quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:13 schreef Casaa het volgende:
[..]
Algemeen fonds
Je hebt een ninja-edit kaart, je hoeft niet naar de gevangenis.
quote:-Algemeen fonds-
Abo
Je FOK! abo verloopt binnenkort. Betaal ¤500.
quote:-Kans-
Tetten
Geband wegens het posten van tetten. Sla 4 beurten over.
Dat komt goed!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:15 schreef Casaa het volgende:
[..]
Idd, die zijn al geweest, maar weet je er nog meer?
Check, die zocht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat komt goed!
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
Die was al geweest dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Casaa het volgende:
[..]
Check, die zocht ik.
Kanskaart
Je maakt een leuke (matige) grap op een rommelmarkt, je ontvangt van elke speler 50 cent.
FOK!ker eet sokquote:-Kans-
FOK! beleid.
Het beleid van FOK! wordt coulanter. Eet een sok en krijg ¤2000.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die was al geweest dacht ik.
[..]
FOK!ker eet sok
[url=Collega-MILF neuken onder werktijd...]http://forum.fok.nl/topic/886569[/url]quote:-Kans-
Onafgemaakt werk
Je wilt een Collega-MILF neuken onder werktijd... Je hebt 3 beurten nodig om dit te bespreken met je mede Fok!'ers.
TS begintquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Met deze al deze ideeën in de pocket moet dit gewoon worden uitgebracht. Er is geen twijfel mogelijk
als ik zoveel geld hadquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Mits jij het grootste deel betaalt van 1000x afname
Ik had 'm gelijk laten drukken. Verkopen aan Danny. Gratis bij een tweejarig abo op FOK! ofzo.quote:
Ik zie het net ook, ik was al aan het kijken of de kanskaarten ook veranderd konden worden..quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien kun je enkel de straatnamen aanpassen. Jammer wel.
Zeer zeker. Dat is dus de 1000x waar ik het over had in de OP.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Maar dan hebben we wel een donateur nodig...
Dat is gaafquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Dan is deze beter
http://identitygames.nl/b(...)-LnLkCFc5V3godGTMAYA
Maar dan hebben we wel een donateur nodig...
Jep.quote:
quote:-Algemeen fonds-
Vis een optie
Ga terug naar LIF. Indien u langs de frontpage komt ontvangt u ¤ 450.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:54 schreef Casaa het volgende:
Note (ipv algemeen fonds)
Bitterlemon de grammar nazi verbeterd uw Nederlandsch, sla 1 beurt over.
Vrijparkeren = Benoem u zelf tot mod voor 1 dag en pak snel alle posts.
Neem het forumgridquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plaatjes, als in afbeeldingen, voor de straten (subfora).
Die zijn al in leuke kleurtjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neem het forumgrid
Ik roep ook maar iets.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Je koopt voor Bert opzetborstels maar het blijkt een val te zijn.
Ga direct naar ban.
Vind de sponsor. Dan gaarne zolderkamers en dolfijnen/alpaca pionnetjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:18 schreef GekkePoes het volgende:
En bij 3000 stuks maken ze ook nog eens personalized huisjes en die dingetjes waarmee je over het bord loopt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vind de sponsor. Dan gaarne zolderkamers en dolfijnen/alpaca pionnetjes.
Vast wel, maar dan nog. Wat doen we met het bord zelf en alle kaartjes?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:22 schreef Mano_ het volgende:
Zou iemand op Fok! een 3D-printer hebben?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan nog. Wat doen we met het bord zelf en alle kaartjes?
Stiekem expres gedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die comic sans vergeef ik je dan maar even, want dit is al één start.
Was hier ook mee bezig. Ook nog dezelfde naamquote:
Jou versie is leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Was hier ook mee bezig. Ook nog dezelfde naamTopic helaas niet eerder ontdekt
[ afbeelding ]
ennnnn die gaat bij oerbeers 'ik eet ... als...'-posts in mn foboquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:37 schreef Oerbeer het volgende:
Als dit bordspel ooit een werkelijkheid wordt dan eet ik al mijn binnengekomen post van een week op.
Oh kut. Ik heb mezelf weer eens in een akward positie weten te brengen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
ennnnn die gaat bij oerbeers 'ik eet ... als...'-posts in mn fobo
zodra dit spel uitkomt kom ik persoonlijk getuige zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh kut. Ik heb mezelf weer eens in een akward positie weten te brengen.
Ik vrees het ook ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
zodra dit spel uitkomt kom ik persoonlijk getuige zijn
Je vrouwmensch die vorige week haar 2e kind heeft uitgeworpen, komt thuis met een kort pittig kapsel na aanraden van de kapper. Betaal 5000 voor de FOK! Knokploeg :pquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef Faux. het volgende:
Lekken uit crewfora
Ga direct naar de gevangenis en betaal ¤250
U bent opgelicht op marktplaats tijdens het kopen van bioscoopkaartjes. U verliest 10 euro.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Faux. het volgende:
KPD
Je hebt toegang gekregen tot KPD. Wacht een beurt om over je schrik heen te komen.
Waarschijnlijk zijn op dit moment tientallen FOK!kers bezig om mijn bord in te vullen in Paint en Fotosjop dus pas maar opquote:
HOERENZOON WAAROM MATTIE.quote:-Kans-
De roverheid
U ontvangt ¤ 1500 aan subsidie voor Redbullkid
Hij komt echter niet opdagen bij zijn afspraken met het RIAGG
Uw subsidie wordt gekort met 75%
Zo ongeveer, Oer?quote:-Kans-
De Hellehond
U wilt alleen maar een schattige kerstkaart maar wordt de speelbal van onhoudbare Photoshopfetisjisten. Ga naar START om de kaarten rond te brengen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kijk kijk, nice! Alle straten prijzen à 450 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal kijken of ik de psd ergens neer kan zetten, werkt wat makkelijker![]()
quote:
Wat worden de stations? We moeten iets leuks hebben waar er vier van zijn. Frontpage, Forum, Weblog Fobo of zo? Of DM, PM, Post en Note? Of de Admins (daar zijn er vier van, toch?) Of MyAT, AT, NT en Bookmarks?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:17 schreef Oerbeer het volgende:
Dit begint aardig op een begin te lijken. Ik wil geen post vreten, ga slapen jullie.
Doen we! En daarna gaan we gewoon weer verder...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:17 schreef Oerbeer het volgende:
Dit begint aardig op een begin te lijken. Ik wil geen post vreten, ga slapen jullie.
• Frontpage was Startquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat worden de stations? We moeten iets leuks hebben waar er vier van zijn. Frontpage, Forum, Weblog Fobo of zo? Of DM, PM, Post en Note? Of de Admins (daar zijn er vier van, toch?) Of MyAT, AT, NT en Bookmarks?
Danny yvonne iteejer Breuls als stationsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat worden de stations? We moeten iets leuks hebben waar er vier van zijn. Frontpage, Forum, Weblog Fobo of zo? Of DM, PM, Post en Note? Of de Admins (daar zijn er vier van, toch?) Of MyAT, AT, NT en Bookmarks?
Ik ben voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Danny yvonne iteejer Breuls als stations
Nice.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Danny yvonne iteejer Breuls als stations
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of FA.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:26 schreef GekkePoes het volgende:
ipv een huisje heb je een Mod in je straat staan, en een hotel is een Admin,
quote:-Kans-
Een goed begin...
Je bent tweede in de top 500. Post achtendertig jaar door in dit tempo en je gaat Tong80 voorbij. Wacht achtendertig beurten.
een sticky op USquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:28 schreef Oerbeer het volgende:
Dan klopt het wel zo'n beetje. Je hebt bijvoorbeeld een 'hotel' op US, dat zou dan 'FA' op US zijn.
Zo staan ze ook tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:28 schreef Faux. het volgende:
Straten moet alleen meer gecategoriseerd imo.
WGR + AEX + POL
ONZ + KLB + GC
MUZ + TV + TAL
PTA + DIG + GAM
R&P + SEX + KPD
etc
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:29 schreef GekkePoes het volgende:
Maar je mag alleen maar op KPD als je een opa bakkebaard DM hebt
dan mag je die straat dus kopen
Hij is fijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:29 schreef GekkePoes het volgende:
Maar je mag alleen maar op KPD als je een opa bakkebaard DM hebt
dan mag je die straat dus kopen
Ik vond het in het begin vrij willekeurig staanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zo staan ze ook toch![]()
Alleen ONZ niet, maar we zijn gewoon duur er er is geen donkerblauw subforum
Heb juist alles op kleur gedaan
Heb het puur op kleur gedaan, maar leef je uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin vrij willekeurig staanIk zou trouwens ONZ/KLB/GC als eerste en goedkoopste straten doen en WGR/AEX/POL als laatste en duurste
En die kun je dus inleveren als je op KPD staat, en dan kun je 'm kopen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
een voorbeelde van PM kaart.
[ afbeelding ]
Dan is 't niet meer echt Monopoly, maar gewoon het Grote FOK!-bordspel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En die kun je dus inleveren als je op KPD staat, en dan kun je 'm kopen?
En als je dan ongeoorloofd op KPD gekomen bent, wat dan? Stapje achteruit?
Dan mag je die straat niet kopen, of moet je alleen huur betalen in de pot vrij parkeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En die kun je dus inleveren als je op KPD staat, en dan kun je 'm kopen?
En als je dan ongeoorloofd op KPD gekomen bent, wat dan? Stapje achteruit?
Aah oké. Goed idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan mag je die straat niet kopen, of moet je alleen huur betalen in de pot vrij parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |