Blijf maar lekker weg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik ga heb betere dingen te doen ik heb bijvoorbeedl VRIENDEN weten jullie wel wat dat i andfers hadden jullie niet de helle tijd tijd om op mij te reageeren
gr ria
ik ben 12 wat zijn vrienden kan je dat etenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik ga heb betere dingen te doen ik heb bijvoorbeedl VRIENDEN weten jullie wel wat dat i andfers hadden jullie niet de helle tijd tijd om op mij te reageeren
gr ria
Kan jij goed met vrouwen praten als je nuchter bent?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek weer een pilsener open. Wel de laatste voor vanavond
Ja hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Kan jij goed met vrouwen praten als je nuchter bent?
Nee, ik kan het altijd prima met ze vinden en zij met mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Oh, oké. Heb jij een praatprobleem met vrouwen?
Geluksvogelquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, ik kan het altijd prima met ze vinden en zij met mij.
riaheeftaidsquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
zet jij je skype neer loto
gr ria
Waarom trek je niet nog een pilsener open?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel jammer ja. Anyway ik ga nu toch slapen, moet morgen weer om 05:30 op
Opdonderen en naar een ander forum gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ohja watr moet je doen als 1 van je cavias al 2 dagen op 1 plek zit en niet beweegd
gr ria
Morgen weerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Waarom trek je niet nog een pilsener open?
gaquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee ik begin aardig te wennen n maak nieuwe vrienden zoals eqols en bami. de rest moet me nog leren kennen merk ik
gr ria
Echt hé...quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Waar zijn de mods om deze kutkloon te bannen?
Klonen is niet verboden hè.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Waar zijn de mods om deze kutkloon te bannen?
Ik zal mijn scooter eens in d'r garage parkeren, dan leert ze het wel afquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef Equalz het volgende:
Lmi, draai om en kom niet terug vannacht....
Ria is te irritant en je gaat je dood ergeren!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zal mijn scooter eens in d'r garage parkeren, dan leert ze het wel af
yo yoquote:
Just let me in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoi let me in ik ben ria
gr ria
Wauw....quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
yo yo
ik ben ria
heet geen pia
ik ben hier op fok
just for the luck
kom uit volendam mooie stad
jullie zitten allemaal op je luie gat
jaloersheid is een ziekte dus ik wnes jullie beterschap
equals is van dit forum de grootste grap
ik groet jullie nu
tot snel, tu tu