quote:In dit dagelijkse afvalprogramma gaan zestien deelnemers de strijd aan met elkaar en hun overtollige kilo's. De deelnemers worden gevolgd in hun zowel fysieke als mentale uitdagingen, met als einddoel een gezonder lichaam en een sterkere geest. De deelnemers worden begeleid door een team van professionals op weg naar een betere levensstijl. Presentatie: Marlayne Sahupala, trainers: Sandra van de Kamp en Arjuna Lakner.
Dit zijn de deelnemers! http://www.sbs6.nl/progra(...)r-holland-deelnemers
Elke zondag zie je tussen 18:30 uur en 19:30 uur een compilatie van de voorafgaande week en The Biggest Loser wordt elke werkdag om 17.30 en 's avonds rond 00.00 uur herhaald.
ja, ik zocht het topic, maar was er nog niet, dus even in elkaar geflanstquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik wilde al naar de TV SC maar er is een topic
Ik zat er nog aan te denken om het te doen, maar ik dacht, ach, kan wel in de TV SC. Het is maar een half uurtje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, ik zocht het topic, maar was er nog niet, dus even in elkaar geflanst
ben jij ook zo zwaar dan ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook niet zoveel conditie maar 1 kilometer rennen gaat denk ik nog wel.
Volgens mij is ze altijd zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
Ze staat het wel uit te leggen alsof het josti's zijn.
Worden nu ook mensen overgeslagen in de voorstelronde...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef N.icka het volgende:
Het valt me op dat je steeds dezelfde dame (die met dat zwarte haar en gele shirt )even in beeld ziet.
inderdaad . Zit er ook op te lettenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Worden nu ook mensen overgeslagen in de voorstelronde...
nee . Sommige zouden het prima zonder programma kunnenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind niet iedereen enorm Obees, trouwens..
Ditquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef StephanL het volgende:
die mag ook best wel wat haar verliezen.
Geef mij Jillian maarquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:27 schreef SEMTEX het volgende:
De gezichten van die personal trainers slaan echt nergens op
elke werkdag is hetquote:
Haha ja, precies. Heeft weinig zin om dit iedere dag te gaan zitten kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Vrijdag dan maar kijken if ze al afgevallen zijn
En dan komt volgende week GTST er ook weer tegen. En een traag programma waar je zo afleveringen over kan slaan zonder heel veel schokkends te missen.quote:BIGGEST LOSER HOLLAND
387.000
Was ook wel te verwachtenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:57 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan komt volgende week GTST er ook weer tegen. En een traag programma waar je zo afleveringen over kan slaan zonder heel veel schokkends te missen.
Met andere woorden, kijkcijfertechnisch weer een nieuwe ramp.
Die zullen dan ook minder snel afvallen, of juist wel 'afvallen'.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind niet iedereen enorm Obees, trouwens..
Niet lullig bedoeld, maar puur uit interesse. Hoe komt het dat je stimulans van anderen nodig hebt om zelf af te gaan vallen? Dit valt me vaker op aan mensen die te zwaar zijn. Waarom begin je niet uit jezelf? Is dat geen stimulans genoeg?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Die zullen dan ook minder snel afvallen, of juist wel 'afvallen'.
Probeer zelf mee te doen door te steppen tijdens de uitzending.
Al die dikke mensen motiveren me enorm.
Mijn startgewicht: 95 kilo, bij 1.73m.
Ik was al begonnen. Al meerdere keren... Mijn grootste stimulans is mijn slechte gezondheid. (Niet door het overgewicht, overigens)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar puur uit interesse. Hoe komt het dat je stimulans van anderen nodig hebt om zelf af te gaan vallen? Dit valt me vaker op aan mensen die te zwaar zijn. Waarom begin je niet uit jezelf? Is dat geen stimulans genoeg?
Dat bedoel ik dus een beetje. Je zegt het zelf al, dat je gezondheid nu een grote stimulans voor je is. Waarom heb je dan nog de stimulans van anderen nodig. Nogmaals, no offense, maar ik vraag me dat echt af..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik was al begonnen. Al meerdere keren... Mijn grootste stimulans is mijn slechte gezondheid. (Niet door het overgewicht, overigens)
Ben nu echt van plan vol te houden.
Zien hoe erg het kan worden, als je er niets aan doet, helpt wel als motivatie.
Mijn gezondheid is mijn stimulans, dit programma, voorbeeld hoe erg het kan worden, helpt me gemotiveerd te blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus een beetje. Je zegt het zelf al, dat je gezondheid nu een grote stimulans voor je is. Waarom heb je dan nog de stimulans van anderen nodig. Nogmaals, no offense, maar ik vraag me dat echt af..
Oke! Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat je je doelen haalt!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn gezondheid is mijn stimulans, dit programma, voorbeeld hoe erg het kan worden, helpt me gemotiveerd te blijven.
Daarbij, het is mooi een half uurtje, als extraatje bij mijn afvalpoging.
Overigens kom ik al jaren niet meer aan, dus zo dramatisch is het nog niet.
Dank je. Ook dit motiveert.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef Bolters het volgende:
Oke! Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat je je doelen haalt!
Ik ben er dan ook van overtuigd dat motivatie zeer belangrijk is. Wanneer je de eerste kilo's ziet verdwijnen, zal dat ook enorm helpen.quote:
Het wegen is nog niet voorbij. Ik denk dat pas de helft van de kandidaten gewogen is. Gaat vanavond sowieso nog door. Hoelang duurt dit programma eigenlijk, 3 maanden ofzo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hele matige cijfers, als GTST en DWDD weer beginnen blijft er nog minder van over. Het is trouwens te hopen dat nu het voorstellen van de kandidaten en de eerste weging achter de rug is, het programma wat meer vaart krijgt.
O ja. Iemand op FB, iemand die er aan meewerkt, schreef net dat vanavond de eerste reguliere uitzending zou zijn, vandaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:17 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het wegen is nog niet voorbij. Ik denk dat pas de helft van de kandidaten gewogen is. Gaat vanavond sowieso nog door.
Ik denk tot ergens begin/half december.quote:Hoelang duurt dit programma eigenlijk, 3 maanden ofzo?
Volgens mij drie maanden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:17 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het wegen is nog niet voorbij. Ik denk dat pas de helft van de kandidaten gewogen is. Gaat vanavond sowieso nog door. Hoelang duurt dit programma eigenlijk, 3 maanden ofzo?
Ze hebben wel veel zelfmedelijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Marlayne praat weer als een kleuterleidster vandaagDeelnemertjes moeten een brief schrijven aan hun nieuwe 'ik'
*Start de band met emotionele muziek*
Echt? Dat kunnen ze toch wel omrekenen, lijkt me.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
Quitertevens saboteur van 1 van de zwaardere mannen, want die moet dan ook weg
Hij hoefde niet weg. (Dat had ik ook een kutstreek gevonden trouwens..) Ik dacht nl. dat ik dat 1 van de PT's had horen zeggen. Maar zodra hij in zijn eentje niet genoeg gewicht verliest, wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt? Dat kunnen ze toch wel omrekenen, lijkt me.
Maar, aan de andere kant heeft Mark ? dan een voordeel, want met Elbi samen was het zeker niet gelukt.
Ben benieuwd.
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Bolters het volgende:
Heb nu al de aflevering van gisteren en vandaag gemist? Beetje de moeite waard om dagelijks te kijken?
Elvie/Elwie. Au aan arm, arm in mitella. Elvie/Elwie wil naar huis, flink op ingepraat door personal trainers. Elvie/Elwie wil nog steeds naar huis... dag Elvie/Elwiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha, is er al eentje gestopt joh?
Hahahahah, het gaat ook altijd zo bij een groot deel van die dikke mensenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Elvie/Elwie. Au aan arm, arm in mitella. Elvie/Elwie wil naar huis, flink op ingepraat door personal trainers. Elvie/Elwie wil nog steeds naar huis... dag Elvie/Elwie
Dat is ook helemaal niet erg, maar die PT doorzag dat allangquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahahah, het gaat ook altijd zo bij een groot deel van die dikke mensen
En hoe zwaar was Elbi?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet erg, maar die PT doorzag dat allangprobeerde op haar in te praten, haar in te laten zien dat ze haar 'oude' vluchtgedrag weer oppakte. Kwartje niet gevallen. Nou jammer Elbi, dan wilde je het niet graag genoeg.
Ahhh zij. Nou, vaarwel Elbi. Over een jaartje weer 10kg er bijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen ideeZo ziet ze er iig uit:
[ afbeelding ]
Dat valt mij ook steeds opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit er nou geen reclameblok in dit programma?
Ja, maar is het nou ook zo? Ik twijfelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat valt mij ook steeds opWel chill!
Haha ja, het is zo. Speciaal op gelet!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar is het nou ook zo? Ik twijfel
Ah, ok! Nice!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha ja, het is zo. Speciaal op gelet!
Nope, training met Fatima de Moreiro Melo op een hockeyveld.Bij Team Paars was Kevin (de jongste gast van 22 die ruim 170 kilo weegt), in zijn bed blijven liggen en was te laat voor het ontbijt, waardoor zijn teamgenoot cranky was. Hij kreeg nog wat extra oefeningen tijdens de trainingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat heb ik gisteren gemist? Zijn er nog mensen naar huis gestuurd?
Haha ok. Klinkt in ieder geval als de leukste aflevering tot nu toe. Ik ben benieuwd of er nog echte grote ruzies gaan ontstaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, training met Fatima de Moreiro Melo op een hockeyveld.Bij Team Paars was Kevin (de jongste gast van 22 die ruim 170 kilo weegt), in zijn bed blijven liggen en was te laat voor het ontbijt, waardoor zijn teamgenoot cranky was. Hij kreeg nog wat extra oefeningen tijdens de training
Ze hadden ook een kamer gevuld met allerlei vette en zoete zooi met kaartjes erbij hoeveel kilocaloriën ze bevatten. De deelnemers moesten de kamer in en de verleiding weerstaan. Zo te zien deed iedereen dat, al dacht iedereen dat Kevin dat niet zou kunnen
Yup, zit ik net in de sportschool, denk ik, jammerquote:
Zien we jou in ieder geval niet in het programma terugquote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, zit ik net in de sportschool, denk ik, jammer
Typisch hahaquote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, zit ik net in de sportschool, denk ik, jammer
Dat is wat we nu zagen he.. misschien eet eerst niemand wat.. maar dat als de bekendmaking van wie de winnaar is, dat we het dan zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, training met Fatima de Moreiro Melo op een hockeyveld.Bij Team Paars was Kevin (de jongste gast van 22 die ruim 170 kilo weegt), in zijn bed blijven liggen en was te laat voor het ontbijt, waardoor zijn teamgenoot cranky was. Hij kreeg nog wat extra oefeningen tijdens de training
Ze hadden ook een kamer gevuld met allerlei vette en zoete zooi met kaartjes erbij hoeveel kilocaloriën ze bevatten. De deelnemers moesten de kamer in en de verleiding weerstaan. Zo te zien deed iedereen dat, al dacht iedereen dat Kevin dat niet zou kunnen
ja, zo'n stiekeme nommerd die ff wat frietjes naar binnen proptquote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is wat we nu zagen he.. misschien eet eerst niemand wat.. maar dat als de bekendmaking van wie de winnaar is, dat we het dan zien
Herkenbaarquote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, zo'n stiekeme nommerd die ff wat frietjes naar binnen propt
'Ik ben team grijs' --> wat bedoel je daar precies mee? Dat jij in het programma zit?quote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hopelijk wel
Ik ben team grijs, maar ben bang dat een dikker team gaat winnen deze week
Nee.. haha. Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 2 september 2013 17:04 schreef Bolters het volgende:
[..]
'Ik ben team grijs' --> wat bedoel je daar precies mee? Dat jij in het programma zit?
Ahhh okquote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. haha. Was het maar zo'n feest![]()
Ik ben voor team grijs
272.000.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Zoals verwacht behoorlijk aan kijkcijfers moeten inleveren. De concurrentie is dan ook moordend.
Moeten ze maar weegmomenten houden, de pisnichtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Zoals verwacht behoorlijk aan kijkcijfers moeten inleveren. De concurrentie is dan ook moordend.
Vertel? Had-ie van de frietjes gesnoept?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Bolters het volgende:
Maar morgen wel. Echt, die Kevin, wat een debiel is hij
Dat niet, maar hij kreeg een beetje kritiek (hij had namelijk niet anderhalf, maar een uur cardio gedaan). Daar kon hij niet zo goed tegen. Hij wilde per se stoppen. Paar minuten later kwam hij toch weer opdagen. Misselijk ventjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vertel? Had-ie van de frietjes gesnoept?
Ik denk dat-ie er nog niet klaar voor is. Nog niet beseft hoe erg het is. En met zijn 22 jaar en 170KG best wel erg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij kreeg een beetje kritiek (hij had namelijk niet anderhalf, maar een uur cardio gedaan). Daar kon hij niet zo goed tegen. Hij wilde per se stoppen. Paar minuten later kwam hij toch weer opdagen. Misselijk ventje
Maar vergis je niet. Een uur cardio is niet zoals 'wij' dat zouden doen. Die Kevin ziet roeien met 1 arm al als intensieve cardio. Gaat nergens overquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef BGTes het volgende:
Al vind ik het natuurlijk wel bewonderenswaardig als je met 170 kg een uur cardio gaat doen
Maar inderdaad, als je daar dan bent, doe dan precies wat die trainers van je willen, zij weten het beter dan jij (duidelijk)! Op het begin was ik wel Team Kevin, vond hem wel leuk, maar dat zakte flink af toen hij in bed bleef liggen en de kantjes er van af liep. Hoop dat die twee jonge meiden het goed gaan doen.
Hahahaha, klopt. Dat was echt te gek voor woordenquote:Op woensdag 4 september 2013 06:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een zwakkelingen waren het gister in de aflevering. Tactisch proberen te spelenJa, daar verlies je vast kilo's mee
Had 'ie zich maar niet zo vol moeten vretenquote:Op woensdag 4 september 2013 07:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar vergis je niet. Een uur cardio is niet zoals 'wij' dat zouden doen. Die Kevin ziet roeien met 1 arm al als intensieve cardio. Gaat nergens over
Ja truequote:Op woensdag 4 september 2013 07:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar vergis je niet. Een uur cardio is niet zoals 'wij' dat zouden doen. Die Kevin ziet roeien met 1 arm al als intensieve cardio. Gaat nergens over
Hahahahhaa ja, dat bedoel ik dus. Nou, daar kan ik geen medelijden mee hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja truelangzaam roeien met 1 arm, zielig wapperen dat je zo moe bent met de ander
Die gast is 99 kilo zwaarder dan ik. Ik moet er niet aan denken om in een pak van bijna 100 kilo zwaar een uur te moeten bewegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:50 schreef BGTes het volgende:
Al vind ik het natuurlijk wel bewonderenswaardig als je met 170 kg een uur cardio gaat doen
Haha! Ik moest in de aflevering van vrijdag zo lachen om die picknicktafels buiten: ze zaten per twee op een bankje - ik denk dat ik met drie vriendinnen op zo'n bankje kan en dan zitten we nog ruimquote:Op woensdag 4 september 2013 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gast is 99 kilo zwaarder dan ik. Ik moet er niet aan denken om in een pak van bijna 100 kilo zwaar een uur te moeten bewegen.
Klein is hij anders natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 september 2013 13:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha! Ik moest in de aflevering van vrijdag zo lachen om die picknicktafels buiten: ze zaten per twee op een bankje - ik denk dat ik met drie vriendinnen op zo'n bankje kan en dan zitten we nog ruim.
Maar goed dat ze er nu wat aan doen en ik vind die Kevin maar vervelend. Hij roept wel dat ze hem behandelen als een klein kind, maar zo gedraagt hij zich ook...
Juist, of er al eerder wat aan moeten doen. Ik heb echt totaal geen medelijden met zulke lui hoor. Oke, ik kan mezelf niet vergelijken met ze, maar het lijkt mij heerlijk om daar een aantal weken voluit te trainen. Beetje de sportschool in, jezelf helemaal afbeulen. Heerlijk! En dan wordt er ook nog een goede sportmaaltijd voor je gekookt, top toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 08:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Had 'ie zich maar niet zo vol moeten vreten
Dat koken moet je zelf doen hequote:Op woensdag 4 september 2013 17:43 schreef Jochie1900 het volgende:
Juist, of er al eerder wat aan moeten doen. Ik heb echt totaal geen medelijden met zulke lui hoor. Oke, ik kan mezelf niet vergelijken met ze, m
Oh dan heb ik dat even gemist hahaquote:Op woensdag 4 september 2013 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat koken moet je zelf doen he
Dat komt na de reclamequote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Was team paars nou niks afgevallen?
Die komen we weer tegen als-ie zijn huis uitgetakeld moet wordenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
Mooi man, oprotten met die kneus.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Enchanter het volgende:
Als hij zijn lichaamshaar afscheert ,scheelt ook wel een kilootje of 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er dus uit!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Dat laatstequote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat het puur om de absoluut afgevallen kilo's of worden er gerekend met percentages van het begingewicht?
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
I love spoilers
Oh,Niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er dus uit!![]()
Echt.. Ik was voor team grijs, maar nu echt niet meer. Mijn god!quote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef BGTes het volgende:
Wat is die Walead toch een lul zeg, jezus
Kutquote:
overige 6 teams moesten stemmen, werd 3-3 waardoor het team met het laagste percentage naar huis moest.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
KutIk zag hem echt afscheid nemen.. the fuq? Update me
Ah, dus toch team roze. Goed voor Mark, gun het hem welquote:Op donderdag 5 september 2013 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
overige 6 teams moesten stemmen, werd 3-3 waardoor het team met het laagste percentage naar huis moest.
Ik ben vooral benieuwd hoelang dit programma gaat duren. Want op een gegeven moment zullen teveel mensen afhaken denk ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef MissJ het volgende:
hele week al gemist ivm GTST
Morgen maar even terugkijken denk ik.
Oh inderdaad. Op rtlgids.nl stond eerst wel dat het er wasquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef Bolters het volgende:
`Ahh, zie het nu ook inderdaad. Vanwege het voetbal. Jammer!
Maandag dan maar weer! Op de een of andere manier vind ik het best een vermakelijk programmaquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh inderdaad. Op rtlgids.nl stond eerst wel dat het er was
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Enchanter het volgende:
Godverdomme wat is die Wallead dik geworden
Moet door het zuipen zijn gekomen , kan niet anders.Is hij Marokkaan en heet hij eigenlijk Walid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Ferrari's op videoband!
Whahaha ja ze zijn afgevallen. En ook nog slechts 1,5 kg gewicht kwijt! hahahahahquote:Op maandag 2 september 2013 16:58 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zien we jou in ieder geval niet in het programma terug
Maar tijdens weegmoment valt er dus ook iemand af?
Weet niet zeker of het een Marokkaanis , nooit echt gevraagd en hoe je z;n naam echt schrijft heb ik ook geen ideevan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is hij Marokkaan en heet hij eigenlijk Walid?
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
Team Paars: -18,6. Kevin is toch wel degelijk afgevallen!
Beetje late reactie nog, maar die Kevin is natuurlijk pas 22. Dan val je een stuk sneller af dan als je een jaartje of 40 bent. Als hij echt zijn best had gedaan, was hij al een kilootje of 15 kwijt, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
Team Paars: -18,6. Kevin is toch wel degelijk afgevallen!
Oh, die heb ik volgens mij al gezien op kijk.nlquote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Bolters het volgende:
Vanavond wel weer mooie eps. Iemand (weet z'n naam niet) wordt beticht van te veel en stiekem eten
Volgens mij die maat van Kevin.
Ah, kun je daar vooruit kijken dan?quote:Op maandag 9 september 2013 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, die heb ik volgens mij al gezien op kijk.nl
Nee, maar hij stond er het weekend al wel op..quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ah, kun je daar vooruit kijken dan?
Oke! Zijn alle afleveringen trouwens gratis terug te kijken, ook een week later? Ben binnenkort op vakantie namelijkquote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar hij stond er het weekend al wel op..
Ik zou het niet weten. Waar kun je dat zien?quote:Op maandag 9 september 2013 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het de aflevering van vrijdag? Of echt een nieuwe?
Ohja. Aflevering 10 dusquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Waar kun je dat zien?
Het was in ieder geval de aflevering waar ik het daarstraks over had. Dus dat die gozer stiekem garnaaltjes liep te eten en daar op werd aangesproken
Ah oké, want dat kwam nu wat raar uit de lucht vallen. Vond het wel grappig dat die coach al die tijd die bokspads aanhield, hij was zeker bang dat die dikke hem wilde slaan of zoquote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef BGTes het volgende:
Ja, toen begon Kevin er ook al over tegen hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Maar wat is dat stom joh, dat je afleveringen eerder online kunt bekijken dan op tvquote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef BGTes het volgende:
Ja, toen begon Kevin er ook al over tegen hem.
Zit nu de wegings-aflevering te kijken, die staat online. Spannendddd
Ja ik ga het vanaf nu dan ook wel online kijken. Maar is echt het domste wat er bestaat, dat haalt alle kijkcijfers wegquote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef BGTes het volgende:
Ja gaat nergens over eigenlijk. Scheelt wel reclame kijken
Misschien zijn ze zich alvast aan het voorbereiden op de komende weken, als de cijfers nog meer tegenvallenquote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja ik ga het vanaf nu dan ook wel online kijken. Maar is echt het domste wat er bestaat, dat haalt alle kijkcijfers weg
Haha, dat zou je haast wel zeggen he!quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Misschien zijn ze zich alvast aan het voorbereiden op de komende weken, als de cijfers nog meer tegenvallen
Ja, dat viel mij dus ook al op. Maar vind ik wel leuk, want het gaat uiteindelijk om de wegingen vind ik. Ik hoop echt dat iemand een keer aankomt. Misschien is dat dit keer wel gebeurd, moet nog even terugkijken. Dus niet verklappenquote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dit 'weegmoment' wel heel snel volgen op het vorige, zeker als je bedenkt dat er vrijdag geen uitzending was.
Haha exact dit. Walead of hoe je het ook schrijft is gewoon een bijdehandjequote:Op dinsdag 10 september 2013 07:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En wat is er strategisch aan je als een lul gedragen? Je geeft je op voor een programma, dan weet je van te voren al wel dat je samen dingen moet doen.. Geef je dan niet op, ga dan lekker thuis afvallen..
Ik weet niet waar jij naar refereert, maar ik had het over het feit dat hijquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En wat is er strategisch aan je als een lul gedragen? Je geeft je op voor een programma, dan weet je van te voren al wel dat je samen dingen moet doen.. Geef je dan niet op, ga dan lekker thuis afvallen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is wel strategisch.
[ Bericht 5% gewijzigd door Peunage op 10-09-2013 08:30:40 ]
Oh, damn son.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:19 schreef PatriQue89 het volgende:
De groep laten vallen, in zijn eentje sporten, omdat hij anders niet afvalt
En bedankt voor de spoiler he..
Nee, ok.. maar hij zei toen wel dat dat strategisch was. Net zoals dat hij en Robert in de eerste week rustig aan deden, want ze hadden toch immuniteit, hoe dom kan je zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, damn son.
Maar dat was dus niet wat ik met strategisch bedoelde. Dat was misschien een dip of zo.
Dus dat!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maar zo strategisch is 'niet mee doen met het team omdat je alleen meer afvalt' toch niet? Als hij zelf een keer onderaan bungelt, kan hij niet bepaald rekenen op steun van de andere kandidaten en loopt zijn team dus meer risico om eruit te worden gestemd.
Een dip wil ik het ook niet echt noemen. Deed het echt bewust en bleef ook achter zijn keuze staanquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, damn son.
Maar dat was dus niet wat ik met strategisch bedoelde. Dat was misschien een dip of zo.
Dat was niet wat ik strategisch vind. Ik had het over iets in aflevering 11. Staat hier boven in een spoilerquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maar zo strategisch is 'niet mee doen met het team omdat je alleen meer afvalt' toch niet? Als hij zelf een keer onderaan bungelt, kan hij niet bepaald rekenen op steun van de andere kandidaten en loopt zijn team dus meer risico om eruit te worden gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:15 schreef BGTes het volgende:
Al dit "strategische" gezeur gaat hem nog in de spreekwoordelijke kont bijten
Tuurlijk, al vind ik dat wel sneu voor Robert denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat was niet relevant hoor, ging over het bovenste deelquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:45 schreef Bolters het volgende:
Kijken jullie uit, want de spoilers zijn bedekt maar vervolgens lees ik wel dat het over Robert gaat
Ahh oke! Naja, niks gezegd dan (A)quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh maar dat was niet relevant hoor, ging over het bovenste deel
Nee, de spoilers gingen niet over Robertquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:45 schreef Bolters het volgende:
Kijken jullie uit, want de spoilers zijn bedekt maar vervolgens lees ik wel dat het over Robert gaat
Turquoise zijn toch die ene 2 dames?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Peunage het volgende:
Ik verwacht ook niet dat grijs het tot het einde haalt. Ik denk 1 van de zwaargewichten. Misschien turquoise of zo.
Da's logisch, ze gaan nu nr. 12 erop zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef Bolters het volgende:
Nu is ineens aflevering 11 van het internet af zie ik. Je kunt nu nog maar tot en met aflevering 10 zien
Ja, die 2 dikke dames.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Turquoise zijn toch die ene 2 dames?
Grrrrrr.. Net nu ik wilde kijken..quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef Bolters het volgende:
Nu is ineens aflevering 11 van het internet af zie ik. Je kunt nu nog maar tot en met aflevering 10 zien
Hoe bedoel je? Alle afleveringen komen er toch gewoon op te staan? 1 tot en met 10 staan er op. Dan hoeven ze 11 toch niet weg te halen om 12 te kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's logisch, ze gaan nu nr. 12 erop zetten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef BGTes het volgende:
[..]Hahaha iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is al lang geleden opgenomen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Ferrari's op videoband!
Een aflevering geen billen van Sandraquote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
God.. gaan ze nou de hele aflevering wegen? Damn..
ze zijn 1 augustus begonnen geloof ik...quote:Op donderdag 12 september 2013 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het is al lang geleden opgenomen toch?
Ik weet al wie er uit liggenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De uitzending van vanavond staat alweer online.
Er gaat er toch maar één uit!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen verrassing vond ik wie er uit gaan
Je quote een post van vorige week he?!quote:Op woensdag 18 september 2013 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Er gaat er toch maar één uit!
Wel zo eerlijk, vind ik.
In de Amerikaanse versie gaat er ook elke week maar eentje uit. Dan wordt er een team genomineerd (het team onder de streep), en dan mag de rest stemmen op wie van de twee er dan uit gaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Wordt vast samengevoegd met mark. Tenzij het mark zelf is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:05 schreef BGTes het volgende:
[..]
In de Amerikaanse versie gaat er ook elke week maar eentje uit. Dan wordt er een team genomineerd (het team onder de streep), en dan mag de rest stemmen op wie van de twee er dan uit gaat.Hmm, ok.. Maar wat is dan het nut van teams maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, ok.. Maar wat is dan het nut van teams maken?Dat je toch afhankelijk bent van elkaar om boven die streep te blijven, denk ik. En een buddy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
We hebben hem nog geen eten zien smokkelen en ik vind hem behoorlijk inventief in het 'zelf' trainen.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Wordt vast samengevoegd met mark. Tenzij het mark zelf is.
Walead dusquote:Op woensdag 18 september 2013 01:33 schreef BGTes het volgende:
Morgen weging, en er gaat maar één persoon weg
Bovendien is het een fijne droogkloot. Na die opdracht waarbij ze over een bewegend balkje moesten springen nam hij de interviewers fijn in de zeik. Dat hij héél veel van de opdracht had geleerd zodat hij nu veel beter in staat was om over een balkje te stappen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We hebben hem nog geen eten zien smokkelen en ik vind hem behoorlijk inventief in het 'zelf' trainen.
Hmm.. okquote:Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat je toch afhankelijk bent van elkaar om boven die streep te blijven, denk ik. En een buddy!
Oeps, niet gezien. 't Is ook niet bepaald een stormlooptopic.:-)quote:Op woensdag 18 september 2013 08:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je quote een post van vorige week he?!
Nee kloptquote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien. 't Is ook niet bepaald een stormlooptopic.:-)
Eens, eens en eens!quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef BGTes het volgende:
Ja, lekker bezig Mark
Blij dat Walead eruit is, die was ik echt zatNou ons egoistische huilmeisje Boudien nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 07:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit..Ah, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.![]()
Ik snap trouwens niet waarom Boudien zegt dat het voor haar niet hoeft als je zooo hard moet werken voor 2 kg verlies. Wat denk je dan, dat het er afsmelt puur omdat je in dat klooster slaapt?
Ik werk keihard voor 0.5-1kg per week zonder trainers en dure apparatuur, suck it up
My hovercraft is full of eel.![]()
Je hebt, als je net gaat trainen, altijd even een moment van stagnatie. Je bouwt spierweefsel op en vet verbrandt. Ik vind het jammer dat het programma geen rekening houdt met het vetpercentage. Want je kunt procentueel gezien best meer vet verbrand hebben dan iemand anders die procentueel gezien meer gewicht is verloren.
En dat is jammer.![]()
Kevin is trouwens thuis wel goed bezig (via walead zijn facebook opgezocht). Hij postte een foto met "We zijn op de helft".
Als je 'm wilt opzoeken: hij komt uit noord-brabant. En zijn achternaam is een naam wat ook een voornaam kan zijn -s.![]()
Hmm ik kan hem niet vinden, linkje in DM?quote:Op maandag 23 september 2013 19:34 schreef Mokkels het volgende:
Kevin is trouwens thuis wel goed bezig (via walead zijn facebook opgezocht). Hij postte een foto met "We zijn op de helft".
Als je 'm wilt opzoeken: hij komt uit noord-brabant. En zijn achternaam is een naam wat ook een voornaam kan zijn -s.My hovercraft is full of eel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |