Hmm, niet het hele EP hoop ik, een paar mogen er zijn. Farage en zijn kornuiten bijvquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet nodig, zodra ik de leider ben van dit land heb ik de gehele EU in mijn zak zitten.
Korte metten maken mensen die frauderen met overheidsgeld gemeenschapsgeld, dus het hele Europees Parlement lekker een paar jaartjes brommen.![]()
Daarmee is alles goed, we zijn even een tijdje ertussenuit geweest
Natuurlijk wel. Het pro-Assad kamp hier op FOK! is echter wel ontzettend sneu door de misdaden van Assad te bagatelliseren of simpelweg te ontkennen. Dat zijn vaak ook van die figuren die Rusland en andere dictaturen adoreren, omdat ze lekker opstandig zijn. En dat allemaal vanuit het veilige Nederland roepen. In het betreffende land zouden ze het geen jaar volhouden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en andersom gebeurt dat totaal niet ????
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom die lui niet gewoon naar het journaal kunnen kijken voor een gefundeerde mening.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:30 schreef Hierro het volgende:
[..]
Het pro-Assad kamp hier op FOK! is echter wel ontzettend sneu door de misdaden van Assad te bagatelliseren of simpelweg te ontkennen. Dat zijn vaak ook van die figuren die Rusland en andere dictaturen adoreren, omdat ze lekker opstandig zijn. En dat allemaal vanuit het veilige Nederland roepen. In het betreffende land zouden ze het geen jaar volhouden.
Het journaal van de Staatsomroep bedoel je? Gesponsord door linkse mensen die hun multiculti-mening graag naar buiten brengen en die de Moslimterroristjes in Syrië liev en aardig vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom die lui niet gewoon naar het journaal kunnen kijken voor een gefundeerde mening.
Ohjaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het journaal van de Staatsomroep bedoel je? Gesponsord door linkse mensen die hun multiculti-mening graag naar buiten brengen en die de Moslimterroristjes in Syrië liev en aardig vinden.
Nee, dan liever onafhankelijke digitale media.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die de Allahoe Akbars geteld heeft?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Dat filmpje in de OP.
Ergens grappig hoe ze eerst een tijd lang naar boven staan te kijken en dan die bom naar beneden horen komen en dat er dan nog twee proberen weg te rennen, net zoals het in tekenfilms gaat.
Ach je moet toch ergens aan vasthouden om je fouten op af te schuiven.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ohja![]()
Loslopende complotter gespot
Misschien kan jij wat alu hoedjes tekenen in paint of welk programma gebruikte Amerika om de WMD op kaarten van Irak te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zeg je nou dat die WMD van Irak een complot waren? Die dingen zijn toch gewoon gevonden? Bovendien hebben ze er nu democratie en vrede, en dat is ook heel wat waard.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien kan jij wat alu hoedjes tekenen in paint of welk programma gebruikte Amerika om de WMD op kaarten van Irak te tekenen?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Zeg je nou dat die WMD van Irak een complot waren? Die dingen zijn toch gewoon gevonden? Bovendien hebben ze er nu democratie en vrede, en dat is ook heel wat waard.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:17 schreef Auroraw het volgende:
Ja echt he? Er zijn ook van die rare mensen die anti-Hitler zijn![]()
quote:
Salafistenvriendjesquote:
Ja, want Assad valt ook echt met Hitler te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:17 schreef Auroraw het volgende:
Ja echt he? Er zijn ook van die rare mensen die anti-Hitler zijn![]()
Alsof Assad cared om het volk. Die zit er ook alleen voor zichzelfquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:29 schreef MAHL het volgende:
Ja, ik was het eerst ook, want hoe kun je nou vóór een dictator zijn? Welnu, na de 'lente' in Egypte op het journaal te hebben gezien begrijp ik maar al te goed waarom Assad doet wat hij doet.
Ja, hij is een dictator. Jij, hij gebruikt momenteel geweld tegen zijn volk. Maar terecht. Hij hield het land jarenlang stabiel, iets waar de bevolking baat bij had - als je mocht kiezen tussen religieuze waanzinnigen aan de macht, of een militaire dictator, geef mij dan maar het laatste.
Kijk nu naar de situatie in Egypte. Daar willen ze de sharia gaan invoeren! Maar goed dat het leger weer ingreep, maar nee, dan beginnen de mensen weer te zeiken dat ze de democratisch gekozen president afzetten
Die mensen in die zandbaklanden zijn helemaal nog niet klaar voor democratie. De extremistische moslims leven geestelijk nog in de middeleeuwen. Als het aan hen lag kwam er een of andere imam aan de macht en werden gematigde Moslims en Christenen het land uit gejaagd of zelfs gedood. Nee, dan liever de stabiliteit die Assad geeft.
En dan deze nieuwe propaganda met chemische wapens, geloven jullie nou echt dat Assad zo achterlijk is om ze in te zetten vlak nadat er VN-inspecteurs het land binnen zijn, twee straten van hun hoofdkwartier vandaan?Of doorgestoken kaart of uitgevoerd door andere partijen om zodoende een inmenging van het Westen uit te lokken.
Ter illustratie van de achterlijkheid van de rebellen
http://www.liveleak.com/view?i=6c5_1377374025
ALLAHOE AKBAR!!1!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |