quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
pics? wat is je vraag als ik vragen mag
gr ria
ps: ik begrijp je vraag niet
Betrapt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wie ben jij ga uit mijn topic
gr ria
ps: weet iemand of mijn man hier ook zit? hij heet hendrik
gr ria
waarom nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jij bent het niet mijn man heet niet eglesiar. mijn man mag niet weten dat ik hier zit namelijk.
gr ria
Mijn vrouw ook niet, daarom heb ik een schuilnaam.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jij bent het niet mijn man heet niet eglesiar. mijn man mag niet weten dat ik hier zit namelijk.
gr ria
Misschien was zijn naam al bezet. Het kan de beste overkomen immers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
gr ria
Dat doet ie alquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:10 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
persoonlijk vertel ik liever niet ben bang dat mijn man het leest.
gr ria
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jij bent mijn man niet die typt niet zo die typt anders. hou ermee op
gr ria
Hendrik!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoe heet hij dan? zeg
gr ria
Hendrikquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoe heet hij dan? zeg
gr ria
Sodetering dat is wel heel erg fout getypt...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
overdrijven is ook een vak equeals.
gr ria
Hij is er alquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hendrik zit hier niet anders moet hij nu komen dan ga ik weg
gr ria
Hoi Ria, welkom op FOK!....vanwaar strijdlustig ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo misschien kennen jullie me al. ik ben strijdlustige_ria maar jullie mogne me ria noemen. ik wilde me hier al langer registreren maar ik snapte niet. nu wel en het is leuk. er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
gr ria
ps: bij vragen antwoord ik graag behalve als ik ze ze niet leuk vind
gr ria
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
Welkom op Fok! Ria!
heb je liever friet of patat?
groetjes van msacras, EugeneKrabs, de kinderen en een poot van hont toto69
ben jij het echt vast niet haha.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hij is er al
gr hendrik
Ik maak geen grapquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ben jij het echt vast niet haha.
als je een grapje maak zeg het alsjeblieft
gr ria
Zo heet ik ook nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wel heb net aan hem gevraagd of hij the-brotherof-usunuakie heet is niet zo. goed geprobeerd!!
gr ria
ps: hoe heet jij echt
gr ria
USUNAKIEquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wel heb net aan hem gevraagd of hij the-brotherof-usunuakie heet is niet zo. goed geprobeerd!!
gr ria
ps: hoe heet jij echt
gr ria
Ze heeft een wajong uitkering zei ze toenstraks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:22 schreef Waterloos het volgende:
Ria, welke zolderkamerziektes heb jij?
Waarom ga je niet gewoon gelijk onder de grond? en ja ik ben echt je allergrootste fan!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ben jij fan van mij equals?
waterloos ik zit niet op de zolder sterker nog het is begane grond.
Ria je wilt niet weten hoeveel fans je hebt. Maar ik ben echt je grootste.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
je slaat de spijker totaal mis (niet op zijn kop) en wat je zegt heb je zelf. jaloersheid is een ziekte, beterschapquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef MrsMooney het volgende:
[..]
Ria je wilt niet weten hoeveel fans je hebt. Maar ik ben echt je grootste.
Hoewel ik nog steeds geloof dat je een 10-jarig onzeker jongetje ben met een identiteitscrisis en veel te veel geldingsdrang. (:
Zo ver mogelijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
onder de grond hoe bedoel je
gr ria
Je weet dat beledigen hier absoluut niet is toegestaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
neeeee jullie zijn dat allemaal niet kappe nou ok? jou avatar is trouwens lelijk dat je het weet
gr ria
Dan hou ik ook van jouquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik verbeterde je niet hoor, wou gewoon buigen voor haar UI
Neemt niet weg dat je wel degelijk wat ziektes hebtquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Praat nederlands zegt het...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
praat nederlands aub doe ik ook
knokploeg is trouwne sgene leuke grap geweld kan je niet tolereren. wij hebben trouwens hier in volendam zelf ook ene knokploeg dus dreigen is zinloos. daar zit ik (ria) en mijn man hendrik ook in. en nog vele meer maar die kennen jullie niet
gr ria
Ik ken alles en iedereen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
praat nederlands aub doe ik ook
knokploeg is trouwne sgene leuke grap geweld kan je niet tolereren. wij hebben trouwens hier in volendam zelf ook ene knokploeg dus dreigen is zinloos. daar zit ik (ria) en mijn man hendrik ook in. en nog vele meer maar die kennen jullie niet
gr ria
Gefeliciteerd, je hebt net het internet gewonnen. XDquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef KLTZK het volgende:
Ik heet u welkom Ria,
ik ben KLTZK, de dorpsklootzak.
hoer
Someone give this guy a medal?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef KLTZK het volgende:
Ik heet u welkom Ria,
ik ben KLTZK, de dorpsklootzak.
hoer
Wat leuk, ik ben wel ziek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee niet waar anders had je het al eerder gezegd.
ps: ik ben niet ziek misschien een verkoudheid meer niet
gr ria
Ze vindt je ava niet mooi, daarmee beledigt "het" je niet zomaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Je weet dat beledigen hier absoluut niet is toegestaan?Nu komt de fok! knokploeg je pakken in je slaap, wacht maar!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Xeor het volgende:
Hoi Ria,
Doe even wat pics van jezelf om te beoordelen.
Gr. Gr. Xeor
Ontkenningsfase.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee niet waar anders had je het al eerder gezegd.
ps: ik ben niet ziek misschien een verkoudheid meer niet
gr ria
Heb je al een datum geprikt waarop jij jezelf gaat ophangen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
mrs sacasm volgens mij ben jij een beetje het spoor bbijster
gr ria
ps ik weet wel een goede psygoloog
gr ria
Trollerquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo misschien kennen jullie me al. ik ben strijdlustige_ria maar jullie mogne me ria noemen. ik wilde me hier al langer registreren maar ik snapte niet. nu wel en het is leuk. er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
gr ria
gr ria
troll accountsquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
gr ria
gr ria
Als je niet weet wat het is hoe weet je dan dat het niet bestaat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoe kan je dat nu weten, rare vraag dit
wat voor pic moet ik hier zetten en wat bedoelen jullie met kloon telkens. die bestaan helemaal niet
gr ria
En hoezo zet mevrouw dat wel op FOK! maar verteld ze mij dat niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:34 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ben je vrijgezel ik ook sinds kort ( 34 minuten)
gr ria
Mijn naam niet eens volledig uitschrijvenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
je bent inmiddels veranderd in een hater, helaas. Wat is de reden?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Mijn naam niet eens volledig uitschrijven
Beste Ria hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
je bent inmiddels veranderd in een hater, helaas. Wat is de reden?
gr ria
Je wil dat ik in een intercity stap met bestemming onbekend. Behoorlijk achter de ellebogen ben jij, ik heb het wel door bami,quote:
Kutkick.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |