Aah, het spijt me van uw handicap.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
zou je niet over mij willen praten over facebook dat vind ik op zijn zagst gezegd flauw. ik ben trouwens niet 10 maar ouder
gr ria
ps: maandagen vind ik prima, zit namelijk in de wajong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Equalz het volgende:
[..]
Aah, het spijt me van uw handicap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent strijdlustig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wie is dat dat ben ik niet. denken jullie dat ik dat ben? denken jullie dat ik zo ben? is niet zo
gr ria
Strijdlustige_Ria69cashmoney jeweetquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jij bent strijdlustig.
Misschien is hij geen kloon. Ik werd vroeger onterecht ''kloon'' genoemdquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ria het is leuk geweest met je kloon
ONZ / voorstellenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo misschien kennen jullie me al. ik ben strijdlustige_ria maar jullie mogne me ria noemen. ik wilde me hier al langer registreren maar ik snapte niet. nu wel en het is leuk. er zijn hier veel aardige mensen zoals equals en bami
gr ria
ps: bij vragen antwoord ik graag behalve als ik ze ze niet leuk vind
gr ria
Ja maak ons maar jaloersquote:
Vind het wel leuk toto is weer grofquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die dat soort kansloze trolls niet gewoon negeren.
Fak jou ik eet ook ijsquote:
Dan ben ik niet ziekquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:15 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jaloersheid is een ziekte. beterschap
gr ria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |