Anti-tennis pur sang..quote:
Vandaag niks van gezien. Wel een prima keeper.quote:
Als er een hel is bestaat die uit eindeloos Robredo - Matosevic potten moeten kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:55 schreef Gruisman het volgende:
Matosevic.. nog zo een kleurloze speler
13 inmiddelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:00 schreef Gruisman het volgende:
Ik zie nu pas dat Haase gewoon 12 breakpoints heeft gehad![]()
hahahahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:34 schreef editoor het volgende:
Hoe doet Haase het normaal gesproken bij tie-breaks?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:34 schreef editoor het volgende:
Hoe doet Haase het normaal gesproken bij tie-breaks?
Ze werd inderdaad een handje geholpen vandaag ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:44 schreef editoor het volgende:
Volgens mij was hij wel hartstikke uit maar ja
muziek, publiek, pech, loting, blessures. Het zit ook niet mee. Vooral balen nu hij net lekker had getraind.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:43 schreef Gruisman het volgende:
En hij zeurde eerst nog zoveel dat hij altijd tegen hooggeplaatste spelers moest in de 1e ronde en daardoor nooit ver kon komen
Overigens vliegen er vaak vliegtuigen over het park heen. Dat zal waarschijnlijk de beslissende factor geweest zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
muziek, publiek, pech, loting, blessures. Het zit ook niet mee. Vooral balen nu hij net lekker had getraind.
Nu.quote:
Gewoon niet zoveel zeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:22 schreef 1239758715981 het volgende:
Pff ik trek het echt niet meer, en federer begint pas ná deze wedstrijd. Hoe doen jullie dit, jongens?
Psst, Photoshop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:00 schreef 1239758715981 het volgende:
Die baard was me nog nooit eerder opgevallen, maar dat is echt zoiets dat als je het eenmaal weet je er nooit meer overheen kan kijken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:43 schreef Gruisman het volgende:
En hij zeurde eerst nog zoveel dat hij altijd tegen hooggeplaatste spelers moest in de 1e ronde en daardoor nooit ver kon komen
[7] R Federer (SUI) vs G Zemlja (SLO) - postponed due to rainquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:15 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom is de wedstrijd van Federer gecanceled? Werd het gewoon te laat?
Nog niet, volgens mij krijgen ze er twee binnen paar jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, regen! Ik vroeg me al af waarom er niet gespeeld werd. Ik vergeet altijd dat die "alles beter en groter" Amerikanen geen dak hebben
Meen je nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 04:33 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin verloren, maar in tegenstelling tot wat ik hier lees speelde hij echt goed, maar dancevic speelde zo clutch als een Nadal...ongelooflijk...zon goede pot dit, was echt leuk.
Die laatste tiebreak man, die dancevic stond uit zijn reet te tennissen niet normaal. Zelfs een duikvolley ging goed, alles raakte hij
Maar goed, toch een roooowbin op mp en een roooowbin op sp 3e set, dus toch beetje
Dat laatste heb ik niet meegekregen, dat is toch wel ontzettend episch weer van onze heldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 04:33 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin verloren, maar in tegenstelling tot wat ik hier lees speelde hij echt goed, maar dancevic speelde zo clutch als een Nadal...ongelooflijk...zon goede pot dit, was echt leuk.
Die laatste tiebreak man, die dancevic stond uit zijn reet te tennissen niet normaal. Zelfs een duikvolley ging goed, alles raakte hij
Maar goed, toch een roooowbin op mp en een roooowbin op sp 3e set, dus toch beetje
Nee maar dat lijkt een WTA match te wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:20 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Is de Bakker misschien nog ergens live te zien?
Zoals je zei: 6-4 Andujar, had nog wel een 30-40 voorsprong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Max23 het volgende:
De Bakker gebroken bij een stand van 4-4 dus Andujar serveert nu voor de eerste set.
Dat is zeker zo, mag toch wel hopen dat Sijsling de eer hoog houdt dan, want Haase sloeg gister ook weer helemaal nergens op.quote:
Die is de komende 3 maanden ook knock out, dus daar hoef je voorlopig niks van te verwachten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef lwaierkjkafj het volgende:
En ons Kiekske verwende ons ook niet met die 4 games
Kirilenkoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
Wickmayer wordt even naar huis geslagen door Kirilenko.
Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef editoor het volgende:
[..]
Die is de komende 3 maanden ook knock out, dus daar hoef je voorlopig niks van te verwachten.
Dan was Roowbin zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
De Bakker heeft ook de 2e set verloren met 6-4 en hij is weer meteen gebroken in de 3e set
I am not amusedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:43 schreef luckass het volgende:
Zullen we maar gewoon stoppen met proftennis in Nederland?
Hij verdient het ook gewoon niet. Vind het maar een arrogant ventje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef editoor het volgende:
Zelfs bij de dames schamen ze zich voor de partij van thiemo
Het zijn toekomstige toppers (maar Verdaso toch niet)?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Jano, Verdasco, Gulbis en Dimitrov er al uit..wat verrassend zeg
Oh wacht, ze hebben allemaal iets gemeen
Ze tennissen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Jano, Verdasco, Gulbis en Dimitrov er al uit..wat verrassend zeg
Oh wacht, ze hebben allemaal iets gemeen
Fout. Het is antwoord C: Het zijn labiele gekkies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zijn toekomstige toppers (maar Verdaso toch niet)?
Verdasco is helemaal geen labiele gekquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fout. Het is antwoord C: Het zijn labiele gekkies.
Dat klinkt wel heel triest. Federer heeft dus een goede kans om de tweede ronde op een GS te halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Federer heeft wel een goede kans tegen Zemlja, aldus Mats Wilander
Da's lang geleden. Dat jij hier hebt gepost, niet dat hij in drie makkelijke sets won.quote:
Het zou natuurlijk gewoon een enorme sensatie zijn als hij niet wint, Mats deed het alleen overkomen alsof Federer hier bijna de underdog wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel triest. Federer heeft dus een goede kans om de tweede ronde op een GS te halen.Jarenlang was het jaarlijks de vraag of hij het Calendar Grand Slam zou gaan winnen.
Welkom terug.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk gewoon een enorme sensatie zijn als hij niet wint, Mats deed het alleen overkomen alsof Federer hier bijna de underdog was
Stond gisteren onderhands te serveren met kramp in hand en benen. D'n Duut zal wel balen van die regen gisteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Pospisil moet een vijfde set spelen..was te verwachten na de 4-0 tussenstand die nog op het bord stond van gisteren.
Zonde voor de XL gamequote:
Ik zag het iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stond gisteren onderhands te serveren met kramp in hand en benen. D'n Duut zal wel balen van die regen gisteren.
De backhand in de tribune is mijn beste slag helaasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken die commentatoren nooit naar Federers wedstrijden ofzo? Net slaat Federer een afzwaaier met zijn backhand en heeft de Belgische commentator het over een ongewone misser van Federer. Dan doen ze vrijwel allemaal. Als er één slag in negatieve zijn kenmerkend is voor Federer is het wel die afzwaaier met zijn backhand.
Voluit op een irritante toeschouwer of per ongeluk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
De backhand in de tribune is mijn beste slag helaas
per ongeluk uiteraardquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voluit op een irritante toeschouwer of per ongeluk?
quote:
Waarom haat je op Pospisil?quote:
Waarschijnlijk omdat hij in Pospisil had gekozen in de XLgame.quote:
Gohquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef franklop het volgende:
Almagro gaat alvast voor een 5-setter zie ik
en de re-re-re-re-re breakquote:
Ja, maar het blijft een zaadje. Zie ook niet wat hij daar te zoeken heeft, want hij laast het werkelijk altijd afweten als het er echt op aankomt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:08 schreef Gruisman het volgende:
Berdych is gewoon een top-5 speler... verdomme he
Dat valt echt wel meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft een zaadje. Zie ook niet wat hij daar te zoeken heeft, want hij laast het werkelijk altijd afweten als het er echt op aankomt.
Klopt maar toch een nare speler om tegen te moeten lijkt me. Versloeg Federer hier vorig jaar en heeft zelfs in de Wimbledon finale gestaan (saaiste GS finale ooit overigens).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft een zaadje. Zie ook niet wat hij daar te zoeken heeft, want hij laast het werkelijk altijd afweten als het er echt op aankomt.
Dat vind ik niet. Als hij op voorsprong komt tegen de top vier choket hij het eigenlijk altijd weg.quote:
Blake met misschien zijn laatste wedstrijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is al uit.
Ikvind het weinig soeps - alleen Hewitt-Baker (tweede wedstrijd vanaf 19.00 uur NL tijd op Louis Armstrong) lijkt me nog wel aardig.
Ja, klopt, maar bijvoorbeeld in die Wimbledonfinale had hij 0,0 kans.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt maar toch een nare speler om tegen te moeten lijkt me. Versloeg Federer hier vorig jaar en heeft zelfs in de Wimbledon finale gestaan (saaiste GS finale ooit overigens).
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=BA47&oId=F324quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Als hij op voorsprong komt tegen de top vier choket hij het eigenlijk altijd weg.
Mwah. Verslaat met grote regelmaat Murray en Federer. Is inderdaad behoorlijk slecht tegen Nadal en Djokovic, maar won laatst toch nog van die laatste.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Als hij op voorsprong komt tegen de top vier choket hij het eigenlijk altijd weg.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=BA47&oId=F324
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=BA47&oId=MC10
En daarnaast tegen Djokovic halve finale Wimbledon 2010 gewonnen. Alleen tegen Nadal altijd kansloos, maar dat is bijna iedereen.
Ik zie het. Maar hoe vaak zitten we niet te kijken naar Berdych terwijl hij partijen wegchoket. Weet niet tegen wie hij dat anders doet dan maar ik heb niet het idee dat ik het me verbeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah. Verslaat met grote regelmaat Murray en Federer. Is inderdaad behoorlijk slecht tegen Nadal en Djokovic, maar won laatst toch nog van die laatste.
Waarom?quote:
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:27:4530-year old Argentinian qualifier Maximo Gonzalez, the man who beat Janowicz, has won three hard court matches in his entire career. Three. reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
twitter:SI_BTBaseline twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:27:4530-year old Argentinian qualifier Maximo Gonzalez, the man who beat Janowicz, has won three hard court matches in his entire career. Three. reageer retweet
7 ja, waarvan 4 in de slotgame. 3 op eigen service in de tiebreakquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Pospisil inmiddels naar 10-10 in de tie-break. Zelf volgens mij nu al 7MP gehad?
En een veegpartij ook echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
MP Dutra Silva op eigen service..wedden dat het raak is
Young wil vast zijn prestatie van 2 jaar geleden herhalen toen hij de vierde ronde haalde. Hij versloeg toen onder andere Wawrinka en verloor uiteindelijk van Murray.quote:
Ideale voorbereiding gehad ook wel..2x direct exit en nu dan weer...dat was het US hardcourt seizoenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Gruisman het volgende:
Almagro staat dus ook gewoon 3-0 achter in de vierdewat is dit voor toernooi
Toch vreemd, normaal gesproken een goede speler op hardcourt en ook een mooi spel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ideale voorbereiding gehad ook wel..2x direct exit en nu dan weer...dat was het US hardcourt seizoen
que?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toch vreemd, normaal gesproken een goede speler op hardcourt en ook een mooi spel.
Hij kan het zeker ja, maar hij wil er gewoon geen energie in steken soms..net als Verdasco. Op de Ozzie Open haalde Mugro naar de kwartfinale zonder fatsoenlijke voorbereiding..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toch vreemd, normaal gesproken een goede speler op hardcourt en ook een mooi spel.
Heb je die camping-outfit van Russel gezien gisterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef suus21 het volgende:
Die kleding/schoen combi van federer slaat echt nergens op. Kan ie beter zijn trainingsgear aan doen...
Die heeft hij al 10 jaar aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb je die camping-outfit van Russel gezien gister
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:18 schreef TheGeneral het volgende:
Heerlijk die Wilander zonder geluid. Een hele verbetering.
Ik wilde toen iets typen over Lorenzi dat hij in 2 jaar maar 4 games had gepakt in 5 sets.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Berdych staat echt zo slecht te spelen vanaf 5-1 in set 2
Die Klizan slaat bijna elke bal een meter naast de tramrailsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
6-1 6-0 3*-0 Young
Dan zou ik snel opgeven
Wilander moet z'n waffel houdenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef suus21 het volgende:
Wilander geeft steeds aan dat federer geen grand slam meer zal winnen, dacht ook dat die eerste ronde lastig zou zijn en nu ineens zegt ie dat federer wel nog een grand slam in zicht heeft. Wat een vreselijke vent, nergens verstand van.
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:27 schreef suus21 het volgende:
Wat een logge, trage trol die chinees Duan..
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef suus21 het volgende:
Die kleding/schoen combi van federer slaat echt nergens op. Kan ie beter zijn trainingsgear aan doen...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:31 schreef suus21 het volgende:
Wat een saaie partijen allemaal. Nul leuke wedstrijden..hoop dat het morgen beter is
Ik heb je posts oprecht gemist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef suus21 het volgende:
Wilander geeft steeds aan dat federer geen grand slam meer zal winnen, dacht ook dat die eerste ronde lastig zou zijn en nu ineens zegt ie dat federer wel nog een grand slam in zicht heeft. Wat een vreselijke vent, nergens verstand van.
Mooie samenvatting van iemand die overduidelijk weinig tennis volgt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Je kan het huidige tennis als volg samenvatten:
- kreunende/gillende speelsters
-(net als de Duitsers) na zoveel sets is Federer weer winnaar.
/care. Vrouwenmensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef suus21 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van iemand die overduidelijk weinig tennis volgt.
Het is suus21 hoor.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:00 schreef suus21 het volgende:
Die eeuwige wta wedstrijden die worden uitgezondenzz
Zat een match te kijken maar toen werd er weer reclame getoond en vervolgens zag ik dat ze de baan afgingen. Daarna indd even gechecked op livescores yup.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:02 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Zit je weer livescores te hunten
Ja regen.
Delpo danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef suus21 het volgende:
Hij is ook nog eens langs de netpaal.quote:
Die heeft echt iets geils inderdaad ja. Alleen jammer dat ze niet kan tennissen.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef doornbossie het volgende:
kom thuis dacht ga even lekker tennis kijken maar nee hoor geen tennis door de regen, iemand een idee of er helemaal geen tennis meer is vandaag?
Op dit moment vind ik trouwens geen updates over het weer, noch op de site van de US Open, noch op hun Twitteraccount.twitter:usopen twitterde op woensdag 28-08-2013 om 21:23:02Play suspended due to weather conditions. Please check here and on http://t.co/iMuILImpL8 for updates. http://t.co/KQkJMbzRWE reageer retweet
Ik ga verder niet kijken, want het wordt mij te laat, maar hopelijk krijgen jullie vanavond en vannacht nog wat tennis te zien.twitter:usopen twitterde op woensdag 28-08-2013 om 22:49:12Good news, sports fans! Bad weather is passing and we'll begin drying the courts & getting tennis started soon. Hang in there! #usopen reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef wimderon het volgende:
Ik moest huillachen![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk verliest TheFog dus met 6-1 6-2 6-2quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:22 schreef Tim86 het volgende:
Rampras 6-1 5-1 voor tegen Fognini overigens
Dat die ballenjongen de plu voor zichzelf gebruikt en niet voor Federer? Of is het iets anders?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef wimderon het volgende:
Ik moest huillachen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |