Ga leren danquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:32 schreef Equalz het volgende:
Ik ben aan het leren maar door jullie komt het er niet van
Neequote:
groetjes trugquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik was vrij en speciaal aan equals: niet zo agressief we zijn hier allemaal om plezier te hebben. we zijn allemaal gelijk aan elkaar en hebben evenveel rechten en plichten. dit heeten: normen en waarden.
gr ria
juist ...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik was vrij en speciaal aan equals: niet zo agressief we zijn hier allemaal om plezier te hebben. we zijn allemaal gelijk aan elkaar en hebben evenveel rechten en plichten. dit heeten: normen en waarden.
gr ria
heeten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
gr ria
je hoeft niet overal gr ria achter te zetten Ria.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hier de betekennis:
http://www.encyclo.nl/begrip/HETEN
gr ria
heten ja, niet heetenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hier de betekennis:
http://www.encyclo.nl/begrip/HETEN
gr ria
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee heten gewoon als van ik heet. snap je?
gr ria
Stop maar je komt er toch nooit....quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee heten gewoon als van ik heet. snap je?
gr ria
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
Stop maar je komt er toch nooit....
Ja jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
trouwens ik ben nieuw dus ik ken nog niet alles hier
gr ria
Het zal welquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
gr ria
Aaah dat verklaard het..quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
gr ria
Je vergeet mijquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
Aaah dat verklaard het..
Paar regels hier:
1. Je moet altijd 5 euro doneren per maand aan Toto en BBQ
2. Je hoeft niet overal gr. ria achter te zetten
3. Have a nice day!
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
Aaah dat verklaard het..
Paar regels hier:
1. Je moet altijd 5 euro doneren per maand aan Toto en BBQ
2. Je hoeft niet overal gr. ria achter te zetten
3. Have a nice day!
Topquote:
Proostquote:
Serieusquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:47 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
verklaart is trouwens met een t. terug naar de schoolbanken jij! nee grapje we zijn hier voor ons plezier hahahaha en wie ben ik om te oordelen
gr ria
40 +quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:48 schreef Equalz het volgende:
[..]
Serieus
Mag ik toevallig uw leeftijd weten?
Niet oordelen laat haar eerstquote:
Dat is echt fantastischquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
450+ hahaha nee da kan toch niet. ja je mag mijn leeftijd best weten geen probleem
gr ria
ps: leuk forum
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
450+ hahaha nee da kan toch niet. ja je mag mijn leeftijd best weten geen probleem
gr ria
ps: leuk forum
Nou het plezier is er nu hoe dan ook af...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoho mijn kennis heeft kanker gehad zullen we elkaar in de waarde laten. iedereen is gelijk en is hier voor zijn of haar plezier. ok? laten we elkaar gewoon acepteren hoe we zijn doe ik ook.
gr ria
Altijd vervelend wanneer ik ongesteld benquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Zo, wat vinden jullie van maandagen?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef Equalz het volgende:
Zoals een vriendin van me op fb zegt:
"ria is een onzeker 10-jarig jongetje met een identiteitscrisis en geldingsdrang."
Wut, op facebook?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef Equalz het volgende:
Zoals een vriendin van me op fb zegt:
"ria is een onzeker 10-jarig jongetje met een identiteitscrisis en geldingsdrang."
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker vaak geknokt op je basisschool he Ria...
Gelukkig ben ik geen vrouw.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd vervelend wanneer ik ongesteld ben
Wees maar blij ja. Elke maand dit meemaken is geen pretje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:02 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen vrouw.
Aah, het spijt me van uw handicap.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
zou je niet over mij willen praten over facebook dat vind ik op zijn zagst gezegd flauw. ik ben trouwens niet 10 maar ouder
gr ria
ps: maandagen vind ik prima, zit namelijk in de wajong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Equalz het volgende:
[..]
Aah, het spijt me van uw handicap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent strijdlustig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wie is dat dat ben ik niet. denken jullie dat ik dat ben? denken jullie dat ik zo ben? is niet zo
gr ria
Strijdlustige_Ria69cashmoney jeweetquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jij bent strijdlustig.
Misschien is hij geen kloon. Ik werd vroeger onterecht ''kloon'' genoemdquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ria het is leuk geweest met je kloon
ONZ / voorstellenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo misschien kennen jullie me al. ik ben strijdlustige_ria maar jullie mogne me ria noemen. ik wilde me hier al langer registreren maar ik snapte niet. nu wel en het is leuk. er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
gr ria
ps: bij vragen antwoord ik graag behalve als ik ze ze niet leuk vind
gr ria
Ja maak ons maar jaloersquote:
Vind het wel leuk toto is weer grofquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die dat soort kansloze trolls niet gewoon negeren.
Fak jou ik eet ook ijsquote:
Dan ben ik niet ziekquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:15 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jaloersheid is een ziekte. beterschap
gr ria
Haar naam is hendrikquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan ben ik niet ziek
gr
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maak ons maar jaloers
Welke smaak heb je nu ?quote:
Door jouw TT-faal heb je gewoon heel FOK! tegen je gewerktquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Rip-off van mijn eerdere topic FB / voorstelen
Vind het best triest. Als 't nou een leuke troll was, deze heeft zelfs geen greintje humor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef Equalz het volgende:
[..]
Vind het wel leuk toto is weer grof
Dat van mij is lekkerder.quote:[..]
Fak jou ik eet ook ijs
Chunky Monkeyquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke smaak heb je nu ?
Aardbeiquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke smaak heb je nu ?
Ben & Jerry's - Strawberry Cheesecake!quote:
Lang niet gehad ben en jerryquote:
Blegh, smerig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ben & Jerry's - Strawberry Cheesecake!
Destijds typte ik erg slecht, en was ik nogal cynisch.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Door jouw TT-faal heb je gewoon heel FOK! tegen je gewerkt
Je mist heel wat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Lang niet gehad ben en jerry
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ben & Jerry's - Strawberry Cheesecake!
Ga wegquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
allemaal vies jullie hebben geen smaak
gr ria
ps: bbq je bent zelf saai
gr ria
Ik weetquote:
Maak er verandering inquote:
wat weet jij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou weten we het wel he Ria
gr ria
I feel anything, is this real life?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maak er verandering in
Yes is itquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
I feel anything, is this real life?
Hij weet allesquote:
Kloptquote:
Hendrik waarom ga je nu al?quote:
Hou even je mond ben in een conversatiequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
dat is hendrik niet heb het net gevraagd
gr ria
Hij typt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hou even je mond ben in een conversatie
De P.S. was niet nodig geweest, dat hadden we allemaal al door hoor. Echt waar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jij bent zeker drik en verlaaft aan de computer of niet iequals
en vriendloos
gr ria
ps: ik ben dat niet
Nee jij bent niet iekwals nee....quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
en vriendloos
gr ria
verslaafd*quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
en vriendloos
gr ria
waarmeequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef Equalz het volgende:
[..]
SPEEDKING HELP MEE!
http://forum.fok.nl/topic/2013120
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Blijf maar lekker weg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik ga heb betere dingen te doen ik heb bijvoorbeedl VRIENDEN weten jullie wel wat dat i andfers hadden jullie niet de helle tijd tijd om op mij te reageeren
gr ria
ik ben 12 wat zijn vrienden kan je dat etenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik ga heb betere dingen te doen ik heb bijvoorbeedl VRIENDEN weten jullie wel wat dat i andfers hadden jullie niet de helle tijd tijd om op mij te reageeren
gr ria
Kan jij goed met vrouwen praten als je nuchter bent?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek weer een pilsener open. Wel de laatste voor vanavond
Ja hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Kan jij goed met vrouwen praten als je nuchter bent?
Nee, ik kan het altijd prima met ze vinden en zij met mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Oh, oké. Heb jij een praatprobleem met vrouwen?
Geluksvogelquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, ik kan het altijd prima met ze vinden en zij met mij.
riaheeftaidsquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
zet jij je skype neer loto
gr ria
Waarom trek je niet nog een pilsener open?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel jammer ja. Anyway ik ga nu toch slapen, moet morgen weer om 05:30 op
Opdonderen en naar een ander forum gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ohja watr moet je doen als 1 van je cavias al 2 dagen op 1 plek zit en niet beweegd
gr ria
Morgen weerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Waarom trek je niet nog een pilsener open?
gaquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee ik begin aardig te wennen n maak nieuwe vrienden zoals eqols en bami. de rest moet me nog leren kennen merk ik
gr ria
Echt hé...quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Waar zijn de mods om deze kutkloon te bannen?
Klonen is niet verboden hè.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Waar zijn de mods om deze kutkloon te bannen?
Ik zal mijn scooter eens in d'r garage parkeren, dan leert ze het wel afquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef Equalz het volgende:
Lmi, draai om en kom niet terug vannacht....
Ria is te irritant en je gaat je dood ergeren!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zal mijn scooter eens in d'r garage parkeren, dan leert ze het wel af
yo yoquote:
Just let me in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoi let me in ik ben ria
gr ria
Wauw....quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
yo yo
ik ben ria
heet geen pia
ik ben hier op fok
just for the luck
kom uit volendam mooie stad
jullie zitten allemaal op je luie gat
jaloersheid is een ziekte dus ik wnes jullie beterschap
equals is van dit forum de grootste grap
ik groet jullie nu
tot snel, tu tu
gr ria
Voor sommigen waarschijnlijk een één,quote:
Lb,quote:
Modjes kunnen niet bannen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:34 schreef Equalz het volgende:
[..]
Lb,
Kan je alsjeblieft deze kloon bannen...
Ik amuseer me anders kostelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:34 schreef Equalz het volgende:
[..]
Lb,
Kan je alsjeblieft deze kloon bannen...
quote:
Wollah wat ga jij mij diskriemieneren:(quote:
Welke inrichting in Volendam precies?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
we naderen onze eindbestemming van deze blauwe maandag dat ik hier ben.
als jullie het leuk vinden mag je wel een keer langskomen bij mij en de poezen ik woon in volendam kom vooral langd als je wilt
gr ria
Hey mamaquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
yo yo
ik ben ria
heet geen pia
ik ben hier op fok
just for the luck
kom uit volendam mooie stad
jullie zitten allemaal op je luie gat
jaloersheid is een ziekte dus ik wnes jullie beterschap
equals is van dit forum de grootste grap
ik groet jullie nu
tot snel, tu tu
gr ria
Spatiequote:
Houd je bek joh, als er iemand fatsoenlijk was dan was ik het iig niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:40 schreef Equalz het volgende:
[..]
SpatieEindelijk komen er weer fatsoenlijke mensen
Ik zag ninja editquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
[..]
Nog genoeg upgrades te gaanIk spaar nu voor cursors.
Om de laatste upgrade te kopen.
Hallo Kloontjequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
word ik genegeerd? ben ik teveel?
anyways ik ben loesoe
gr ria
Je zit de hele dag op je pc?quote:
quote:
Das nou eens echt sociaal!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef Equalz het volgende:
[..]
je hoeft niet overal gr ria achter te zetten Ria.
gr equalz
Ben je serieus alles gaan terugzoekenquote:
nee ik las alleen het onderstequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:51 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ben je serieus alles gaan terugzoeken?
Dit wil ik niet zienquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1361509
Wat triest.
Ik vind het ook echt gewoon te slecht. Hoe de neuk hebben ze ooit hun rijbewijs weten te halen.quote:
Volgens mij is het gewoon nepquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt gewoon te slecht. Hoe de neuk hebben ze ooit hun rijbewijs weten te halen._
Denk het ook, maar dat zal voor de meeste programma's op tv gelden. Of je nou naar rtl4 kijkt, of naar NGC.. samequote:
ninja editquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef Meratin het volgende:
[..]
Denk het ook, maar dat zal voor de meeste programma's op tv gelden. Of je nou naar rtl4 kijkt, of naar NGC.. same
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef 053Timo het volgende:
Ja ik vind dat gewoon heel moeilijk. IK weet wel waar de koppeling zitMaar toch slaat die auto 100 keer af.... maar door heel veel oefenen gaat dat steeds beter hoop ik. Ik heb ook nog maar een jaar mn rijbewijs en heb nog maar amper gereden. Komt ooit nog goed.... denk ik
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk, met afrijden kon ik het redelijk. Ik heb altijd moeite gehad met koppeling e.d. maar niet zo erg als nu. Na het halen van m'n rijbewijs heb ik inderdaad amper gereden. En als ik een keer in de maand reed was het een klein stukje.
Maar ik denk/hoop dat het toch nog ergens zit en als ik echt geconcentreerd achter het stuur zit, minder met andere dingen bezig ben het wel weer goed moet komen, gewoon veel oefenen.... ik fix de auto van m'n ouders wel weer
jajaquote:
Nu alquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
Maar nu ga ik pitten. bagger'ze verder.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
Ik verveel me. Wie komt mij vermaken?
Behoorlijk stressvolle dag gehad vandaag, en 't gaat morgen waarschijnlijk alleen maar erger worden.quote:
Ik ga ook maar eens ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
Maar nu ga ik pitten. bagger'ze verder.![]()
Vermaak onsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
Ik verveel me. Wie komt mij vermaken?
Oke man, wel ff fappen he?!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Behoorlijk stressvolle dag gehad vandaag, en 't gaat morgen waarschijnlijk alleen maar erger worden.
Godver nu heb ik honger en moet ik weer uit bedquote:
Hoe studeer jij technische natuurkunde op zeventienjarige leeftijd?quote:
De Haagse Hogeschool in Delft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:47 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Hoe studeer jij technische natuurkunde op zeventienjarige leeftijd?
Mag ik vragen waar je de opleiding volgt?
Aaah dan snap ik het welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Begin net aan m'n eerste jaar hoor
Heb ik er niks over gehoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:50 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Aaah dan snap ik het wel
Intro deze week?
Laat aangemeld?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik er niks over gehoord
Nopequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:52 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Laat aangemeld?
Ik ken het probleem
Hmmm, lekker hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:42 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Godver nu heb ik honger en moet ik weer uit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |