Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
proostquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:34 schreef Zaktabak het volgende:
goeiesmorgens. nog een koffie achter overslaan en naar de praktijk. Vanaf de lunch tijd voor projecten
ooh strandquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:36 schreef Bolters het volgende:
En voor mij zit het ontbijtje er al in. Even werken en misschien nog even het strandje meepakken!
hier zelfs 24quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Frisjes? Het wordt een graad of 22. Lijkt me warm genoeg
ach jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Frisjes? Het wordt een graad of 22. Lijkt me warm genoeg
koukleumquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ach ja
's morgens is het hier best frisjes
Aan de ochtenden merk je inderdaad wel dat we weer richting de herfst/winter gaan!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ach ja
's morgens is het hier best frisjes
sowieso herfstquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Aan de ochtenden merk je inderdaad wel dat we weer richting de herfst/winter gaan!
En om lekker knus onder de wol te liggen :$quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:49 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk hou ik toch van de winter. langer donker dus beter om sterren te kijken
herfst niet?quote:
Het moet mooi warm zonnig weer zijn of vriezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:56 schreef Bolters het volgende:
Alle jaargetijden zijn mooi. Ze hebben allemaal hun charmes
En tijdens het vriezen het liefste ook nog even een zonnetjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het moet mooi warm zonnig weer zijn of vriezen.
Alles ertussen is nutteloos.
My 2 cents
dan heb je een mooi effect tussen de bomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
En tijdens het vriezen het liefste ook nog even een zonnetje
Zelfs meerdere mooie effectenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan heb je een mooi effect tussen de bomen
is wel zo fijn jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dan gure oostenwind.... liever niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weer een bijverschijnsel die ik liever ook zie verdwijnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan gure oostenwind.... liever niet.
Pepernoten is sinterklaas, sinterklaas is winter.. Oen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
herfst niet?![]()
herfst is juist mooi, met alle blaadjes enzo, en pepernoten
Ze liggen nu al in de winkel, dus pepernoten is tegenwoordig niet meer gelijk aan winterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pepernoten is sinterklaas, sinterklaas is winter.. Oen.
Zo ga jij daar ff de mist in. De winter begint op 21 decemberquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pepernoten is sinterklaas, sinterklaas is winter.. Oen.
Whut?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ze liggen nu al in de winkel, dus pepernoten is tegenwoordig niet meer gelijk aan winter
December is winter, vraag maar aan K.!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo ga jij daar ff de mist in. De winter begint op 21 december
Oen
Die zit op school.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
December is winter, vraag maar aan K.!
Whupsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zit op school.
Terwijl de oppaskwijluk aan een rijstwafel lebbert, ga ik ff lasagne in elkaar flansen....
Hopelijk vanmiddag ff wat rustiger want ik moet donderdag een cursus doen.... vergeten!
Zeker met dit weer!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whups
Ik ga zo eens een wifi extender halen voor thuis bij ouders, ik wil verdomme ook wifi beneden en in de tuin!
Ja ach... altijd alles op het laatste moment..... blijft het wel het beste hangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whups
Ik ga zo eens een wifi extender halen voor thuis bij ouders, ik wil verdomme ook wifi beneden en in de tuin!
Sowieso, ik wil op bed ook gewoon wifi hier, aangezien het signaal extreem zwak is door de betonvloer moet er een extender komen..quote:
Ohh, makkie!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ach... altijd alles op het laatste moment..... blijft het wel het beste hangen.
Herhalingscursus dus ff dingen ophelderen. Komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |