tussen de bomen
is wel zo fijn jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dan gure oostenwind.... liever niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weer een bijverschijnsel die ik liever ook zie verdwijnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan gure oostenwind.... liever niet.
Pepernoten is sinterklaas, sinterklaas is winter.. Oen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
herfst niet?![]()
herfst is juist mooi, met alle blaadjes enzo, en pepernoten
Ze liggen nu al in de winkel, dus pepernoten is tegenwoordig niet meer gelijk aan winterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pepernoten is sinterklaas, sinterklaas is winter.. Oen.
Zo ga jij daar ff de mist in. De winter begint op 21 decemberquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pepernoten is sinterklaas, sinterklaas is winter.. Oen.
Whut?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ze liggen nu al in de winkel, dus pepernoten is tegenwoordig niet meer gelijk aan winter
December is winter, vraag maar aan K.!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo ga jij daar ff de mist in. De winter begint op 21 december
Oen
Die zit op school.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
December is winter, vraag maar aan K.!
Whupsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zit op school.
Terwijl de oppaskwijluk aan een rijstwafel lebbert, ga ik ff lasagne in elkaar flansen....
Hopelijk vanmiddag ff wat rustiger want ik moet donderdag een cursus doen.... vergeten!
Zeker met dit weer!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whups
Ik ga zo eens een wifi extender halen voor thuis bij ouders, ik wil verdomme ook wifi beneden en in de tuin!
Ja ach... altijd alles op het laatste moment..... blijft het wel het beste hangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whups
Ik ga zo eens een wifi extender halen voor thuis bij ouders, ik wil verdomme ook wifi beneden en in de tuin!
Sowieso, ik wil op bed ook gewoon wifi hier, aangezien het signaal extreem zwak is door de betonvloer moet er een extender komen..quote:
Ohh, makkie!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ach... altijd alles op het laatste moment..... blijft het wel het beste hangen.
Herhalingscursus dus ff dingen ophelderen. Komt goed
Dat is inderdaad klote. Maar zo'n extender is dan de ideale oplossing!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso, ik wil op bed ook gewoon wifi hier, aangezien het signaal extreem zwak is door de betonvloer moet er een extender komen..
[..]
Ohh, makkie!
Dan begint je vakantie lekker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:43 schreef muhahaha het volgende:
Lekker weertje vandaag, graag doorzetten tot volgende week maandag.
niet zo heel veel bijzonders, rustig weekendje. 2 verjaardagen en sportschool.quote:
Toch mag het dan wel mooi weer zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hell no. dat komt niet eens in de buurt
Meteen maar een redelijke set gedaan die bestaat uit 2 extenders die met elkaar communiceren, 1 dichter bij de router en de ander op grotere afstand..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klote. Maar zo'n extender is dan de ideale oplossing!
Misschien heb je dan zelfs verbinding aan het einde van de straatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meteen maar een redelijke set gedaan die bestaat uit 2 extenders die met elkaar communiceren, 1 dichter bij de router en de ander op grotere afstand..
Dan moet het lukken ook bereik te krijgen op de benedenverdieping (slaapkamers, badkamer, tuin..)
Mijn standaard UPC ding geeft gewoon volledig wifi door mijn hele huis.... is dit nodig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meteen maar een redelijke set gedaan die bestaat uit 2 extenders die met elkaar communiceren, 1 dichter bij de router en de ander op grotere afstand..
Dan moet het lukken ook bereik te krijgen op de benedenverdieping (slaapkamers, badkamer, tuin..)
Bij m'n ouders welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn standaard UPC ding geeft gewoon volledig wifi door mijn hele huis.... is dit nodig?
Jodenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij m'n ouders wel
Huis is van WO1, dus wie weet wat er allemaal in de vloer zit dat het signaal blokkeert..
Hier KPN en ook overal door het huis. Wel grote moeite met PS Vita en PS3 online. PS3 gaat nog wel, maar PS Vita staat op Nat Type 3 en online gamen is gewoon niet te doen. Wanneer ik volgend jaar verhuis, zit ik er dus wel aan te denken UPC te nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn standaard UPC ding geeft gewoon volledig wifi door mijn hele huis.... is dit nodig?
NAT Type kan je configureren in het modem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hier KPN en ook overal door het huis. Wel grote moeite met PS Vita en PS3 online. PS3 gaat nog wel, maar PS Vita staat op Nat Type 3 en online gamen is gewoon niet te doen. Wanneer ik volgend jaar verhuis, zit ik er dus wel aan te denken UPC te nemen.
Maar is bij KPN gewoon niet te doen. En ik heb er geen verstand van. Maar draadloos gamen met een handheld is in ieder geval verplichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
NAT Type kan je configureren in het modem.
portforward.com kan je daarbij helpen.
online gamen doe ik niet draadloos. no way.
dat durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef Bolters het volgende:
Is het wel zo dat wanneer ik een internetkabel in mijn PS3 steek ipv draadloos, dat het Nat Type dan verbetert?
Ik ga er straks eens kijken. Ik zie op internet overal staan dat het bij KPN niet te doen is. Heel veel mensen met klachten. Denk dus niet dat die website zal gaan helpen, maar wie weet! Ik hou je tegen die tijd wel ff op de hoogte!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
dat durf ik niet te zeggen.
maar op portforward.com staat voor elk modem een uitleg
Maar heb jij KPN en is je Nat Type in orde?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis zit ps3 ook gewoon met een kabel.. no way dat ik daarmee draadloos ga gamen
Nog even een vraagje; met UPC sowieso geen problemen qua Nat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
NAT Type kan je configureren in het modem.
portforward.com kan je daarbij helpen.
online gamen doe ik niet draadloos. no way.
UPC, geen idee wat dat is..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar heb jij KPN en is je Nat Type in orde?
op mijn xbox altijd open..... op de playstation met CoD gaf hij soms type 2 aan. na een herstart was ie dan weer open. (vaag, ik weetet.)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nog even een vraagje; met UPC sowieso geen problemen qua Nat?
Hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut. Verkeerde extender gehaald.. moet wireless hebben, deze is dat niet..
WHAHAHA!quote:
Door niet goed te kijken.. Ik zag 2 van die apparaten, ik dacht, das mooi, dan kan het bereik lekker ver komen!quote:
ook achter in de tuin?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Door niet goed te kijken.. Ik zag 2 van die apparaten, ik dacht, das mooi, dan kan het bereik lekker ver komen!
Open ik de verpakking, kijk in de beschrijving, geen wifi
Inmiddels wel de goede, en hij werkt goed
Zo ver nog niet getest, maar de slaapkamers iig wel nuquote:
ik heb daar eigenlijk nooit last van... niet dat ze naar mij kijken alsof ik beter ben dan hun want dat ben ik niet... maar ik kijk wel graag naar vrouwenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:14 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren met de vriendin weggeweest en een terrasje gepakt en van het fraaie weer genoten.
Viel mij andermaal op hoe andere meisjes om ons heen haar opnamen (ze is lang e.d.) alsof ze een potentiële vijand zagen. Jullie meisjes/vrouwen blijven onverbeterlijk met het continue uitchecken van elkaar...alsof het een beauty contest is.
Amenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb daar eigenlijk nooit last van... niet dat ze naar mij kijken alsof ik beter ben dan hun want dat ben ik niet... maar ik kijk wel graag naar vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
is dat niet iets tussen jouw oren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:14 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren met de vriendin weggeweest en een terrasje gepakt en van het fraaie weer genoten.
Viel mij andermaal op hoe andere meisjes om ons heen haar opnamen (ze is lang e.d.) alsof ze een potentiële vijand zagen. Jullie meisjes/vrouwen blijven onverbeterlijk met het continue uitchecken van elkaar...alsof het een beauty contest is.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:23 schreef Dqod het volgende:
Sowieso dat hele competitiegebeuren plus drama.. Overrated as fuckhallo DqodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:23 schreef Dqod het volgende:
Sowieso dat hele competitiegebeuren plus drama.. Overrated as fuckOf dat vrouwen een lelijke vriendin nemen zodat ze zelf beter afsteken. Mannenlogica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of dat knappe vrouwen een lelijke vriendin nemen zodat ze zelf beter afsteken. Mannenlogica.
Net voor de edit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor
ik ben de lelijke dan
Dat was de intentie ja.. Helaas is Bonnie ook mooier dan ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net voor de edit.![]()
En! En daarom heb je Bonnie als huisdier zodat je daar beter tegen afsteekt?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
Anders gaat de legotrein even uit zichzelf aan... tha fuck
Misschien moet ik derek ogilvie eens bellen
Pls, 't is een kat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was de intentie ja.. Helaas is Bonnie ook mooier dan ik
Maar jij beter geschoren toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was de intentie ja.. Helaas is Bonnie ook mooier dan ik
Jeweet iezj waarquote:
Dat wel natuurlijkquote:
Doegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
Maar ok ik ga naar mn werk kusjekroel :$
werkzequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
Maar ok ik ga naar mn werk kusjekroel :$
Goed wel hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is rustig ja. Hoe is het met jou?
Gossie possie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn telefoon kan niet zo goed skypen en opladen tegelijk
Heyquote:
Het schijntquote:
Kloptquote:
Ik heb mijn restant mtg kaartjes weer opnieuw op marktplaats gezet, mocht je interesse hebben.quote:
Barst inmiddels van de mtgquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn restant mtg kaartjes weer opnieuw op marktplaats gezet, mocht je interesse hebben.
Nouja, jij hebt die oudere serie, maar J heeft dat allemaal al een keer verkocht vroeger, we hebben dozen vol met Return to Ravnica en Gatecrash nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid kaartjes of heb je er geen zin meer in?
Ah oke. Spelen jullie het veel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Nouja, jij hebt die oudere serie, maar J heeft dat allemaal al een keer verkocht vroeger, we hebben dozen vol met Return to Ravnica en Gatecrash nu.
Geen "tournamenten" meer voor mij iig, J en z'n buds werden me even te fanatiek met draften elke week 4 boosterpacks p.p. er doorheen (2,95 per stuk)quote:
Ja, dan wordt het wel een prijzige hobby ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Geen "tournamenten" meer voor mij iig, J en z'n buds werden me even te fanatiek met draften elke week 4 boosterpacks p.p. er doorheen (2,95 per stuk)! Te duur voor mij
. Ik speel nog wel gewoon potjes mee en speel vaak met m'n duel deckjes. Mtg = awesome
.
We zijn niet pro genoeg daarvoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het wel een prijzige hobby ja.
Gaat hij ook naar PTQ's?
quote:
Wiskundequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dat komt met ervaring.
Een goed geheugen en een wiskundeknobbel is wel handig.
Verschrikkelijk vak datquote:
Wel als je de knobbel mist ja.quote:
Heuh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we rekenmachines
Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef Myraela het volgende:
Boh, de nieuwe keuken is bijna klaar.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Rekenmachines of niet... optellen, aftrekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we rekenmachines
Bah logicaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef rival het volgende:
Wiskunde was 1 van de weinige leuke vakken.....
logisch vooral
Mannen denken toch voornamelijk met die ene knobbel..... hihahoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als je de knobbel mist ja.
[..]
Heuh?
je zou alles maar uit je hoofd moeten doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als je de knobbel mist ja.
[..]
Heuh?
hihihi je zei aftrekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Rekenmachines of niet... optellen, aftrekken, vermenigvuldigen, delen dat kan ik, maar vraag me niet om kunstjes
.
wow! dat ziet er uit als serious shit!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen denken toch voornamelijk met die ene knobbel..... hihaho
Dat is maar één van de drie keuken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wow! dat ziet er uit als serious shit!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heuj magnetronkoffiequote:
quote:
Kansberekenen ja, dat wordt al iets ingewikkelder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Rekenmachines of niet... optellen, aftrekken, vermenigvuldigen, delen dat kan ik, maar vraag me niet om kunstjes
.
Limieten, daar haakte ik afquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kansberekenen ja, dat wordt al iets ingewikkelder.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:39 schreef Raene het volgende:
Gelukkig is de straat waar mijn straat op uitkomt niet opengebroken en tot een eenrichtingsweg omgedoopt, en gelukkig hoef ik niet om te rijden in een slakkenpas.
HIHI jij zit met hetzelfde probleem natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:42 schreef Raene het volgende:
[..]
HIHI jij zit met hetzelfde probleem natuurlijk. Gedeelde smart ofzo
.
ze zijn de fietspaden verbeteren, betere drainage en de ingang van zijstraten verbeteren. Hoge bomen zijn gekapt dus tis kaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zijn ze aan het graven ja? En Lola had nog wel pas d'r autotje heulmaal met de hand gewassen
Ugh, lekker handig zo dan..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zijn de fietspaden verbeteren, betere drainage en de ingang van zijstraten verbeteren. Hoge bomen zijn gekapt dus tis kaal
Echter gaan ze eerst de ene weg doen dan de andere.
Eenrichtingsverkeer ftw
Ik heb door heel KB posters gehangen, ga nogsteeds regelmatig op een lange wandeling met m'n hondje. heb bij iedereen van k/n een minipostertje in de bus gedaan of mensen in hun schuurtje of op zolder wilden checken, amivedi/dierenambulance/asiel ingeschakeld maar niks mocht helaas helpen,quote:
De toptafel rook ook altijd wat muffig.quote:
Nee er is dus geen andere uitwegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ugh, lekker handig zo dan..
Was er nog een andere uitgang dan? Dat wist ik nieteens
Heuj faxiequote:
Oh gosh, sterkte meisquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb door heel KB posters gehangen, ga nogsteeds regelmatig op een lange wandeling met m'n hondje. heb bij iedereen van k/n een minipostertje in de bus gedaan of mensen in hun schuurtje of op zolder wilden checken, amivedi/dierenambulance/asiel ingeschakeld maar niks mocht helaas helpen,
En een paar koters vonden het nodig om alle posters kapot te scheuren en van de palen af te halen.. *zucht* Ik ben er nogsteeds mee bezig in m'n hoofd, en ik hoop echt dat er iemand dan maar zo egoistisch is geweest om mijn poes te stelen en dat ze nu ergens moddervet aan het worden is van al het troep voer dat ze krijgt. Maar mijn buren heb ik qua comfort iig niks aanOh ze heeft vast een trein gekopt.. Ik zal het onthouden voor wanneer hun kind vermist is
. [/rant]
Kort antwoord is; nee.
Ik vind het zo jammer dat dit foutieve beeld over ons bestaat!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook nog rond gekeken. Maar geen ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb door heel KB posters gehangen, ga nogsteeds regelmatig op een lange wandeling met m'n hondje. heb bij iedereen van k/n een minipostertje in de bus gedaan of mensen in hun schuurtje of op zolder wilden checken, amivedi/dierenambulance/asiel ingeschakeld maar niks mocht helaas helpen,
En een paar koters vonden het nodig om alle posters kapot te scheuren en van de palen af te halen.. *zucht* Ik ben er nogsteeds mee bezig in m'n hoofd, en ik hoop echt dat er iemand dan maar zo egoistisch is geweest om mijn poes te stelen en dat ze nu ergens moddervet aan het worden is van al het troep voer dat ze krijgt. Maar mijn buren heb ik qua comfort iig niks aanOh ze heeft vast een trein gekopt.. Ik zal het onthouden voor wanneer hun kind vermist is
. [/rant]
Kort antwoord is; nee.
en bier, vergeet vooral het bier niet. (voor de anderen dan he, zelf scherp blijvenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De toptafel rook ook altijd wat muffig.
Nee grapje
Met pokeren komt wiskunde er ook bij kijken trouwens.
Haai.quote:
Jij zou ook beter moeten weten dat ik een grapje maakquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat dit foutieve beeld over ons bestaat!
Die mannenhaat altijd hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zou ook beter moeten weten dat ik een grapje maak
Nee, dat stond nog op de planning maar het geld was er niet voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook nog rond gekeken. Maar geen idee
Is ze gechipt?
Een van dequote:
squeeeeeeeek!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Raene
[..]
Rival
[..]
Je bent zelf een muis
ik heb eeuwig weekend, zolang ik nog geen werk hebquote:
zonder werk zitten zuigt.... succes alvast, hopelijk kunnen ze je helpen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb eeuwig weekend, zolang ik nog geen werk heb![]()
Donderdag intake bij t uitzendbureau, komt vást goed
Heeft faxie een chickiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zou ooit gedacht hebben dat je onder de plak zit?
Zeefje is toch heel erg jong?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zeefje toch?
echt ik snap er soms niks meer van
Nee niet zeefjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zeefje toch?
Zeefje is toch dat spook dat joof batstequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zeefje toch?
Spookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Zeefje is toch dat spook dat joof batste?
Dat was toch bubbles? Heeft jofu meer FOK!sters gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef Raene het volgende:
[..]
oh van die foto op fb?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee niet zeefje
Iemand uit z'n eigen dorpje nota bene
Bubbles? Die heb ik met geen vinger aangeraakt (op die manier dan..)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was toch bubbles? Heeft jofu meer FOK!sters gehad?
Jah die volgensmijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh van die foto op fb?
dat was een leuke foto
Ik weet het allemaal niet meer hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was toch bubbles? Heeft jofu meer FOK!sters gehad?
quote:
wat ben je toch heerlijk ongenuanceerdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef Raene het volgende:
[..]
ja, hoop het ook, geloof dat ik wel een goede indruk maakte vandaag, want ik had in eerste instantie het idee dat ze me weg wilden sturenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zonder werk zitten zuigt.... succes alvast, hopelijk kunnen ze je helpen.
Heb je zeefje gedaan dan? En wie nog meer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bubbles? Die heb ik met geen vinger aangeraakt (op die manier dan..)
En ja.
Lijstjes willen we.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zelfs ík heb meer fokkers gehad!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je zeefje gedaan dan? En wie nog meer?
Bestaat boe's lijstje niet meerquote:
Okay dat is dus zeefje.quote:
Jij bent/was toch met ado?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zelfs ík heb meer fokkers gehad!
Ik denk hetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:28 schreef rival het volgende:
Ben ik hier de enige die geen fokk(st)ers heeft gedaan?
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:28 schreef rival het volgende:
nee hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:28 schreef rival het volgende:
Weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens aan beginnen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens aan beginnen
Ditquote:
Amen.quote:
World war Z.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. RED2 of World War Z gaan zien...
Beiden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. RED2 of World War Z gaan zien...
Dan ga je tussendoor naar de mac en bestel je een big tasty. omnomnommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ik tussendoor een uur wachten
Dan ga je in dat uur wat etenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ik tussendoor een uur wachten
Goed hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, 't leven rolt zo gewoon door he?
Hoe ist met jou?
maar het gedoe er omheen kan soms redelijk awkward worden..quote:
Waarom ga je die dan niet gewoon zelf plakken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel shit dat m'n fiets bij de fietsenmaker staat
Was op weg naar huis en m'n band werd steeds zachter![]()
ik hoop hetquote:
Pics!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
Haar is turquoise.Yay. Nouja, de puntjes dan.
Laatste keer dat ik -dat- probeerde, was een drama!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ga je die dan niet gewoon zelf plakken?
dat is waar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
maar het gedoe er omheen kan soms redelijk awkward worden..
dude een band plakken is easyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik -dat- probeerde, was een drama!
en kinderenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, voor je het weet woon je samen en heb je twee katten.
Date jij ook met een FOK!ker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is waar.
Ik ben wel heel blij met mijn fokker
Ik heb echt 2 linker handenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dude een band plakken is easy![]()
wij dagen al lang niet meer, we wonen al ruim drie jaar samenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Date jij ook met een FOK!ker?![]()
al die FOK!relaties
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb echt 2 linker handen![]()
Serieus!Het ging waardeloos
Ja huuuuuuuh engquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, voor je het weet woon je samen en heb je twee katten.
maar hoe kom je van een forum naar een samenlevingscontract?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij dagen al lang niet meer, we wonen al ruim drie jaar samen
Ideaal toch, hoef je je fokverslaving niet te verbergen dan wel uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Date jij ook met een FOK!ker?![]()
al die FOK!relaties
Ik zou dat gewoon geheim houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ideaal toch, hoef je je fokverslaving niet te verbergen dan wel uit te leggen.
En al die andere verslavingen dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ideaal toch, hoef je je fokverslaving niet te verbergen dan wel uit te leggen.
Vooral hier manquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Even komen buurtenSC's zijn vaak een bron van gezelligheid he
Alsof je een verslaving geheim kan houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon geheim houden
Myra ook wel geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is waar.
Ik ben wel heel blij met mijn fokker
altijd FOK!ken in incognitomodusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je een verslaving geheim kan houden
Gewoon zeggen dat je aan het werk bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
altijd FOK!ken in incognitomodus
eerst seks, dan vaker seks willen hebben en nu seks zo vaak als we willenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe kom je van een forum naar een samenlevingscontract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |