quote:-Algemeen fonds-
Kankerkachel
Betaal ¤ 1000 euro voor de reparatie van de kachel.
Post hier dus je Monopoly creaties in FOK! style.quote:-Algemeen fonds-
Ga direct naar de oubliette
Ga niet langs de frontpage en ontvangt geen 450 euro
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef FritsFlits het volgende:
Ik gok dat er een tong als pionnetje bij zit
quote:-Kans-
De Markt
U heeft een beeldje kapotgestampt. U bent ¤0,50 verschuldigd.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef Mano_ het volgende:
Oh en natuurlijk alleen zolders ipv huizen
Kijk deze eens binnenkomen. Volgens mij is het nog ècht te doen ook.quote:
Ja ach. Dat topic is al weer veels te oud.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef LasTeR het volgende:
ONZ / Maak hier je eigen Monopoly kanskaarten
Verwijzing naar kankerkachel!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef Oerbeer het volgende:
Algemeen fonds-
Kankerkachel
Betaal ¤ 1000 euro voor de reparatie van de kachel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
Qué?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:21 schreef Bami_Flikker het volgende:
Overigens is er een kankerkachel-ban op KLB van kracht, iedereen die nog refereert naar Kees, wordt door Gay-Banny met een weekban beloond.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:21 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Verwijzing naar kankerkachel!KLB != ONZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spuit elf
Bijna-banaanvraag
De moderators zijn haters en je hebt één note erbij.
Betaal ¤ 4.50 om je notes in te zien
Ik bedacht mij de oubliette, maar deze is ook goed gevondenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Fipo sepo. Helaas. Ga drie stappen terug.
Lapohunters en slotjesroepers zijn we niet blij mee. Ga direct naar het banmeldtopic.
Banmeldtopic is de vervanger van de gevangenis
De laatste dan Lapo. Of Slotje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef Oerbeer het volgende:
De eerste twee straatjes zouden dan wel Fipo Sepo kunnen heten. Origineler kan bijna niet.
Alle biljetten zouden ook gebaseerd kunnen zijn op de postaantallen, met T80 als de motherload qua cash.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Op het geld van Monopoly staat een afbeelding, voor elk biljet een ander persoon?
Uitgaande van de oudere versie, grootste biljet van 50.000 bijvoorbeeld Danny, op de 10.000 Yvonne en op de 5.000 tong80?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie er niet echt veel verschil in. Het zijn allebei kaarten die best kut kunnen uitpakken als je nèt de verkeerde kaart paktquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Mano_ het volgende:
Wat was het verschil tussen kans en algemeen fonds ook alweer?
Vis een optie
Ga terug naar LIF. Indien u langs de frontpage komt ontvangt u ¤ 450.
Naice, goeien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef Faux. het volgende:
Topic opruimen
Een topic is verneukt. Betaal voor elke post (huis) die je moet editten ¤50 en voor elke post (hotel) die je moet verwijderen ¤75
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:26 schreef Faux. het volgende:
Ontslagen
Je bent ontslagen. Ga direct door naar WGR om juridisch advies in te winnen. Als je langs de forumindex komt ontvang je ¤200
Verbannenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef Faux. het volgende:
Bump
Nog niemand heeft op je oude spelcomputer geboden. Ga direct door naar V&A om je topic te bumpen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef Mano_ het volgende:
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Je ontvangt ¤5,-
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
Mobiel fokken
Je zit op je mobiel in een slowchat, maar vanwege de vele gifjes en plaatjes ga je enorm over je databundel heen. De boete bedraagt 35 euro.
Je plaatst een tvp. Betaal ¤5 om de note in te zien die je hiervoor gekregen hebt.quote:
Schimmelbak
Je wint Fopjes schimmelbak, je ontvangt ¤1000
Wielrenners
Je bent de asociale wielrenners weer eens zat, je opent een klaagbaak topic. Sla 1 beurt over.
Je bekijkt het fotoboek van BrandX. Stop met het spelen van het spel en ga je computer repareren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
Je bekijkt het fotoboek van Oerbeer. Door alle gifjes loopt je computer grandioos vast en kan je geen reactie meer achterlaten. Boete van 50 euro omdat je aan het lurken was.
Verwarring
Je zoekt JNG! maar kan het niet vinden. Sla 1 beurt over.
Reparatie
Je mobiel is kapot, ga naar DIG. Indien je langs FP komt ontvang je ¤200.
Boete
Boete voor te snel posten. Betaal ¤450.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Casaa het volgende:
Welke legendarische topics zijn nog mogelijk voor een orginele kans/algemeen fonds kaart.
-Socios treinen
-Fopjes Schimmelpot
-...
Schimmelbak
Je wint Fopjes schimmelbak, je ontvangt ¤1000
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:13 schreef Casaa het volgende:
[..]
Algemeen fonds
Je hebt een ninja-edit kaart, je hoeft niet naar de gevangenis.
Abo
Je FOK! abo verloopt binnenkort. Betaal ¤500.
Tetten
Geband wegens het posten van tetten. Sla 4 beurten over.
Dat komt goed!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:15 schreef Casaa het volgende:
[..]
Idd, die zijn al geweest, maar weet je er nog meer?
Check, die zocht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat komt goed!
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
Die was al geweest dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Casaa het volgende:
[..]
Check, die zocht ik.
Kanskaart
Je maakt een leuke (matige) grap op een rommelmarkt, je ontvangt van elke speler 50 cent.
FOK!ker eet sokquote:-Kans-
FOK! beleid.
Het beleid van FOK! wordt coulanter. Eet een sok en krijg ¤2000.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die was al geweest dacht ik.
[..]
FOK!ker eet sok
[url=Collega-MILF neuken onder werktijd...]http://forum.fok.nl/topic/886569[/url]quote:-Kans-
Onafgemaakt werk
Je wilt een Collega-MILF neuken onder werktijd... Je hebt 3 beurten nodig om dit te bespreken met je mede Fok!'ers.
TS begintquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Met deze al deze ideeën in de pocket moet dit gewoon worden uitgebracht. Er is geen twijfel mogelijk
als ik zoveel geld hadquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Mits jij het grootste deel betaalt van 1000x afname
Ik had 'm gelijk laten drukken. Verkopen aan Danny. Gratis bij een tweejarig abo op FOK! ofzo.quote:
Ik zie het net ook, ik was al aan het kijken of de kanskaarten ook veranderd konden worden..quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien kun je enkel de straatnamen aanpassen. Jammer wel.
Zeer zeker. Dat is dus de 1000x waar ik het over had in de OP.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Maar dan hebben we wel een donateur nodig...
Dat is gaafquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Dan is deze beter
http://identitygames.nl/b(...)-LnLkCFc5V3godGTMAYA
Maar dan hebben we wel een donateur nodig...
Jep.quote:
Vis een optie
Ga terug naar LIF. Indien u langs de frontpage komt ontvangt u ¤ 450.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:54 schreef Casaa het volgende:
Note (ipv algemeen fonds)
Bitterlemon de grammar nazi verbeterd uw Nederlandsch, sla 1 beurt over.
Vrijparkeren = Benoem u zelf tot mod voor 1 dag en pak snel alle posts.
Neem het forumgridquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plaatjes, als in afbeeldingen, voor de straten (subfora).
Die zijn al in leuke kleurtjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neem het forumgrid
Ik roep ook maar iets.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Je koopt voor Bert opzetborstels maar het blijkt een val te zijn.
Ga direct naar ban.
Vind de sponsor. Dan gaarne zolderkamers en dolfijnen/alpaca pionnetjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:18 schreef GekkePoes het volgende:
En bij 3000 stuks maken ze ook nog eens personalized huisjes en die dingetjes waarmee je over het bord loopt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vind de sponsor. Dan gaarne zolderkamers en dolfijnen/alpaca pionnetjes.
Vast wel, maar dan nog. Wat doen we met het bord zelf en alle kaartjes?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:22 schreef Mano_ het volgende:
Zou iemand op Fok! een 3D-printer hebben?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan nog. Wat doen we met het bord zelf en alle kaartjes?
Stiekem expres gedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die comic sans vergeef ik je dan maar even, want dit is al één start.
Was hier ook mee bezig. Ook nog dezelfde naamquote:
Jou versie is leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Was hier ook mee bezig. Ook nog dezelfde naamTopic helaas niet eerder ontdekt
[ afbeelding ]
ennnnn die gaat bij oerbeers 'ik eet ... als...'-posts in mn foboquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:37 schreef Oerbeer het volgende:
Als dit bordspel ooit een werkelijkheid wordt dan eet ik al mijn binnengekomen post van een week op.
Oh kut. Ik heb mezelf weer eens in een akward positie weten te brengen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ennnnn die gaat bij oerbeers 'ik eet ... als...'-posts in mn fobo
zodra dit spel uitkomt kom ik persoonlijk getuige zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh kut. Ik heb mezelf weer eens in een akward positie weten te brengen.
Ik vrees het ook ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
zodra dit spel uitkomt kom ik persoonlijk getuige zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |