Dat doet ie alquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:10 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
persoonlijk vertel ik liever niet ben bang dat mijn man het leest.
gr ria
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jij bent mijn man niet die typt niet zo die typt anders. hou ermee op
gr ria
Hendrik!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoe heet hij dan? zeg
gr ria
Hendrikquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoe heet hij dan? zeg
gr ria
Sodetering dat is wel heel erg fout getypt...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
overdrijven is ook een vak equeals.
gr ria
Hij is er alquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hendrik zit hier niet anders moet hij nu komen dan ga ik weg
gr ria
Hoi Ria, welkom op FOK!....vanwaar strijdlustig ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo misschien kennen jullie me al. ik ben strijdlustige_ria maar jullie mogne me ria noemen. ik wilde me hier al langer registreren maar ik snapte niet. nu wel en het is leuk. er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
gr ria
ps: bij vragen antwoord ik graag behalve als ik ze ze niet leuk vind
gr ria
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
Welkom op Fok! Ria!
heb je liever friet of patat?
groetjes van msacras, EugeneKrabs, de kinderen en een poot van hont toto69
ben jij het echt vast niet haha.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hij is er al
gr hendrik
Ik maak geen grapquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ben jij het echt vast niet haha.
als je een grapje maak zeg het alsjeblieft
gr ria
Zo heet ik ook nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wel heb net aan hem gevraagd of hij the-brotherof-usunuakie heet is niet zo. goed geprobeerd!!
gr ria
ps: hoe heet jij echt
gr ria
USUNAKIEquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wel heb net aan hem gevraagd of hij the-brotherof-usunuakie heet is niet zo. goed geprobeerd!!
gr ria
ps: hoe heet jij echt
gr ria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |