Zat een match te kijken maar toen werd er weer reclame getoond en vervolgens zag ik dat ze de baan afgingen. Daarna indd even gechecked op livescores yup.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:02 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Zit je weer livescores te hunten
Ja regen.
Delpo danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef suus21 het volgende:
Die kleding/schoen combi van federer slaat echt nergens op. Kan ie beter zijn trainingsgear aan doen...
Hij is ook nog eens langs de netpaal.quote:
Die heeft echt iets geils inderdaad ja. Alleen jammer dat ze niet kan tennissen.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef doornbossie het volgende:
kom thuis dacht ga even lekker tennis kijken maar nee hoor geen tennis door de regen, iemand een idee of er helemaal geen tennis meer is vandaag?
Op dit moment vind ik trouwens geen updates over het weer, noch op de site van de US Open, noch op hun Twitteraccount.twitter:usopen twitterde op woensdag 28-08-2013 om 21:23:02Play suspended due to weather conditions. Please check here and on http://t.co/iMuILImpL8 for updates. http://t.co/KQkJMbzRWE reageer retweet
Ik ga verder niet kijken, want het wordt mij te laat, maar hopelijk krijgen jullie vanavond en vannacht nog wat tennis te zien.twitter:usopen twitterde op woensdag 28-08-2013 om 22:49:12Good news, sports fans! Bad weather is passing and we'll begin drying the courts & getting tennis started soon. Hang in there! #usopen reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef wimderon het volgende:
Ik moest huillachen![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk verliest TheFog dus met 6-1 6-2 6-2quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:22 schreef Tim86 het volgende:
Rampras 6-1 5-1 voor tegen Fognini overigens
Dat die ballenjongen de plu voor zichzelf gebruikt en niet voor Federer? Of is het iets anders?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef wimderon het volgende:
Ik moest huillachen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |