Ligt aan het aantal post per paginaquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Zo'n opmerking pas na 3 pagina's. We gaan vooruit op FOK!
Ja dat denk ik ook, zoals ik al zei uit ik mezelf wat dat betreft ook niet zo makkelijk, maar ik doe het wel en bij hem heb ik er ook minder moeite mee dan dat ik in het verleden had bij andere jongens, deels ook omdat ik weet dat hij een soortgelijke achtergrond heeft. Ik heb 'm ook wel duidelijk gemaakt dat als hij wil praten hij altijd bij me terecht kan, maar wil 'm niet te veel pushen, want dat werkt bij mij ook vaak averechts, klap ik alleen maar dicht van. Dus heb zo iets van als de tijd daar is komt hij er vanzelf wel mee... en soms heeft hij wel van die momenten hoor dat hij zichzelf even wat meer open stelt en zulke dingen verteld, zelfde geldt voor mij, gewoon stapje voor stapje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Ojee, dat is inderdaad lastig.
Mijn vriend heeft ook een erg lastige jeugd gehad en ook nog eens 2 gecompliceerde relaties achter de rug. Soms kan ik er nog wel iets van merken.
In de eerste weken dat we met elkaar liepen hebben we avonden lang gepraat waarbij hij zijn hart uitstortte en ik alleen maar luisterde en mijn mening gaf wanneer hij erom vroeg.
Misschien verteld hij jou over een tijdje ook wel wat hem dwars zit. Het is natuurlijk logisch dat hij dat niet gelijk durft te vertellen. Ik denk dat het een stuk beter wordt wanneer hij eens een keer goed zijn hart gelucht heeft.
Mja, het begon als een goed topic, maar nu heb ik er geen zin meer in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef chell__ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, zoals ik al zei uit ik mezelf wat dat betreft ook niet zo makkelijk, maar ik doe het wel en bij hem heb ik er ook minder moeite mee dan dat ik in het verleden had bij andere jongens, deels ook omdat ik weet dat hij een soortgelijke achtergrond heeft. Ik heb 'm ook wel duidelijk gemaakt dat als hij wil praten hij altijd bij me terecht kan, maar wil 'm niet te veel pushen, want dat werkt bij mij ook vaak averechts, klap ik alleen maar dicht van. Dus heb zo iets van als de tijd daar is komt hij er vanzelf wel mee... en soms heeft hij wel van die momenten hoor dat hij zichzelf even wat meer open stelt en zulke dingen verteld, zelfde geldt voor mij, gewoon stapje voor stapje.
Worden we te emotioneel voor je?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mja, het begon als een goed topic, maar nu heb ik er geen zin meer in.
Probeer maar eens een vrouw te neuken met een verleden vol fysiek en/of mentaal misbruik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met zijn piemol te makenAltijd dat overdreven gedoe
Zeker de vriend van TS niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef Snotterkuukn het volgende:
maar mannen zijn ook niet van steen
Mannen met een verleden kunnen gewoon neuken hoor. Zijn niet van steen, maar omhoog gaattie echt welquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Probeer maar eens een vrouw te neuken met een verleden vol fysiek en/of mentaal misbruik.
Dat is bij mannen wel iets anders, maar mannen zijn ook niet van steen
Ik weet het ook niet, ik probeer alleen maar te helpen en naar een reden te zoeken.
Dit dusquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha geweldig
Ja dat heeft er geen flikker mee te maken.
Praat die vent gewoon hard man als je dr bovenop zit
Hier heb je er 1, dus ik kan dat alleen maar beamen ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Probeer maar eens een vrouw te neuken met een verleden vol fysiek en/of mentaal misbruik.
Dat is bij mannen wel iets anders, maar mannen zijn ook niet van steen
Ik weet het ook niet, ik probeer alleen maar te helpen en naar een reden te zoeken.
Zolang je geen kerel bent zul je dat niet snappenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef chell__ het volgende:
[..]
Hier heb je er 1, dus ik kan dat alleen maar beamen ja.
Dat ben ik zeker met je eens. Maar een man die bijvoorbeeld altijd te horen heeft gekregen dat hij er niks van bakt, dat hij een prutser is tussen de lakens, klein geschapen, enz.is veel te veel bezig met presteren en zijn best doen in plaats van alle vergeten en lekker neuken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mannen met een verleden kunnen gewoon neuken hoor. Zijn niet van steen, maar omhoog gaattie echt wel
Als je dat je altijd laat vertellen:quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:51 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar een man die bijvoorbeeld altijd te horen heeft gekregen dat hij er niks van bakt, dat hij een prutser is tussen de lakens, klein geschapen, enz.is veel te veel bezig met presteren en zijn best doen in plaats van alle vergeten en lekker neuken.
Is dit echt waar???quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als hij veel blowt kan dat wel de oorzaak zijn.
Lekker oppervlakkig ben jij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je dat je altijd laat vertellen:
-heb je geen ballen
-ben je geen man
-kun je niet neuken
Dus jij zou het accepteren als iemand dat constant zei?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:55 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkig ben jij.
Gelukkig zijn sommige mannen minder dominant/zelfverzekerd als andere mannen.
Anders hadden we een aardkloot vol met botte rauwdouwers!
Mensen die zich niet constant laten afzeiken zijn niet per definitie botte rauwdouwers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:55 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkig ben jij.
Gelukkig zijn sommige mannen minder dominant/zelfverzekerd als andere mannen.
Anders hadden we een aardkloot vol met botte rauwdouwers!
Ik weet dat het bij anders werkt, ik zeg alleen dat ik het eens ben met het stukje over vrouwen die mentaal/fysiek misbruikt zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zolang je geen kerel bent zul je dat niet snappen
maar die kregen toch al niets omhoog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:58 schreef chell__ het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij anders werkt, ik zeg alleen dat ik het eens ben met het stukje over vrouwen die mentaal/fysiek misbruik zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand hoeft bij mij niet constant te praten over problemen in zijn verleden. Daarvoor kunnen ze beter naar een psycholoog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus jij zou het accepteren als iemand dat constant zei?
Gelukkig zijn sommige vrouwen minder kleinzerig/jankerig dan andere vrouwen.
Anders hadden we een aardkloot vol met vivalezeressen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar die kregen toch al niets omhoog.you ruined my day with that spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar aan de andere kant moest ik er zelf heel hard om lachen, dus als we het gemiddelde pakken is er niets gebeurd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:59 schreef chell__ het volgende:
[..]
you ruined my day with that spoiler.
Dat is heel wat anders dan dat ik zeiquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:59 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Iemand hoeft bij mij niet constant te praten over problemen in zijn verleden. Daarvoor kunnen ze beter naar een psycholoog.
Maar als een man iets dwars zit, dan moet hij daar toch normaal over kunnen praten zonder dat hij een mietje is?
Soms zijn er gewoon dingen die je vriend/vriendin over je moet weten als je een serieuze relatie hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |