Dat is hetzelfde man. Land of de free, weet je. Daar profiteert uiteindelijk iedereen van en het is beter dan van die rare moslims overal toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Amerika stelt louter zijn/haar belangen veilig.
Precies! We moeten de dictatuur meer steunen. Wie weet leren we er nog wat van en werkt het hier ook wel. Ik zie hier soms ook moslims op straat lopen namelijk de laatste tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
In sommige landen werkt democratie nu eenmaal niet. Voornamelijk in het Midden-Oosten, aangezien er dan enkel shariamafketels aan de macht komen. In dat soort landen is een dicatuur nou eenmaal beter op zijn plaats aangezien dat voor orde en stabiliteit zorgt.
Ik denk het wel ja. De Moslims hier kunnen niet zo goed met de Westerse vrijheden overweg, jammer genoeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Precies! We moeten de dictatuur meer steunen. Wie weet leren we er nog wat van en werkt het hier ook wel. Ik zie hier soms ook moslims op straat lopen namelijk de laatste tijd.
Ik snap persoonlijk nooit waarom alles erbij gehaald moet worden. Zeg ik ergens dat de Saoedi-Arabië mij tevreden stemt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ah dan is het wel te begrijpen. In Saudi-Arabië worden vrouwen bijvoorbeeld onderdrukt, maar dat is met ca 50% niet echt een minderheid te noemen natuurlijk, en dus hoor je ons in het Westen er ook niet zoveel over klagen.
Wat een debielen, en je kan mij niet vertellen dat ze niet allemaal zo zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Hierro het volgende:
Hier nog wat filmpjes van Assads maatjes.
Je bent lekker aan het trollen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Precies! We moeten de dictatuur meer steunen. Wie weet leren we er nog wat van en werkt het hier ook wel. Ik zie hier soms ook moslims op straat lopen namelijk de laatste tijd.
Daarom smack for presidentquote:
Ik heb je back mattiequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het trollen?
[..]
Daarom smack for president,juist nu
Och, zullen we eerst de EU uit moeten, anders heeft het alsnog geen zin wie president is en wie niet hequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het trollen?
[..]
Daarom smack for president,juist nu
Deze man weet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, zullen we eerst de EU uit moeten, anders heeft het alsnog geen zin wie president is en wie niet he
Dan krijg je hier misschien ook machtsconflicten en moet de VS ingrijpen. Ik denk niet dat we dat van ze kunnen vragen hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, zullen we eerst de EU uit moeten, anders heeft het alsnog geen zin wie president is en wie niet he
en andersom gebeurt dat totaal niet ????quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Hierro het volgende:
Hier nog wat filmpjes van Assads maatjes.
Nee, andersom niet. Anders waren die rebellen toch geen legitieme vertegenwoordiging van het volk geworden zoals Clinton nog zei.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en andersom gebeurt dat totaal niet ????
Niet nodig, zodra ik de leider ben van dit land heb ik de gehele EU in mijn zak zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met Cactus, Smack?Tijd niet online geweest.
Hmm, niet het hele EP hoop ik, een paar mogen er zijn. Farage en zijn kornuiten bijvquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet nodig, zodra ik de leider ben van dit land heb ik de gehele EU in mijn zak zitten.
Korte metten maken mensen die frauderen met overheidsgeld gemeenschapsgeld, dus het hele Europees Parlement lekker een paar jaartjes brommen.![]()
Daarmee is alles goed, we zijn even een tijdje ertussenuit geweest
Natuurlijk wel. Het pro-Assad kamp hier op FOK! is echter wel ontzettend sneu door de misdaden van Assad te bagatelliseren of simpelweg te ontkennen. Dat zijn vaak ook van die figuren die Rusland en andere dictaturen adoreren, omdat ze lekker opstandig zijn. En dat allemaal vanuit het veilige Nederland roepen. In het betreffende land zouden ze het geen jaar volhouden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en andersom gebeurt dat totaal niet ????
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom die lui niet gewoon naar het journaal kunnen kijken voor een gefundeerde mening.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:30 schreef Hierro het volgende:
[..]
Het pro-Assad kamp hier op FOK! is echter wel ontzettend sneu door de misdaden van Assad te bagatelliseren of simpelweg te ontkennen. Dat zijn vaak ook van die figuren die Rusland en andere dictaturen adoreren, omdat ze lekker opstandig zijn. En dat allemaal vanuit het veilige Nederland roepen. In het betreffende land zouden ze het geen jaar volhouden.
Het journaal van de Staatsomroep bedoel je? Gesponsord door linkse mensen die hun multiculti-mening graag naar buiten brengen en die de Moslimterroristjes in Syrië liev en aardig vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom die lui niet gewoon naar het journaal kunnen kijken voor een gefundeerde mening.
Ohjaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het journaal van de Staatsomroep bedoel je? Gesponsord door linkse mensen die hun multiculti-mening graag naar buiten brengen en die de Moslimterroristjes in Syrië liev en aardig vinden.
Nee, dan liever onafhankelijke digitale media.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die de Allahoe Akbars geteld heeft?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Dat filmpje in de OP.
Ergens grappig hoe ze eerst een tijd lang naar boven staan te kijken en dan die bom naar beneden horen komen en dat er dan nog twee proberen weg te rennen, net zoals het in tekenfilms gaat.
Ach je moet toch ergens aan vasthouden om je fouten op af te schuiven.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ohja![]()
Loslopende complotter gespot
Misschien kan jij wat alu hoedjes tekenen in paint of welk programma gebruikte Amerika om de WMD op kaarten van Irak te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zeg je nou dat die WMD van Irak een complot waren? Die dingen zijn toch gewoon gevonden? Bovendien hebben ze er nu democratie en vrede, en dat is ook heel wat waard.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien kan jij wat alu hoedjes tekenen in paint of welk programma gebruikte Amerika om de WMD op kaarten van Irak te tekenen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |