Kun je niet beter mensen uitvragen via Omegle? Dat is volgens mij nog persoonlijker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:06 schreef Shockwave12 het volgende:
Beste allen,
Ik twijfel of ik een meisje, die ik wil uitvragen voor een date, straks zal bellen of dat ik wacht tot morgen omdat ik ze dan IRL zie. De kans dat ik ze morgen IRL even alleen kan spreken is namelijk vrij klein en ik wil ze wel zsm uitvragen. Dus kan ik beter vandaag bellen of morgen IRL afwachten op een kans?
thanks alvast;-)
Ik ken haar vrij goed, dus telefoon zou niet heel vreemd overkomen of zo, maar ook gezien de andere commentaren wacht ik wel tot morgenavond :-)quote:Tja, het ligt er een beetje aan hoe goed je haar al kent. Als je haar verder niet/weinig spreekt dan is het beter om het IRL te doen. Als je haar toch al vaker aan de telefoon hebt kan je het wel doen maar zou ik toch voor IRL kiezen.
Nee, kheb het gevoel dat zei andere ideeën begint te krijgen dan ik, dat wil voorkomen door haar uit te vragen (het was fysisch onmogelijk om dat eerder te doen). Zegt ze nee, jammer, zegt ze ja, leuk en gaan we vrolijk verder met waar we al mee bezig zijn.quote:Wat is de reden van je haast? Kapers op de baai?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef Shockwave12 het volgende:
Omdat er teveel topics zijn zonder vermelding van resultaat:
Ik had, zoals ik verwachte geen kans haar IRL even alleen te spreken, dus ik heb ze gebeld. Ze vond het prima om af te spreken, volgend weekend is het zover :-)
Benieuwd hoe het verder gaat ;-)
Leuk!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef Shockwave12 het volgende:
Ik had, zoals ik verwachte geen kans haar IRL even alleen te spreken, dus ik heb ze gebeld. Ze vond het prima om af te spreken, volgend weekend is het zover :-)
Inderdaad, ik ben benieuwd nuquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef BRooster het volgende:
[..]![]()
Vergeet niet om na volgend weekend weer resultaat te melden he.
Wat een baas ben je dat je dat durftquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef Shockwave12 het volgende:
21, nog nooit een serieuze relatie gehad, ik geef toe dat ik hem wel even kneep toen ik belde. Maar ik leef vanuit de gedachte dat je beter spijt kunt hebben van wat je wel gedaan hebt dan wat je niet gedaan hebt (in de redelijk zin van het woord): gewoon vragen dus, anders kom je nergens. Het resultaat was positief en nu maar is kijken of het voor beide kanten iets moois gaat wordenquote:Wat een baas ben je dat je dat durft
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Dat was ik ook niet van plan, maar ik wil wel subtiel duidelijk maken dat het niet puur vriendschappelijk is. Hoe pak je dat aan? Nou geeft CrushedTinBox daar in de volgende post al antwoord op met: ''diep in de ogen kijken'' en ''aanraken''. Als dat voldoende is, laat ik het daar vrijdag bij. Of de signalen moeten van haar kant heel duidelijk zijn.quote:Luister, het beste is vooral niet te hard van stapel te lopen en dingen te pushen
Daar twijfel ik dus serieus over. Ze is iemand die gemakkelijk met jongens omgaat zonder bijbedoelingen, en ik wil niet dat mij datzelfde overkomt. Wat is er gebeurd met betrekking tot mijn intenties:quote:Weet zij wat je intenties zijn of ziet ze jullie gewoon als vrienden en meer niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |