Ik heb het idee dat de beleidsbepalers in Rusland tegenwoordig meer om de mensheid geven dan die poppenkast dat de Amerikaanse regering moet voorstellen, overal landen binnenvallen en de bevolking en infrastructuur aan puin schieten en vervolgens een land in een chaos weer verlaten..quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef aequus het volgende:
[..]
Je weet dat Rusland het land is dat geen fuck geen om hun eigen bevolking?
Terecht ook. Wij zijn ten minste blank en geen domme moslims, en tevens wonen we in het Westen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:05 schreef BRooster het volgende:
[..]
Democratie is het hoogste goed dat er is. Als het ons uitkomt.
Deze man begrijpt hetquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de beleidsbepalers in Rusland tegenwoordig meer om de mensheid geven dan die poppenkast dat de Amerikaanse regering moet voorstellen, overal landen binnenvallen en de bevolking en infrastructuur aan puin schieten en vervolgens een land in een chaos weer verlaten..
Democratie is zo belangrijk dat we het niet laten verpesten door islamitische terreur. Zo moeilijk is het echt niet. Democratie is bijvoorbeeld dat je de rechten van minderheden respecteert. Daar waar het schort aan democratie schort het doorgaans ook aan rechten voor minderheden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:00 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Over Saudi-Arabië hoor ik weinig klachten, terwijl het er daar ook niet geweldig democratisch aan toe gaat. En toen laatst Hamas een keer wel democratisch verkozen werd wilde men er ineens geen zaken mee doen. Ik vraag me toch af hoe belangrijk dat 'democratie' nou eigenlijk is...
Ehm hallo? Amerika doet dat met gevaar voor eigen leven ten behoeve van wereldwijde democratie en goed bestuur hoor. Of dacht je echt dat ze niets beters met dat geld kunnen doen ofzo?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de beleidsbepalers in Rusland tegenwoordig meer om de mensheid geven dan die poppenkast dat de Amerikaanse regering moet voorstellen, overal landen binnenvallen en de bevolking en infrastructuur aan puin schieten en vervolgens een land in een chaos weer verlaten..
En toch heeft de bevolking van Westerse landen ook weinig te zeggen als het erop aankomt en wordt Europa gebruikt om ons een grondwet door de strot te duwen terwijl we ertegen hebben gestemdquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Terecht ook. Wij zijn ten minste blank en geen domme moslims, en tevens wonen we in het Westen.
Net als wapens geven aan de rebellen in Afghanistan die de Sovjets weg wilden werken... Goh, hoe eindigde dat ook alweer? Oh ja, aan de rebellen die vervolgens de Taliban en Al Queda werden, de bevolking met religieuze waanzin gingen onder drukken en aanslagen op het verderfelijke Westen gingen plegenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze worden zelfs gesteund door de VS terwijl er ook Al Qaea groepen tussen zitten
Over 10 jaar kunnen we dus weer een aanslag verwachten van deze vriendelijke mensen op Amerikaans (hoop ik) grondgebied om vervolgens weer landen binnen te vallen om ze af te maken.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef aequus het volgende:
[..]
Je weet dat Rusland het land is dat geen fuck geen om hun eigen bevolking?
Ah dan is het wel te begrijpen. In Saudi-Arabië worden vrouwen bijvoorbeeld onderdrukt, maar dat is met ca 50% niet echt een minderheid te noemen natuurlijk, en dus hoor je ons in het Westen er ook niet zoveel over klagen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Democratie is zo belangrijk dat we het niet laten verpesten door islamitische terreur. Zo moeilijk is het echt niet. Democratie is bijvoorbeeld dat je de rechten van minderheden respecteert. Daar waar het schort aan democratie schort het doorgaans ook aan rechten voor minderheden.
Amerika heeft helemaal geen geldquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ehm hallo? Amerika doet dat met gevaar voor eigen leven ten behoeve van wereldwijde democratie en goed bestuur hoor. Of dacht je echt dat ze niets beters met dat geld kunnen doen ofzo?
In sommige landen werkt democratie nu eenmaal niet. Voornamelijk in het Midden-Oosten, aangezien er dan enkel shariamafketels aan de macht komen. In dat soort landen is een dicatuur nou eenmaal beter op zijn plaats aangezien dat voor orde en stabiliteit zorgt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ehm hallo? Amerika doet dat met gevaar voor eigen leven ten behoeve van wereldwijde democratie en goed bestuur hoor. Of dacht je echt dat ze niets beters met dat geld kunnen doen ofzo?
Dat is hetzelfde man. Land of de free, weet je. Daar profiteert uiteindelijk iedereen van en het is beter dan van die rare moslims overal toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Amerika stelt louter zijn/haar belangen veilig.
Precies! We moeten de dictatuur meer steunen. Wie weet leren we er nog wat van en werkt het hier ook wel. Ik zie hier soms ook moslims op straat lopen namelijk de laatste tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
In sommige landen werkt democratie nu eenmaal niet. Voornamelijk in het Midden-Oosten, aangezien er dan enkel shariamafketels aan de macht komen. In dat soort landen is een dicatuur nou eenmaal beter op zijn plaats aangezien dat voor orde en stabiliteit zorgt.
Ik denk het wel ja. De Moslims hier kunnen niet zo goed met de Westerse vrijheden overweg, jammer genoeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Precies! We moeten de dictatuur meer steunen. Wie weet leren we er nog wat van en werkt het hier ook wel. Ik zie hier soms ook moslims op straat lopen namelijk de laatste tijd.
Ik snap persoonlijk nooit waarom alles erbij gehaald moet worden. Zeg ik ergens dat de Saoedi-Arabië mij tevreden stemt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ah dan is het wel te begrijpen. In Saudi-Arabië worden vrouwen bijvoorbeeld onderdrukt, maar dat is met ca 50% niet echt een minderheid te noemen natuurlijk, en dus hoor je ons in het Westen er ook niet zoveel over klagen.
Wat een debielen, en je kan mij niet vertellen dat ze niet allemaal zo zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Hierro het volgende:
Hier nog wat filmpjes van Assads maatjes.
Je bent lekker aan het trollen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Precies! We moeten de dictatuur meer steunen. Wie weet leren we er nog wat van en werkt het hier ook wel. Ik zie hier soms ook moslims op straat lopen namelijk de laatste tijd.
Daarom smack for presidentquote:
Ik heb je back mattiequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het trollen?
[..]
Daarom smack for president,juist nu
Och, zullen we eerst de EU uit moeten, anders heeft het alsnog geen zin wie president is en wie niet hequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het trollen?
[..]
Daarom smack for president,juist nu
Deze man weet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, zullen we eerst de EU uit moeten, anders heeft het alsnog geen zin wie president is en wie niet he
Dan krijg je hier misschien ook machtsconflicten en moet de VS ingrijpen. Ik denk niet dat we dat van ze kunnen vragen hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, zullen we eerst de EU uit moeten, anders heeft het alsnog geen zin wie president is en wie niet he
en andersom gebeurt dat totaal niet ????quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Hierro het volgende:
Hier nog wat filmpjes van Assads maatjes.
Nee, andersom niet. Anders waren die rebellen toch geen legitieme vertegenwoordiging van het volk geworden zoals Clinton nog zei.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en andersom gebeurt dat totaal niet ????
Niet nodig, zodra ik de leider ben van dit land heb ik de gehele EU in mijn zak zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met Cactus, Smack?Tijd niet online geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |