abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130502508
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Terminator2000bc op 27-08-2013 02:31:06 ]
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130502559
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Zeg je nou dat die WMD van Irak een complot waren? Die dingen zijn toch gewoon gevonden? Bovendien hebben ze er nu democratie en vrede, en dat is ook heel wat waard.
Het verbaast me dat niemand je sarcasme vanaf je eerste post in dit topic al doorkreeg.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_130503601
Partij kiezen in dat conflict... :')
Laat ze elkaar maar allemaal afmaken.
pi_130504484
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:17 schreef Auroraw het volgende:
Ja echt he? Er zijn ook van die rare mensen die anti-Hitler zijn :') 8)7
Goede vergelijking voor een wereldvreemde.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:57:13 #105
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_130505263
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:38 schreef WH141 het volgende:

[..]

Het verbaast me dat niemand je sarcasme vanaf je eerste post in dit topic al doorkreeg.
Dan kan je wel hopen dat ik sarcastisch ben, maar de waarheid valt niet te ontkennen. Ik zag dat ik een foutje maakte over de WMD van Irak, maar dat verandert niets aan het algemene beeld.
pi_130505275
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Dat filmpje in de OP.

Ergens grappig hoe ze eerst een tijd lang naar boven staan te kijken en dan die bom naar beneden horen komen en dat er dan nog twee proberen weg te rennen, net zoals het in tekenfilms gaat. :')
Ik vraag me af waarom je gifgas in moet zetten als dit je tegenstander is :').
Get it and Bet it
pi_130507766
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je gifgas in moet zetten als dit je tegenstander is :').
Dat deden ze dus zelf.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130507980
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat deden ze dus zelf.
Jamaar de VS zegt dat het Assad was en de VS liegt never nooit :'). Obama is de redder van de vrije wereld *O*
Get it and Bet it
pi_130508075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:36 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Jamaar de VS zegt dat het Assad was en de VS liegt never nooit :'). Obama is de redder van de vrije wereld *O*
_O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:28:55 #110
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130509378
Mag ik ook gewoon anti-Assad en anti-terroristen zijn?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:33:17 #111
351780 Piye
King of Kush
pi_130509513
Dat vind ik nou ook over mensen die tegen Castro zijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:47:00 #112
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_130509892
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:36 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap niet dat mensen met een hieraan tegengestelde mening niet gewoon opgepakt worden. Ze kunnen dat toch zeker allemaal wel checken tegenwoordig? Zeker zijn ze bang voor weer van dat linksige gezeik?
pi_130509941
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

In sommige landen werkt democratie nu eenmaal niet. Voornamelijk in het Midden-Oosten, aangezien er dan enkel shariamafketels aan de macht komen. In dat soort landen is een dicatuur nou eenmaal beter op zijn plaats aangezien dat voor orde en stabiliteit zorgt.
Tenzij de dictator ook zo,n shariamafketel is.
pi_130512946
Uit hoeveel subgroeperingen bestaan "beide" kanten eigenlijk? Ik bedoel, volgens mij hebben we het bij de oppositie alleen al over tientallen groeperingen, elk met hun eigen doelstellingen. "De oppositie steunen" kan volgens mij helemaal niet.

Verder vind ik Assad gewoon een enge vent, maar ik denk wel dat zijn regime het enige aanknopingspunt is in deze fuck-up. Zijn regime uit de weg ruimen zal alleen maar meer chaos brengen vrees ik.
pi_130513036
Ik ben niet pro-assad. Maar als ik moet kiezen tussen Assad of een democratie waar de kans groot is dat islamitische fundamentalisten de macht krijgen, dan kies ik voor Assad.
pi_130513355
quote:
Ja, ik was het eerst ook, want hoe kun je nou vóór een dictator zijn?
Met gemak?
quote:
Jij, hij gebruikt momenteel geweld tegen zijn volk. Maar terecht.
Terecht in dat het effectief is, terecht in de zin dat het hemzelf, zijn aanhangers en zijn ambtenaren beschermt, maar moreel is het verwerpelijk.
quote:
keuze tussen religieuze waanzinnigen aan de macht, of een militaire dictator, geef mij dan maar het laatste.
Dat hoor ik vaak maar ik heb geen tot weinig aanleiding gekregen om te geloven dat bijvoorbeeld het moslim broederschap extremer is dan het gristen democratisch appel. Het verschil is dat ze een grotere aanhang hebben en ondanks de idealen van een seculiere staat een democratische overheid altijd een afspiegeling is van haar bevolking is.
quote:
In Egypte wilden ze de sharia gaan invoeren!
Ik zal je een geheimpje verklappen. De sharia is al ingevoerd. In tig landen. Er is naarstig naar gekeken bij het opstellen van vele wetboeken. En oud als het is, het zou niet zo lang neergegaan zijn als er geen universele waarden in stonden.

Als men in Egype de rechterlijke macht wilde afstoten en overdragen aan de clerus, dan is dat iets anders maar niet inherent goed of slecht of problematisch.
quote:
Die mensen in die zandbaklanden zijn helemaal nog niet klaar voor democratie.
In Nederland ook niet, vind ik, het vee stemt steeds op een partij waar ik het niet mee eens ben. Stop met stemmen waar ik niet op stem!
quote:
En dan deze nieuwe propaganda met chemische wapens, geloven jullie nou echt dat Assad zo achterlijk is om ze in te zetten vlak nadat er VN-inspecteurs het land binnen zijn.
Ik snap de grens chemische wapens niet. Ik begrijp dat deze categorie wapens poteneter zijn in guerrillaoorlogen en in terroristische aanslagen omdat ze meer doen dan alleen boem. Het is meer een kaploem ssssssssttt. Maar in conflicten waar deze gebruikt worden door centrale overheden en dan vooral in langdurige conflicten zijn deze wapens niet bijzonder veel schadelijker dan conventionele wapens.
quote:
ALLAHOE AKBAR!!1!!
Jihad jihad akbar jihah jihad.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_130513594
Al die gekkies daar zouden eens een portie calm the fuck down moeten hebben. En het westen er zich maar weer mee bemoeien. Rusland zo daar door over de zeik. Je zou je bijna gaan afvragen wanneer de poppen weer aan het dansen gaan want er is geen beter medicijn voor crisis dan een goede oorlog :')
pi_130515085
Alsof wij vanuit hier kunnen bepalen of die rebellen allemaal extremistisch zijn. Als er dadelijk overtuigend bewijs is dan moet je wel ingrijpen. De oorlog in Irak was gebaseerd op leugens, als dat dit maal weer is geef ik de hoop op een fatsoenlijke wereld echt op. :')

Hopelijk maken ze wel tempo: snel Assad oppakken en het land weer uit. Weer miljarden in een oorlog pompen zit niemand op te wachten.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:33:14 #119
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_130515207
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Mag ik ook gewoon anti-Assad en anti-terroristen zijn?
Ja.
pi_130515414
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:29 schreef Donnis het volgende:
Alsof wij vanuit hier kunnen bepalen of die rebellen allemaal extremistisch zijn. Als er dadelijk overtuigend bewijs is dan moet je wel ingrijpen. De oorlog in Irak was gebaseerd op leugens, als dat dit maal weer is geef ik de hoop op een fatsoenlijke wereld echt op. :')

Hopelijk maken ze wel tempo: snel Assad oppakken en het land weer uit. Weer miljarden in een oorlog pompen zit niemand op te wachten.
Mensen en ook landen handelen vaak (altijd?) eerst uit eigen belang, ik verwacht niks anders.
Als men Syrië aanvalt onder het mom van het omver werpen van een regime dat chemische wapens inzet tegen haar eigen bevolking, zal het me echt helemaal niks verbazen als later blijkt dat het achteraf blijkt dat het toch niet het regime bleek te zijn dat die wapens inzette.

Sowieso is het een flinke clusterfuck in die regio. Ik weet te weinig van de situatie om onderbouwd voor of tegen Assad te zijn (net als de meerderheid van de mensen die wel stellig een kant gekozen hebben). Het doet me allemaal niet zo veel meer tegenwoordig aangezien het al jaren een puinhoop is. Aanvallen of niet, veel rustiger en vredelievender zal het er vast niet op worden daar.
pi_130517047
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Daarom, Stalin *O*
Is Mao Zedong al genoemd?
pi_130517080
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:26 schreef nuck_chorris het volgende:
Partij kiezen in dat conflict... :')
Laat ze elkaar maar allemaal afmaken.
Ver van onze bed show met dagelijks vermaak. Heerlijk toch!!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:27:31 #123
362234 Sound.Cloud
Beginnend Amateur
pi_130517161
Assad, wat een familieman, zou niet misstaan in het moderne CDA.
pi_130518547
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:29 schreef Donnis het volgende:
De oorlog in Irak was gebaseerd op leugens, als dat dit maal weer is geef ik de hoop op een fatsoenlijke wereld echt op. :')
Is er iets veranderd na de leugens van Irak? Zijn er mensen terechtgesteld voor die leugens? Waren er consequenties?

Nope, je kan tegenwoordig illegale oorlogen starten gebaseerd op leugens en de internationale gemeenschap doet er niks aan. Heb je het zogenaamd superieure westen er iets over horen zeggen? Nope. Landen als Libië hoorde men er wel over. Ghadaffi heeft lange speeches gegeven bij de VN over de illegale oorlog van het Westen in Irak. Het westen heeft zich niet veranderd na Irak en zal gewoon weer een illegale oorlog gebaseerd op leugens starten.
pi_130578700
http://dailystar.com.lb/N(...)k.ashx#axzz2dIDiJUTR

Ongelofelijk. Na GB, Fr en de VS geeft nu ook de AL Assad de schuld van de aanval, zonder dat er ook maar één bewijsstuk tegen hem geleverd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')