quote:In dit dagelijkse afvalprogramma gaan zestien deelnemers de strijd aan met elkaar en hun overtollige kilo's. De deelnemers worden gevolgd in hun zowel fysieke als mentale uitdagingen, met als einddoel een gezonder lichaam en een sterkere geest. De deelnemers worden begeleid door een team van professionals op weg naar een betere levensstijl. Presentatie: Marlayne Sahupala, trainers: Sandra van de Kamp en Arjuna Lakner.
Dit zijn de deelnemers! http://www.sbs6.nl/progra(...)r-holland-deelnemers
Elke zondag zie je tussen 18:30 uur en 19:30 uur een compilatie van de voorafgaande week en The Biggest Loser wordt elke werkdag om 17.30 en 's avonds rond 00.00 uur herhaald.
ja, ik zocht het topic, maar was er nog niet, dus even in elkaar geflanstquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik wilde al naar de TV SC maar er is een topic
Ik zat er nog aan te denken om het te doen, maar ik dacht, ach, kan wel in de TV SC. Het is maar een half uurtje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, ik zocht het topic, maar was er nog niet, dus even in elkaar geflanst
ben jij ook zo zwaar dan ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook niet zoveel conditie maar 1 kilometer rennen gaat denk ik nog wel.
Volgens mij is ze altijd zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
Ze staat het wel uit te leggen alsof het josti's zijn.
Worden nu ook mensen overgeslagen in de voorstelronde...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef N.icka het volgende:
Het valt me op dat je steeds dezelfde dame (die met dat zwarte haar en gele shirt )even in beeld ziet.
inderdaad . Zit er ook op te lettenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Worden nu ook mensen overgeslagen in de voorstelronde...
nee . Sommige zouden het prima zonder programma kunnenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind niet iedereen enorm Obees, trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |