Wat leuk, ik ben wel ziek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee niet waar anders had je het al eerder gezegd.
ps: ik ben niet ziek misschien een verkoudheid meer niet
gr ria
Ze vindt je ava niet mooi, daarmee beledigt "het" je niet zomaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Je weet dat beledigen hier absoluut niet is toegestaan?Nu komt de fok! knokploeg je pakken in je slaap, wacht maar!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Xeor het volgende:
Hoi Ria,
Doe even wat pics van jezelf om te beoordelen.
Gr. Gr. Xeor
Ontkenningsfase.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee niet waar anders had je het al eerder gezegd.
ps: ik ben niet ziek misschien een verkoudheid meer niet
gr ria
Heb je al een datum geprikt waarop jij jezelf gaat ophangen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
mrs sacasm volgens mij ben jij een beetje het spoor bbijster
gr ria
ps ik weet wel een goede psygoloog
gr ria
Trollerquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo misschien kennen jullie me al. ik ben strijdlustige_ria maar jullie mogne me ria noemen. ik wilde me hier al langer registreren maar ik snapte niet. nu wel en het is leuk. er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
gr ria
ps: bij vragen antwoord ik graag behalve als ik ze ze niet leuk vind
gr ria
troll accountsquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo misschien kennen jullie me al. ik ben strijdlustige_ria maar jullie mogne me ria noemen. ik wilde me hier al langer registreren maar ik snapte niet. nu wel en het is leuk. er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
gr ria
ps: bij vragen antwoord ik graag behalve als ik ze ze niet leuk vind
gr ria
Als je niet weet wat het is hoe weet je dan dat het niet bestaat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoe kan je dat nu weten, rare vraag dit
wat voor pic moet ik hier zetten en wat bedoelen jullie met kloon telkens. die bestaan helemaal niet
gr ria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |