abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130478630
Beste allen,

Ik twijfel of ik een meisje, die ik wil uitvragen voor een date, straks zal bellen of dat ik wacht tot morgen omdat ik ze dan IRL zie. De kans dat ik ze morgen IRL even alleen kan spreken is namelijk vrij klein en ik wil ze wel zsm uitvragen. Dus kan ik beter vandaag bellen of morgen IRL afwachten op een kans?

thanks alvast;-)
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:09:34 #2
389075 Worsteman
Vermoedelijk chillende
pi_130478701
IRL :')

Maar wel gewoon eventjes 1 op 1 afspreken, niet via de telefoon, dat is zo muah
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:11:59 #3
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130478764
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:06 schreef Shockwave12 het volgende:
Beste allen,

Ik twijfel of ik een meisje, die ik wil uitvragen voor een date, straks zal bellen of dat ik wacht tot morgen omdat ik ze dan IRL zie. De kans dat ik ze morgen IRL even alleen kan spreken is namelijk vrij klein en ik wil ze wel zsm uitvragen. Dus kan ik beter vandaag bellen of morgen IRL afwachten op een kans?

thanks alvast;-)
Kun je niet beter mensen uitvragen via Omegle? Dat is volgens mij nog persoonlijker.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_130478777
Wat is de reden van je haast? Kapers op de baai?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_130478810
IRL en als je geen moment alleen kan vinden bel je lekker morgen
pi_130478913
Via whatsapp!

Ok even serieus, als je haar toch morgen ziet gewoon dat even afwachten. Als je dan geen moment alleen met haar hebt of het om een andere reden niet kan/wil vragen, bel je haar die avond op om te zeggen dat je het leuk vond haar te zien en te vragen of ze met je uit wil.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:21:48 #7
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130478990
Je kan toch ook bellen en vragen of je haar morgen ziet..
Centrum van het universum ben ik..
  Forum Admin maandag 26 augustus 2013 @ 15:24:29 #8
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_130479060
Tja, het ligt er een beetje aan hoe goed je haar al kent. Als je haar verder niet/weinig spreekt dan is het beter om het IRL te doen. Als je haar toch al vaker aan de telefoon hebt kan je het wel doen maar zou ik toch voor IRL kiezen.
pi_130479256
quote:
Tja, het ligt er een beetje aan hoe goed je haar al kent. Als je haar verder niet/weinig spreekt dan is het beter om het IRL te doen. Als je haar toch al vaker aan de telefoon hebt kan je het wel doen maar zou ik toch voor IRL kiezen.
Ik ken haar vrij goed, dus telefoon zou niet heel vreemd overkomen of zo, maar ook gezien de andere commentaren wacht ik wel tot morgenavond :-)

quote:
Wat is de reden van je haast? Kapers op de baai?
Nee, kheb het gevoel dat zei andere ideeën begint te krijgen dan ik, dat wil voorkomen door haar uit te vragen (het was fysisch onmogelijk om dat eerder te doen). Zegt ze nee, jammer, zegt ze ja, leuk en gaan we vrolijk verder met waar we al mee bezig zijn.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:36:15 #10
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130479405
Ja dan kan je beter gewoon face to face vragen, zorg dat je er goed uitziet :P
Centrum van het universum ben ik..
pi_130479739
gewoon uitvragen als ze nee zegt moet je zeggen: "Jij mist wat vraag het maar aan al je vriendinnen" en dan heb ik het over de vriendinnen van haar die jij al waarschijnlijk gepakt hebt.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:54:17 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130479879
"Hey, uuh, vind je het leuk om es een keer wat te gaan doen?" IRL dus ^O^
pi_130590545
Omdat er teveel topics zijn zonder vermelding van resultaat:

Ik had, zoals ik verwachte geen kans haar IRL even alleen te spreken, dus ik heb ze gebeld. Ze vond het prima om af te spreken, volgend weekend is het zover :-)

Benieuwd hoe het verder gaat ;-)
pi_130592261
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef Shockwave12 het volgende:

Ik had, zoals ik verwachte geen kans haar IRL even alleen te spreken, dus ik heb ze gebeld. Ze vond het prima om af te spreken, volgend weekend is het zover :-)

^O^
Vergeet niet om na volgend weekend weer resultaat te melden he.
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:03:08 #15
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_130593988
quote:

Leuk!
pi_130594856
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef BRooster het volgende:

[..]

^O^
Vergeet niet om na volgend weekend weer resultaat te melden he.
Inderdaad, ik ben benieuwd nu :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:32:00 #17
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130597310
quote:

Wat een baas ben je dat je dat durft ^O^

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_130597681
Ik zal jullie op de hoogte houden ;-)

quote:
Wat een baas ben je dat je dat durft ^O^
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
21, nog nooit een serieuze relatie gehad, ik geef toe dat ik hem wel even kneep toen ik belde. Maar ik leef vanuit de gedachte dat je beter spijt kunt hebben van wat je wel gedaan hebt dan wat je niet gedaan hebt (in de redelijk zin van het woord): gewoon vragen dus, anders kom je nergens. Het resultaat was positief en nu maar is kijken of het voor beide kanten iets moois gaat worden :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Shockwave12 op 29-08-2013 15:47:37 ]
pi_130601835
Ik ben trots op je, jongen.
pi_130743461
Goed, ondertussen nadert de date, en hebben we telefonisch nog wat gezellig contact gehad.

Hoe pak ik die eerste date het beste aan? We kennen elkaar redelijk, maak je niet druk over onderwerpen om over praten, zij en ik praten met gemak de hele avond vol, ik bedoel meer van:
-Laat je je intenties woordelijk/fysiek voorzichtig merken of moet dit vooral gewoon een gezellig avond zijn?
-Kus op de wang bij afscheid of zo? (of go with the flow?).

Ik ben nergens te bang voor, alleen ik wil het wel goed doen, niet vol gas gelijk, maar ook niet teveel met de rem erop zeg maar. Tips welkom dus aangezien ik een gebrek aan ervaring heb ;-)
pi_130743786
Gewoon je gevoel volgen. Als je echt in haar geïnteresseerd bent ga je haar vanzelf wel een keer aanraken, en zij jou, dat hoef je niet bewust te "plannen".
pi_130746365
Gevoel volgen doe ik sowieso, en daar laat ik me ook wel gedeeltelijk door leiden. Ik wil echter voorkomen dat zij het ziet als een leuk uitje en niks meer. Ik flirt uiteraard een beetje met haar, in combinatie met dat ik haar uitvroeg, moet het volgens mij wel duidelijk zijn dat ik meer op het oog heb dan alleen een leuk avondje. Maar ik wil toch echt voorkomen dat ik gewoon een vriend wordt.
pi_130814658
Luister, het beste is vooral niet te hard van stapel te lopen en dingen te pushen want niet elk meisje - en zeker niet voor een eerste keer - is gediend om gelijk bij een eerste ontmoeting te gaan lopen flirten,tenzij de signalen tussen jullie beiden overduidelijk zijn dat je elkaar mag en meer wil.

Sommige meisjes schrikken ook en worden afstandelijk en zoeken uitvluchten om weg te gaan als je gelijk al laat merken wat je wilt. Subtiel zijn is hier de leidraad en denk maar zo: Als dit goed is is er altijd een vervolg en dan heb je weer wat om naar uit te kijken.
  woensdag 4 september 2013 @ 17:20:47 #24
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_130817774
Zorg ervoor dat het niet blijft bij een vriendschappelijk uitje, raak haar aan of kijk haar een keer diep in de ogen. Je merkt vanzelf wel of ze dit waardeert of niet. Weet zij wat je intenties zijn of ziet ze jullie gewoon als vrienden en meer niet?
Het leven is een toverbal.
pi_130820181
quote:
Luister, het beste is vooral niet te hard van stapel te lopen en dingen te pushen
Dat was ik ook niet van plan, maar ik wil wel subtiel duidelijk maken dat het niet puur vriendschappelijk is. Hoe pak je dat aan? Nou geeft CrushedTinBox daar in de volgende post al antwoord op met: ''diep in de ogen kijken'' en ''aanraken''. Als dat voldoende is, laat ik het daar vrijdag bij. Of de signalen moeten van haar kant heel duidelijk zijn.

quote:
Weet zij wat je intenties zijn of ziet ze jullie gewoon als vrienden en meer niet?
Daar twijfel ik dus serieus over. Ze is iemand die gemakkelijk met jongens omgaat zonder bijbedoelingen, en ik wil niet dat mij datzelfde overkomt. Wat is er gebeurd met betrekking tot mijn intenties:
-We hebben in de afgelopen tijd al wel oppervlakkig fysiek contact gehad waar ik dat bij andere meiden niet op die manier doe (bewust even aanraken op arm ofzo, even schouder vasthouden, tegen elkaar aanzitten, e.d.)
-Ik flirt een beetje
-Van iemand al de vraag gehad of wij iets hadden (dus anderen valt het op)
-Nog een paar dingen die ik vanwege privé niet vertel, maar haar haast wel aan het denken moeten hebben gezet.

Maar geen idee of zij dat ook zo ervaart omdat ze dus nogal makkelijk met jongens omgaat. Dat is ook waarom ik zit na te denken hoe dat subtiel (dus niet met woorden, afknapper) ga duidelijk maken. Ik ga sowieso jouw twee dingen doen: aanraken, diep in de ogen kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Shockwave12 op 04-09-2013 19:31:53 ]
pi_130905679
Net terug van avondje met de date, zoals beloofd een verslag:

Bij het afgesproken punt haar opgepikt, 3 kussen ter begroeting gegeven en toen naar een terrasje gelopen. Een terrasje waar je zowel stoelen als banken had. Gelijk naar de banken gegaan natuurlijk zodat we naast elkaar konden zitten. Met een tafel tussen haar en jouw zelf zijn bepaalde doelen iets moeilijker te halen... Wat drinken besteld en toen zo'n beetje 2 uur uiterst gezellig gekletst, hoop lol gemaakt, ook wat serieuzere dingen besproken, top dus wat dat betreft. Scheelt enorm als je elkaar al kent. Tijdens het kletsen rustig een paar keer naar haar toe geschoven, zodat we fysiek contact maakten. Paar keer ook bewust aangeraakt. Maar verder niet echt respons van haar kant.
Paar keer een flirtje geplaatst, moest ze wel om lachen, meer verder ook geen respons. Uiteindelijk gaf ik aan dat het tijd werd om te gaan, maar voordat we goed en wel vertrokken waren was het nog wel even later, gewoon omdat het gezellig was. Bij afscheid niks bijzonders, ze gaf aan het erg leuk te hebben gehad, dat was wederzijds uiteraard.

Kortom: het is geen verlegen meisje, dus gevalletje 'we zijn goede vrienden, maar relatie zit er niet'. Of ik moet me wel heel sterk vergissen.

Kzal morgen is even een hint plaatsen naar een volgend afspraakje, kijken hoe ze daar op reageert.
pi_130933881
We hebben vanmiddag nog even gewhatsapt, nou wilde ze nog een keer naar een bepaald museum toe, dus ff een opmerking gemaakt dat we dat volgende week ofzo prima kunnen doen. Ze negeerde dat echter compleet en ging verder over iets anders.

Ik beschouw dit maar -helaas- als een gesloten boek.

Ze weet iig dat ik nog wel een keer met haar weg wil, dus ik laat het contact maar rusten tot het moment dat ze zelf nog contact opneemt om iets te gaan doen.
pi_130934523
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:13 schreef Shockwave12 het volgende:
We hebben vanmiddag nog even gewhatsapt, nou wilde ze nog een keer naar een bepaald museum toe, dus ff een opmerking gemaakt dat we dat volgende week ofzo prima kunnen doen. Ze negeerde dat echter compleet en ging verder over iets anders.

Ik beschouw dit maar -helaas- als een gesloten boek.

Ze weet iig dat ik nog wel een keer met haar weg wil, dus ik laat het contact maar rusten tot het moment dat ze zelf nog contact opneemt om iets te gaan doen.
Je hebt het iig geprobeerd, de bal ligt nu bij haar. Gezien je twee verslagen ziet het er niet erg positief uit inderdaad.
  zondag 8 september 2013 @ 11:50:27 #29
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_130941999
Het klinkt allemaal nogal bekend in de oren. Erg balen. Voordeel dat je elkaar al kent is dat je makkelijk lekker kan babbelen, nadeel is dat het snel vriendschappelijk gezellig wordt, zoals dit dus. Geef het inderdaad wat tijd :) niet teveel zeggen 'goh zullen we eens naar dat museum blablabla gaan...'
pi_130966790
quote:
Je hebt het iig geprobeerd, de bal ligt nu bij haar. Gezien je twee verslagen ziet het er niet erg positief uit inderdaad.
Idd. En toch ben ik blij dat ik in het begin van dit topic dat telefoontje gewaagd heb. Ik loop nu niet rond met het gevoel ''had ik maar gebeld, dan was het misschien wat geworden''. Ze weet dat ik interesse heb, het is nu aan haar om daar wel of niet wat mee te doen.

quote:
Geef het inderdaad wat tijd :) niet teveel zeggen 'goh zullen we eens naar dat museum blablabla gaan...
Ik ga mezelf zeker niet opdringen, af en toe met haar praten zal wel blijven, maar nieuwe voorstellen over uitgaan zal ik rusten totdat ze er zelf mee komt.
pi_131026693
Ondertussen ben ik erachter (of gedeeltelijk iig) waarom het tot nu toe niks geworden is:

Dit kreeg ik via via te horen van iemand waar zij dat in het algemeen tegen gezegd had:

Ze vind dat relaties alleen maar narigheid brengen. Ze vind dat door enkele nare relaties in het verleden waarin ze niet meer zichzelf kon zijn, dingen tegen haar zin in toch ging doen 'omwille van de relatie'. Ze heeft geen zich weer in die narigheid te storten.

Een begrijpelijke, maar wat mij betreft toch onlogische associatie tussen 'relatie' en 'narigheid'. Een relatie kan -en is meestal- ook heel leuk :)

Is er iets wat ik daar nog aan kan doen? Vertrouwen winnen dat ze bij mij wel de ruimte heeft zichzelf te zijn? Heel voorzichtig veroveren? Of toch maar gewoon helemaal loslaten?

[ Bericht 5% gewijzigd door Shockwave12 op 10-09-2013 19:21:48 ]
pi_131030397
Hm ik zou het even laten persoonlijk. Of je moet het idee hebben dat je niet duidelijk genoeg geweest ben.
pi_131030795
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:28 schreef Shockwave12 het volgende:
Ondertussen ben ik erachter (of gedeeltelijk iig) waarom het tot nu toe niks geworden is:

Ze vind dat relaties alleen maar narigheid brengen. Ze vind dat door enkele nare relaties in het verleden waarin ze niet meer zichzelf kon zijn, dingen tegen haar zin in toch ging doen 'omwille van de relatie'. Ze heeft geen zich weer in die narigheid te storten.

Een begrijpelijke, maar wat mij betreft toch onlogische associatie tussen 'relatie' en 'narigheid'. Een relatie kan -en is meestal- ook heel leuk :)

Is er iets wat ik daar nog aan kan doen? Vertrouwen winnen dat ze bij mij wel de ruimte heeft zichzelf te zijn? Heel voorzichtig veroveren? Of toch maar gewoon helemaal loslaten?
Dit zijn altijd weer dezelfde smoesjes die je te verwerken krijgt wanneer blijkt dat jij het gewoon niet helemaal bent voor haar. Zelf zou ik het laten voor wat het is en het loslaten inderdaad. Misschien zoekt zij dan nog contact op met jou als ze er wel klaar voor is, en anders weet je hoe de zaken ervoor staan.
pi_131030873
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:38 schreef Zaporizhzhya het volgende:

[..]

Dit zijn altijd weer dezelfde smoesjes die je te verwerken krijgt wanneer blijkt dat jij het gewoon niet helemaal bent voor haar. Zelf zou ik het laten voor wat het is en het loslaten inderdaad. Misschien zoekt zij dan nog contact op met jou als ze er wel klaar voor is, en anders weet je hoe de zaken ervoor staan.
Dat dus.
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 18:45:11 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_131031000
quote:

De rest nog niet gelezen, maar wat leuk te lezen dat er gelukkig nog mensen zijn die liever bellen of iets IRL vragen dan via whatsapp ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131032288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:38 schreef Zaporizhzhya het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens
pi_131032425
quote:
Voor alle duidelijkheid moet ik er bij zeggen dat ik dit via via te horen kreeg van iemand tegen wie zij dat in het algemeen gezegd had. Het was dus niet persoonlijk aan mij gericht. Ik zal de post zo even aanpassen. Sorry daarvoor. Brengt dat nog verandering in de situatie?

quote:
De rest nog niet gelezen, maar wat leuk te lezen dat er gelukkig nog mensen zijn die liever bellen of iets IRL vragen dan via whatsapp
Haha, sowieso bellen of IRL :)
pi_131033330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef Shockwave12 het volgende:

[..]

Voor alle duidelijkheid moet ik er bij zeggen dat ik dit via via te horen kreeg van iemand tegen wie zij dat in het algemeen gezegd had. Het was dus niet persoonlijk aan mij gericht. Ik zal de post zo even aanpassen. Sorry daarvoor. Brengt dat nog verandering in de situatie?

[..]

Je heb toch al met haar geflirt? En daar reageerde ze niet op..dus zou het verder bij haar laten.
pi_131034549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef Shockwave12 het volgende:

[..]

[..]

Het maakt de situatie wel anders natuurlijk, maar voor ons hier onmogelijk om daar een zinnig woord over te zeggen. Misschien was het wel als een boodschap bedoeld die via via bij jou terecht moest komen van haar kant (ik zeg maar wat geks). In ieder geval blijft de voorlopige 'opdracht' voor jou hetzelfde denk ik: je passief opstellen en haar het initiatief laten nemen.
pi_131045169
Bedankt allemaal voor de adviezen. Ik zal me wat betreft relatie dingen passief opstellen richting haar.
Omdat we elkaar verder wel eens tegenkomen zal ik uiteraard wel eens met haar praten, maar daar zal ik het bij laten totdat ik van haar een duidelijk ander signaal krijg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')